Raport Połączenia szczegółowo
Raport połączeń szczegółowo zawiera informacje o połączeniach przychodzących w ramach wybranej kolejki. Zawiera ID i datę połączenia, numer źródłowy i docelowy, status, kroki połączenia czy dane o oddzwonieniu do klienta. Raport połączeń szczegółowo przyda się, jeśli zależy Ci na monitorowaniu pracy wybranej kolejki na podstawie dokładnego wykazu połączeń przychodzących.
Wyniki raportu
Wyniki raportu Połączenia szczegółowo:
- ID połączenia – parametr ten wskazuje numer identyfikacyjny połączenia.
- Data – w tym miejscu widoczna będzie informacja z datą i godziną połączenia.
- Numer źródłowy – wskazuje numer telefonu, z którego połączenie było wykonywane
- Numer docelowy – wskazuje numer telefonu, na który połączenie było wykonywane.
- Status – zawiera informację o statusie połączenia.
- Kroki połączenia – zawiera szczegółowe informacje o krokach połączenia na IVR, czasie trwania każdego etapu i agencie, do którego połączenie zostało skierowane.
- Oddzw. TAK/NIE – zawiera informację, czy w przypadku połączenia przychodzącego nieodebranego któryś agent oddzwonił do klienta.
- Oddzwaniający – wskazuje agenta, który oddzwonił do klienta.
Generowanie raportu szczegółowo
W systemie Welyo przejdź do menu Raportowanie > Moje raporty > Połączenia szczegółowo
Otworzy się okno wyboru kolejki, której raport ma dotyczyć. W tym miejscu wybieramy też datę.
! Możliwe jest wybranie kilku kolejek.
Pobieranie raportu
Celem pobrania raportu klikamy przycisk Generuj.
Wygenerowany plik z raportem będzie znajdować się w plikach do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .
Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.
Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.