Wersja 2024-14
1. Przepinanie zgłoszeń między rekordami
Po aktualizacji możliwe będzie przepinanie istniejących zgłoszeń między rekordami w ramach jednej kampanii. Działanie to dostępne będzie dla administratora, nadzorcy i agenta z poziomu listy zgłoszeń. Na pasku funkcyjnym dodany zostanie przycisk zmień rekord. Po jego naciśnięciu otwarte zostanie okno, w którym możliwe będzie wyszukanie rekordu. Dostępne będzie filtrowanie według numeru telefonu, adresu e-mail, pola rekordu oraz według ID rekordu powiązanego z zamówieniem, jeśli użytkownik korzysta z integracji e-commerce. Po kliknięciu szukaj w filtrowaniu użytkownik zobaczy zgłoszenia zgodnie z uprawnieniami, które ma przypisane. Dwukrotne kliknięcie rekordu lub naciśnięcie ikony plusa wyświetli tabelę z danymi z pól rekordów.
Po wybraniu rekordu i kliknięciu przełącz na rekord zgłoszenie zostanie przypisane do danego rekordu, jednak warto pamiętać, że ID nowego rekordu należy wprowadzić w każdym elemencie w historii zgłoszenia (historia działań na zgłoszeniu i interakcji).
Przepinanie zgłoszeń uwzględniać będzie również zgłoszenia scalone.
Operacja przepięcia zgłoszenia uruchomi wysyłkę webhooka i aktywuje reguły automatyczne, jeśli zgłoszenie po przepięciu zacznie spełniać określone warunki.
Po przepięciu zgłoszenia nie będzie ono dostępne w Panelu Klienta na starym rekordzie.
Przepięcie zgłoszenia będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy nikt na danym zgłoszeniu nie będzie pracował. Jeśli jakiś użytkownik będzie pracował na wybranym zgłoszeniu, wyświetlony zostanie komunikat: Aktualnie użytkownicy: imiona i nazwiska użytkowników pracują na zgłoszeniu. Poczekaj na zakończenie.
Jeżeli przepięcie zgłoszenia nie będzie możliwe, zostanie wyświetlony komunikat z informacją, jaki jest powód.
Zmiana przypisania zgłoszenia będzie widoczna w historii danego zgłoszenia (bloczek zawierać będzie informację, że nastąpiła zmiana przypisania do rekordu, ale też datę, godzinę i nazwę użytkownika, który zmiany dokonał).
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Kampania zgłoszeniowa
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej.
2. Raportowanie– wyróżnienie zakładki ulubione na liście raportów
Po aktualizacji w panelu administratora i nadzorcy zakładka ulubione na liście raportów będzie wyróżniona za pomocą ikony gwiazdki.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raportowanie w panelu administratora i nadzorcy
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z panelu administratora i nadzorcy.
3. Baza Raportowa – dodanie informacji o zamówieniach
Po aktualizacji w Bazie Raportowej dostępne będą informacje o zamówieniach. Dane przechowywane będą w dwóch tabelach.
- Records_orders (jeden wiersz to jedno zamówienie):
- id – identyfikator zamówienia,
- records_id – identyfikator rekordu, do którego dodano zamówienie,
- classifiers_id – identyfikator klasyfikatora ustawionego przy zamknięciu zamówienia,
- created_by – identyfikator użytkownika tworzącego zamówienie,
- created_at – data rozpoczęcia składania zamówienia,
- order_date – data zamknięcia (złożenia)zamówienia,
- details_total_price – całkowita wartość zamówienia wyliczona w momencie zamknięcia zamówienia,
- currency – waluta płatności,
- status – status zamówienia,
- suppliers_list – lista wybranych dostawców,
- calls_id – identyfikator połączenia, w ramach którego zamknięto zamówienie.
- Records_orders_details (zawiera informacje na temat produktów dodanych do zamówienia):
- id – identyfikator wpisu,
- orders_id – identyfikator zamówienia,
- fields_id – identyfikator pola skryptu, w ramach którego wyświetlana jest agentowi kontrolka zamówienia,
- created_at – data dodania produktu do zamówienia(nie musi być zgodna z datą zamknięcia zamówienia),
- created_by – identyfikator agenta dodającego wpis,
- product_name – nazwa produktu,
- qty – liczba egzemplarzy produktu,
- price – cena jednostkowa produktu,
- discount – wartość udzielonego rabatu,
- total_price – cena całkowita za pozycję na zamówieniu,
- supplier – nazwa dostawcy.
Tabele będą zawierać informacje o zamówieniach podsumowanych klasyfikatorem z cechą sukces.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Baza Raportowa
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z Bazy Raportowej
4. Aplikacja Focus Mobile Lite – uprawnienia użytkownika w platformie FCC
Po aktualizacji w edycji konta użytkownika uprawnienie możliwość blokady PIN będzie miało nową nazwę, tj. możliwość blokady kodem dostępu.
Uprawnienia dla aplikacji Focus Mobile Lite zostaną wydzielone w osobnej sekcji(uprawnienie aktywna oraz możliwość blokady kodem dostępu).
Obok uprawnień dostępne będą ikony znaku zapytania. Po najechaniu na nie kursorem wyświetlane będą informacje o danym uprawnieniu.
- Aktywna – możliwość korzystania z aplikacji mobilnej Focus Mobile.
- Możliwość blokady kodem dostępu– uprawnienie pozwalające użytkownikowi na ustawienie kodu dostępu do aplikacji mobilnej Focus Mobile.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Aplikacja Focus Mobile Lite, nadawanie uprawnień w edycji konta użytkownika w platformie FCC
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z aplikacji Focus Mobile Lite.