Raport Połączenia w Kolejce
Raport połączeń w kolejce zawiera informacje o połączeniach przychodzących w ramach wybranej kolejki. Znajdziemy w nim informacje o połączeniach przychodzących odebranych i nieodebranych. Raport połączeń w kolejce przyda się, jeśli zależy Ci na monitorowaniu pracy wybranej kolejki na podstawie parametrów sumarycznych dla całej kolejki.
Wyniki raportu
Wyniki raportu Połączenia w Kolejce to sumaryczne statystyki wybranej kolejki:
- Nazwa kolejki – kolumna ta zawiera nazwy wszystkich wybranych kolejek.
- Suma wszystkich połączeń przychodzących w kolejce – parametr ten wskazuje sumę wszystkich połączeń przychodzących w wybranej kolejce.
- Suma połączeń odebranych w danej kolejce – wskazuje sumę połączeń odebranych w wybranej kolejce.
- Ilość połączeń nieodebranych w danej kolejce – wskazuje, ile połączeń nie zostało odebranych w wybranej kolejce.
- Suma połączeń unikatowych nieodebranych, do których nikt nie oddzwonił – wskazuje sumę nieodebranych połączeń unikatowych, na które żaden agent nie oddzwonił.
! Połączenia unikatowe to połączenia wykonywane na jeden numer telefonu lub z jednego numeru.
Przykład: 10 połączeń, wykonywanych na ten sam numer, liczone będzie jako jedno połączenie unikalne.
W ostatnim wierszu umieszczona jest SUMA, która wskazuje sumę wartości danej kolumny.
Generowanie raportu
W systemie Welyo przejdź do menu Raportowanie > Moje raporty > Połączenia w Kolejce
Otworzy się okno wyboru kolejki, której raport ma dotyczyć. W tym miejscu wybieramy też zakres dat. Po wprowadzeniu dat i wybraniu kolejki klikamy generuj.
! Możliwe jest wybranie kilku kolejek.
Pobieranie raportu
Celem pobrania raportu klikamy przycisk Generuj.
Wygenerowany plik z raportem będzie znajdować się w plikach do pobrania Raportowanie > Pliki do pobrania .
Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.
Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.