Wersja 2024-05

1.     Raport połączeń na rekordzie – zmiana w zakresie danych


Dotychczas raport połączenia na rekordzie obejmował dane o połączeniach w kanale telefonicznym oraz dane o wiadomościach e-mail. Po aktualizacji raport będzie uwzględniał dane wyłącznie dla kanału telefonicznego, tj. połączenia wychodzące, przychodzące, przychodzące w kampanii, konsultacje, transfery zewnętrzne, połączenia do klienta w Site Call, połączenia do agenta w Site Call, połączenia przychodzące i wychodzące w ramach aplikacji mobilnej oraz połączenia wychodzące w kampanii predictive.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raport połączenia na rekordzie


Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie


Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportowania.



2.     Baza Raportowa – dodanie nowej tabeli i zmiana w modelu tickets


Z aktualizacją dodana zostanie tabela ticket_sla_details, zawierająca pomocnicze wartości do obliczania SLA zgłoszeń. Kolumna tickets.is_overduez modelu tickets zostanie zastąpiona kolumną tickets_sla_details.expired_by.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Baza Raportowa


Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie


Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z Bazy Raportowej.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później