Raport ocena nagrań
Ocena nagrań umożliwia ocenę merytoryczną rozmów prowadzonych przez agentów. W tym celu w panelu administratora udostępniony został formularz oceny rozmów, w którym istnieje możliwość zdefiniowania kryteriów jakości pracy agentów. Podczas wypełniania formularza w
serwerze nagrań, dla każdej rozmowy jest wyliczana wartość średnia, która jest następnie widoczna przy ocenionym nagraniu
Generowanie raportu
Celem wygenerowania raportu z oceny nagrań, który jest dostępny w panelu administratora lub nadzorcy, należy wejść w menu kampanie -> kampanie -> zaznaczenie wybranej kampanii -> raporty -> statystyki
W następnym kroku, system umożliwia nam wybranie interesujących nas filtrów, dostępnych po lewej stronie okna
- Agenci – możemy wybrać agentów, dla których chcemy wygenerować raport
- Grupy – jeżeli mamy stworzoną grupę agentów, dla której chcemy sprawdzić ocenę nagrań, a nie chcemy wybierać każdego z agentów osobno, system daje nam możliwość jej wybrania
- Segmenty – w ramach systemu FCC możemy wprowadzać rekordy w ramach „segmentów”. Jeżeli interesuje nas ocena nagrań z konkretnego segmentu, możemy go wybrać
- Daty – określamy zakres dat oraz godzin w ramach których chcemy sprawdzić ocenę nagrań
- Klasyfikatory – jeżeli chcemy wygenerować raport dla rekordów, które otrzymały klasyfikator oznaczony jako sukces, wystarczy, że w filtrach zaznaczymy odpowiednie klasyfikatory.
Po wybraniu raportu „ocena nagrań” w ramach tego samego okna otworzy się nowa zakładka o nazwie „ocena nagrań”.
Wyniki przedstawiają:
- Login agenta
- ID połączenia
- Datę połączenia
- Średnią oceny nagrań
- Datę oceny nagrań – data, kiedy administrator lub nadzorca wystawił oceny
- Nadzorca – który wystawił ocenę
- Cechy stworzone przez administratora lub nadzorcę podlegające ocenie
Celem pobrania raportu należy kliknąć przycisk „pobierz”, a raport pobierze się do pliku xlsx