Wersja 2024-11
1. Limitowanie ilości interakcji obsługiwanych przez agenta
Rozbudowie ulega możliwość limitowania jednoczesnych interakcji, jakie może obsługiwać agent. Do tej pory zgłoszenia limitowane były tylko przez parametr maksymalna ilość jednoczesnych interakcji. Po wprowadzonej zmianie administrator ma możliwość wprowadzenia dla każdego użytkownika osobnego limitu dla interakcji zgłoszenie.
W oknie konfiguracji użytkownika w zakładce wiele interakcji została dodana kolejna grupa, pozwalająca na wprowadzenie pożądanej wartości.
Dzięki temu możliwa jest do wprowadzenia taka konfiguracja, która w czasie obsługi zgłoszeń nie zablokuje użytkownikowi możliwości odebrania połączenia oczekującego na infolinii.
Po aktualizacji u wszystkich użytkowników ilość jednoczesnych interakcji zgłoszenie będzie równa maksymalnej ilości jednoczesnych interakcji – zgodnie z działaniem systemu przed zmianą.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Konfiguracja wielu interakcji dla użytkownika oraz praca w kampaniach zgłoszeniowych.
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów korzystających z kampanii zgłoszeniowych.
Kosmetyczne zmiany nazewnictwa w raportach
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raportowanie
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Tak