Wersja 2024-02
Nowe funkcje w integracji z Salesforce (dostępne w wersji Click2Dial 2.30)
1. WebPhone w integracji z Salesforce
W integracji z Salesforce rejestrowane będą połączenia jedynie użytkowników zmapowanych w konfiguracji integracji. Jeśli użytkownik nie będzie zmapowany, jego połączenia nie będą rejestrowane. Domyślny użytkownik agreguje jedynie połączenia nieodebrane.
Jeśli użytkownik będzie korzystać z innego softphone’a niż WebPhone i będzie zmapowany w konfiguracji integracji, połączenia będą rejestrowane w kampanii powiązanej z integracją.
Checkbox rejestruj połączenia użytkowników, którzy nie pracują z Focus WebPhone zostanie usunięty.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Integracja z Salesforce
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji z Salesforce.
2.Informacje o stronie rozłączenia połączenia w Salesforce
Po aktualizacji w raportach Salesforce dostępne będą informacje dotyczące strony rozłączenia połączenia.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Integracja z Salesforce
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji z Salesforce.