Wersja 2024-14



1.    Przepinanie zgłoszeń między rekordami


Po aktualizacji możliwe będzie przepinanie istniejących zgłoszeń między rekordami w ramach jednej kampanii. Działanie to dostępne będzie dla administratora, nadzorcy i agenta z poziomu listy zgłoszeń. Na pasku funkcyjnym dodany zostanie przycisk zmień rekord. Po jego naciśnięciu otwarte zostanie okno, w którym możliwe będzie wyszukanie rekordu. Dostępne będzie filtrowanie według numeru telefonu, adresu e-mail, pola rekordu oraz według ID rekordu powiązanego z zamówieniem, jeśli użytkownik korzysta z integracji e-commerce. Po kliknięciu szukaj w filtrowaniu użytkownik zobaczy zgłoszenia zgodnie z uprawnieniami, które ma przypisane. Dwukrotne kliknięcie rekordu lub naciśnięcie ikony plusa wyświetli tabelę z danymi z pól rekordów. 

Po wybraniu rekordu i kliknięciu przełącz na rekord zgłoszenie zostanie przypisane do danego rekordu, jednak warto pamiętać, że ID nowego rekordu należy wprowadzić w każdym elemencie w historii zgłoszenia (historia działań na zgłoszeniu i interakcji).

Przepinanie zgłoszeń uwzględniać będzie również zgłoszenia scalone.  

Operacja przepięcia zgłoszenia uruchomi wysyłkę webhooka i aktywuje reguły automatyczne, jeśli zgłoszenie po przepięciu zacznie spełniać określone warunki.

Po przepięciu zgłoszenia nie będzie ono dostępne w Panelu Klienta na starym rekordzie.

Przepięcie zgłoszenia będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy nikt na danym zgłoszeniu nie będzie pracował. Jeśli jakiś użytkownik będzie pracował na wybranym zgłoszeniu, wyświetlony zostanie komunikat: Aktualnie użytkownicy: imiona i nazwiska użytkowników pracują na zgłoszeniu. Poczekaj na zakończenie.

Jeżeli przepięcie zgłoszenia nie będzie możliwe, zostanie wyświetlony komunikat z informacją, jaki jest powód.

Zmiana przypisania zgłoszenia będzie widoczna w historii danego zgłoszenia (bloczek zawierać będzie informację, że nastąpiła zmiana przypisania do rekordu, ale też datę, godzinę i nazwę użytkownika, który zmiany dokonał).


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Kampania zgłoszeniowa

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej.



2.    Raportowanie– wyróżnienie zakładki ulubione na liście raportów


Po aktualizacji w panelu administratora i nadzorcy zakładka ulubione na liście raportów będzie wyróżniona za pomocą ikony gwiazdki.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raportowanie w panelu administratora i nadzorcy

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z panelu administratora i nadzorcy.



3.    Baza Raportowa – dodanie informacji o zamówieniach


Po aktualizacji w Bazie Raportowej dostępne będą informacje o zamówieniach. Dane przechowywane będą w dwóch tabelach.


  • Records_orders (jeden wiersz to jedno zamówienie):

id – identyfikator zamówienia,

records_id – identyfikator rekordu, do którego dodano zamówienie,

classifiers_id – identyfikator klasyfikatora ustawionego przy zamknięciu zamówienia,

created_by – identyfikator użytkownika tworzącego zamówienie,

created_at – data rozpoczęcia składania zamówienia,

order_date – data zamknięcia (złożenia)zamówienia,

details_total_price – całkowita wartość zamówienia wyliczona w momencie zamknięcia zamówienia,

currency – waluta płatności,

status – status zamówienia,

suppliers_list – lista wybranych dostawców,

calls_id – identyfikator połączenia, w ramach którego zamknięto zamówienie.


  • Records_orders_details (zawiera informacje na temat produktów dodanych do zamówienia):

id – identyfikator wpisu,

orders_id – identyfikator zamówienia,

fields_id – identyfikator pola skryptu, w ramach którego wyświetlana jest agentowi kontrolka zamówienia,

created_at – data dodania produktu do zamówienia(nie musi być zgodna z datą zamknięcia zamówienia),

created_by – identyfikator agenta dodającego wpis,

product_name – nazwa produktu,

qty – liczba egzemplarzy produktu,

price – cena jednostkowa produktu,

discount – wartość udzielonego rabatu,

total_price – cena całkowita za pozycję na zamówieniu,

supplier – nazwa dostawcy.


Tabele będą zawierać informacje o zamówieniach podsumowanych klasyfikatorem z cechą sukces.


Na jaki obszar wpływa zmiana?

Baza Raportowa

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z Bazy Raportowej



4.    Aplikacja Focus Mobile Lite – uprawnienia użytkownika w platformie FCC


Po aktualizacji w edycji konta użytkownika uprawnienie możliwość blokady PIN będzie miało nową nazwę, tj. możliwość blokady kodem dostępu.


Uprawnienia dla aplikacji Focus Mobile Lite zostaną wydzielone w osobnej sekcji(uprawnienie aktywna oraz możliwość blokady kodem dostępu).


Obok uprawnień dostępne będą ikony znaku zapytania. Po najechaniu na nie kursorem wyświetlane będą informacje o danym uprawnieniu.


  • Aktywna – możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Focus Mobile.
  • Możliwość blokady kodem dostępu– uprawnienie pozwalające użytkownikowi na ustawienie kodu dostępu do aplikacji mobilnej Focus Mobile.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Aplikacja Focus Mobile Lite, nadawanie uprawnień w edycji konta użytkownika w platformie FCC

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z aplikacji Focus Mobile Lite.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później