Raport połączenia w kolejce

Raport połączeń w kolejce zawiera informacje o połączeniach przychodzących w ramach wybranej kolejki. Znajdziemy w nim informacje o połączeniach przychodzących odebranych i nieodebranych. Raport połączeń w kolejce przyda się, jeśli zależy Ci na monitorowaniu pracy wybranej kolejki na podstawie parametrów sumarycznych dla całej kolejki.


Generowanie raportu w FCC

Po zalogowaniu do platformy FCC przechodzimy do zakładki raportowanie -> moje raporty -> połączenia w kolejce.

Otworzy się okno wyboru kolejki, której raport ma dotyczyć. W tym miejscu wybieramy też zakres dat. Po wprowadzeniu dat i wybraniu kolejki klikamy generuj.

! Możliwe jest wybranie kilku kolejek.

Wygenerowany raport dostępny jest w zakładce raportowanie -> pliki do pobrania.

! Plik generowany jest w formacie xlsx (Excel).

W raporcie dostępne są sumaryczne statystyki wybranej kolejki.

  • Nazwa kolejki – kolumna ta zawiera nazwy wszystkich wybranych kolejek.
  • Suma wszystkich połączeń przychodzących w kolejce – parametr ten wskazuje sumę wszystkich połączeń przychodzących w wybranej kolejce.
  • Suma połączeń odebranych w danej kolejce – wskazuje sumę połączeń odebranych w wybranej kolejce.
  • Ilość połączeń nieodebranych w danej kolejce – wskazuje, ile połączeń nie zostało odebranych w wybranej kolejce.
  • Suma połączeń unikatowych nieodebranych, do których nikt nie oddzwonił – wskazuje sumę nieodebranych połączeń unikatowych, na które żaden agent nie oddzwonił.

! Połączenia unikatowe to połączenia wykonywane na jeden numer telefonu lub z jednego numeru.

Przykład: 10 połączeń, wykonywanych na ten sam numer, liczone będzie jako jedno połączenie unikalne.

W ostatnim wierszu umieszczona jest SUMA, która wskazuje sumę wartości danej kolumny.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później