Wersja 2024-10

Integracja z Salesforce – Click to Dial 2.32


1.       Po aktualizacji konieczne będzie wpisanie adresu do komunikacji z WebPhone w oknie konfiguracji po stronie Salesforce. Pole to będzie obowiązkowe  do uzupełnienia podczas konfiguracji integracji.


2.       Po aktualizacji po otrzymaniu połączenia przychodzącego WebPhone będzie automatycznie wyświetlany.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Integracja z Salesforce

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji z Salesforce.



API


1.       Dodawanie i aktualizacja rekordów przez API pozwala nadawać etykiety danym kontaktowym

Po aktualizacji podczas dodawania lub aktualizowania rekordu przez EAPI możliwe będzie nadawanie etykiet danym kontaktowym. Administrator będzie to mógł realizować za pomocą akcji fcc-add-records, fcc-update-records oraz fcc-upsert-records.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

API

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z API.



Kampania zgłoszeniowa DESK


1.       Uwzględnienie przypomnień w zakresach widoczności zgłoszeń

Po aktualizacji administrator będzie mógł wskazać, czy dany zakres widoczności zgłoszeń ma dotyczyć przypomnień ustawionych na zgłoszeniach, dzięki czemu możliwe będzie ograniczenie widoczności przypomnień tylko do aktualnego właściciela zgłoszenia.

W oknie konfiguracji zakresu widoczności dodany zostanie checkbox: ma wpływ na widoczność przypomnień do zgłoszeń, a jego zaznaczenie spowoduje, że przypomnienia do zgłoszeń będą podlegały zasadom określonym w zakresie.

Odznaczenie checkboxa spowoduje, że przypomnienie będzie widział tylko aktualny właściciel zgłoszenia, czyli osoba, do której zgłoszenie jest przypisane.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Kampania zgłoszeniowa DESK

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później