Raport ocena nagrań

Ocena nagrań umożliwia ocenę merytoryczną rozmów prowadzonych przez agentów. W tym celu w panelu administratora udostępniony został formularz oceny rozmów, w którym istnieje możliwość zdefiniowania kryteriów jakości pracy agentów. Podczas wypełniania formularza w

serwerze nagrań, dla każdej rozmowy jest wyliczana wartość średnia, która jest następnie widoczna przy ocenionym nagraniu


Generowanie raportu

Celem wygenerowania raportu z oceny nagrań, który jest dostępny w panelu administratora lub nadzorcy, należy wejść w menu kampanie -> kampanie -> zaznaczenie wybranej kampanii -> raporty -> statystyki

W następnym kroku, system umożliwia nam wybranie interesujących nas filtrów, dostępnych po lewej stronie okna

  • Agenci – możemy wybrać agentów, dla których chcemy wygenerować raport
  • Grupy – jeżeli mamy stworzoną grupę agentów, dla której chcemy sprawdzić ocenę nagrań, a nie chcemy wybierać każdego z agentów osobno, system daje nam możliwość jej wybrania
  • Segmenty – w ramach systemu FCC możemy wprowadzać rekordy w ramach „segmentów”. Jeżeli interesuje nas ocena nagrań z konkretnego segmentu, możemy go wybrać
  • Daty – określamy zakres dat oraz godzin w ramach których chcemy sprawdzić ocenę nagrań
  • Klasyfikatory – jeżeli chcemy wygenerować raport dla rekordów, które otrzymały klasyfikator oznaczony jako sukces, wystarczy, że w filtrach zaznaczymy odpowiednie klasyfikatory.

Po wybraniu raportu „ocena nagrań” w ramach tego samego okna otworzy się nowa zakładka o nazwie „ocena nagrań”.

Wyniki przedstawiają:

  • Login agenta
  • ID połączenia
  • Datę połączenia
  • Średnią oceny nagrań
  • Datę oceny nagrań – data, kiedy administrator lub nadzorca wystawił oceny
  • Nadzorca – który wystawił ocenę
  • Cechy stworzone przez administratora lub nadzorcę podlegające ocenie

Celem pobrania raportu należy kliknąć przycisk „pobierz”, a raport pobierze się do pliku xlsx

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później