Wersja 2024-03

1.     Automatyczne oddzwonienia dla klientów korzystających z miniCRM.

Dotychczas automatyczne oddzwonienia zapisywane były na wszystkich rekordach z numerem, z którego wykonywane było połączenie na infolinię. Po aktualizacji oddzwonienie będzie zapisywane jedynie na rekordzie, na którym zarejestrowano ostatnie nieodebrane połączenie przychodzące lub na najnowszym rekordzie (oddzwonienie nie będzie tworzone dla duplikatów).

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Oddzwonienia (recalle) z wykorzystaniem miniCRM.

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z miniCRM.


2.      Weryfikacja uprawnień agenta przy pobieraniu nagrania z rozmowy

Po aktualizacji weryfikowane będą uprawnienia agentów do odsłuchiwania nagrań z rozmów. W przypadku braku uprawnień agent nie będzie mógł odsłuchać nagrań.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Odsłuchiwanie nagrań

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z nagrywania rozmów.


3.      Walidacja formatu numeru telefonu w oknie wyboru stanowiska

Po aktualizacji w oknie wyboru stanowiska użytkownik będzie mógł wprowadzić numer telefonu  tylko w formacie E.164, tj. z uwzględnieniem prefiksu +48. 

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Format numerów

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z numeru telefonu jako stanowiska. 

4.      Możliwość podłączenia kilku instancji systemu Baselinker

Dotychczas możliwe było uruchomienie integracji z Baselinkerem tylko dla jednej instancji. Po aktualizacji możliwe będzie podłączenie dowolnej liczby instancji na podstawie tego samego mechanizmu, z którego korzystają konektory dla sklepów internetowych.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Integracja z Baselinker

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji z Baselinker.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później