Wersja 2024-04
1. Formularz WWW – domyślny kod kraju
Po aktualizacji w oknie edycji formularza dodane zostanie pole domyślny kod kraju, w którym administrator będzie mógł wskazać prefiks, który będzie automatycznie przypisywany do numeru wprowadzanego przez klienta w formularzu.
Klient będzie miał możliwość zmiany kodu kraju za pomocą rozwijanej listy, z której będzie mógł wybrać inny prefiks niż domyślny.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Formularz WWW
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z formularza WWW.
2. EAPI – możliwość zmiany przypisania agentów do kolejki
Po aktualizacji możliwa będzie zmiana przypisania agentów do kolejki za pomocą EAPI:
- dodawanie agentów do kolejki za pomocą akcji EAPI fcc-add-agents-to-queue,
- usuwanie agentów z kolejki za pomocą akcji EAPI fcc-remove-agents-from-queue,
- zmiana kolejności użytkowników w kolejce liniowej za pomocą akcji EAPI fcc-reorder-queue,
- pobieranie listy agentów w kolejce za pomocą akcji EAPI fcc-get-queue-details,
- pobieranie listy kolejek za pomocą akcji EAPI fcc-queues-list.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
EAPI
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z EAPI.
3. Raport ACD – sortowanie kolumn
Po aktualizacji wszystkie kolumny w raporcie ACD będą sortowane od godziny najwcześniejszej do najpóźniejszej.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raport w FCC
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu ACD w platformie FCC.
WebPhone5.9
1. Zwalnianie stanowisk agentów
Od poniedziałku 04.03.2024 nadzorca będzie mógł zwolnić stanowisko agenta z poziomu monitoringu agentów. Po kliknięciu przycisku wyloguj, stanowisko zostanie zwolnione, a użytkownik zobaczy w WebPhone’ie komunikat, informujący o zmianie.
2. Zdejmowanie gotowości po wylogowaniu z WebPhone’a
Od poniedziałku 04.03.2024, gdy użytkownik wyloguje się z WebPhone’a, jego gotowość w kampanii będzie zdejmowana. Informacja ta będzie widoczna w monitoringu agentów. Wylogowanie z WebPhone’a nie spowoduje wylogowania z platformy FCC.
Na jaki obszar wpływają zmiany?
WebPhone Standalone, WebPhone Web, WebPhone Mobile
Czy zmiany wymagają konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiany dotyczą wszystkich klientów?
Zmiany dotyczą klientów, którzy korzystają z aplikacji WebPhone.