Wersja 2024-02

Nowe funkcje w integracji z Salesforce (dostępne w wersji Click2Dial 2.30)

1. WebPhone w integracji z Salesforce

W integracji z Salesforce rejestrowane będą połączenia jedynie użytkowników zmapowanych w konfiguracji integracji. Jeśli użytkownik nie będzie zmapowany, jego połączenia nie będą rejestrowane. Domyślny użytkownik agreguje jedynie połączenia nieodebrane.

Jeśli użytkownik będzie korzystać z innego softphone’a niż WebPhone i będzie zmapowany w konfiguracji integracji, połączenia będą rejestrowane w kampanii powiązanej z integracją.

Checkbox rejestruj połączenia użytkowników, którzy nie pracują z Focus WebPhone zostanie usunięty.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Integracja z Salesforce

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji z Salesforce.


2.Informacje o stronie rozłączenia połączenia w Salesforce

Po aktualizacji w raportach Salesforce dostępne będą informacje dotyczące strony rozłączenia połączenia.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Integracja z Salesforce

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji z Salesforce.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później