Wersja 2024-04

1.      Formularz WWW – domyślny kod kraju

Po aktualizacji w oknie edycji formularza dodane zostanie pole domyślny kod kraju, w którym administrator będzie mógł wskazać prefiks, który będzie automatycznie przypisywany do numeru wprowadzanego przez klienta w formularzu.

Klient będzie miał możliwość zmiany kodu kraju za pomocą rozwijanej listy, z której będzie mógł wybrać inny prefiks niż domyślny.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Formularz WWW

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z formularza WWW.


2.      EAPI – możliwość zmiany przypisania agentów do kolejki

Po aktualizacji możliwa będzie zmiana przypisania agentów do kolejki za pomocą EAPI:

- dodawanie agentów do kolejki za pomocą akcji EAPI fcc-add-agents-to-queue,

- usuwanie agentów z kolejki za pomocą akcji EAPI fcc-remove-agents-from-queue,

- zmiana kolejności użytkowników w kolejce liniowej za pomocą akcji EAPI fcc-reorder-queue,

- pobieranie listy agentów w kolejce za pomocą akcji EAPI fcc-get-queue-details,

- pobieranie listy kolejek za pomocą akcji EAPI fcc-queues-list.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

EAPI

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z EAPI.


3.      Raport ACD – sortowanie kolumn

Po aktualizacji wszystkie kolumny w raporcie ACD będą sortowane od godziny najwcześniejszej do najpóźniejszej.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raport w FCC

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu ACD w platformie FCC.


WebPhone5.9

1.      Zwalnianie stanowisk agentów


Od poniedziałku 04.03.2024 nadzorca będzie mógł zwolnić stanowisko agenta z poziomu monitoringu agentów. Po kliknięciu przycisku wyloguj, stanowisko zostanie zwolnione, a użytkownik zobaczy w WebPhone’ie komunikat, informujący o zmianie.


2.      Zdejmowanie gotowości po wylogowaniu z WebPhone’a


Od poniedziałku 04.03.2024, gdy użytkownik  wyloguje się z WebPhone’a, jego gotowość w kampanii będzie zdejmowana. Informacja ta będzie widoczna w monitoringu agentów. Wylogowanie z WebPhone’a nie spowoduje wylogowania z platformy FCC.


Na jaki obszar wpływają zmiany?

WebPhone Standalone, WebPhone Web, WebPhone Mobile

Czy zmiany wymagają konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiany dotyczą wszystkich klientów?

Zmiany dotyczą klientów, którzy korzystają z aplikacji WebPhone.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później