Wersja 2024-05
1. Raport połączeń na rekordzie – zmiana w zakresie danych
Dotychczas raport połączenia na rekordzie obejmował dane o połączeniach w kanale telefonicznym oraz dane o wiadomościach e-mail. Po aktualizacji raport będzie uwzględniał dane wyłącznie dla kanału telefonicznego, tj. połączenia wychodzące, przychodzące, przychodzące w kampanii, konsultacje, transfery zewnętrzne, połączenia do klienta w Site Call, połączenia do agenta w Site Call, połączenia przychodzące i wychodzące w ramach aplikacji mobilnej oraz połączenia wychodzące w kampanii predictive.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raport połączenia na rekordzie
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportowania.
2. Baza Raportowa – dodanie nowej tabeli i zmiana w modelu tickets
Z aktualizacją dodana zostanie tabela ticket_sla_details, zawierająca pomocnicze wartości do obliczania SLA zgłoszeń. Kolumna tickets.is_overduez modelu tickets zostanie zastąpiona kolumną tickets_sla_details.expired_by.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Baza Raportowa
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z Bazy Raportowej.