Raport połączenia szczegółowo

Raport połączeń szczegółowo zawiera informacje o połączeniach przychodzących w ramach wybranej kolejki. Zawiera ID i datę połączenia, numer źródłowy i docelowy, status, kroki połączenia czy dane o oddzwonieniu do klienta. Raport połączeń szczegółowo przyda się, jeśli zależy Ci na monitorowaniu pracy wybranej kolejki na podstawie dokładnego wykazu połączeń przychodzących.


Generowanie raportu

Celem wygenerowania raportu przechodzimy na platformie FCC następującą ścieżkę:

Kafelek Raportowanie -> Moje raporty -> Połączenia szczegółowo

Otworzy się okno wyboru kolejki, której raport ma dotyczyć. W tym miejscu wybieramy też datę. Po wprowadzeniu daty i wybraniu kolejki klikamy generuj.

! Możliwe jest wybranie kilku kolejek.

Filtrowanie raportu

W raporcie dostępne są szczegółowe statystyki wybranej kolejki.

  • ID połączenia – parametr ten wskazuje numer identyfikacyjny połączenia.
  • Data – w tym miejscu widoczna będzie informacja z datą i godziną połączenia.
  • Numer źródłowy – wskazuje numer telefonu, z którego połączenie było wykonywane
  • Numer docelowy – wskazuje numer telefonu, na który połączenie było wykonywane.
  • Status – zawiera informację o statusie połączenia.
  • Kroki połączenia – zawiera szczegółowe informacje o krokach połączenia na IVR, czasie trwania każdego etapu i agencie, do którego połączenie zostało skierowane.
  • Oddzw. TAK/NIE – zawiera informację, czy w przypadku połączenia przychodzącego nieodebranego któryś agent oddzwonił do klienta.
  • Oddzwaniający – wskazuje agenta, który oddzwonił do klienta.


Wygenerowany raport dostępny jest w zakładce raportowanie -> pliki do pobrania.

! Plik generowany jest w formacie xlsx (Excel).

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później