Wersja 2024-11

1.    Limitowanie ilości interakcji obsługiwanych przez agenta

Rozbudowie ulega możliwość limitowania jednoczesnych interakcji, jakie może obsługiwać agent. Do tej pory zgłoszenia limitowane były tylko przez parametr maksymalna ilość jednoczesnych interakcji. Po wprowadzonej zmianie administrator ma możliwość wprowadzenia dla każdego użytkownika osobnego limitu dla interakcji zgłoszenie.

W oknie konfiguracji użytkownika w zakładce wiele interakcji została dodana kolejna grupa, pozwalająca na wprowadzenie pożądanej wartości.

Dzięki temu możliwa jest do wprowadzenia taka konfiguracja, która w czasie obsługi zgłoszeń nie zablokuje użytkownikowi możliwości odebrania połączenia oczekującego na infolinii.

Po aktualizacji u wszystkich użytkowników ilość jednoczesnych interakcji zgłoszenie będzie równa maksymalnej ilości jednoczesnych interakcji – zgodnie z działaniem systemu przed zmianą.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Konfiguracja wielu interakcji dla użytkownika oraz praca w kampaniach zgłoszeniowych.


Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie


Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów korzystających z kampanii zgłoszeniowych.


  1. Kosmetyczne zmiany nazewnictwa w raportach


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raportowanie


Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie


Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Tak

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później