Raport połączenia w kolejce
Raport połączeń w kolejce zawiera informacje o połączeniach przychodzących w ramach wybranej kolejki. Znajdziemy w nim informacje o połączeniach przychodzących odebranych i nieodebranych. Raport połączeń w kolejce przyda się, jeśli zależy Ci na monitorowaniu pracy wybranej kolejki na podstawie parametrów sumarycznych dla całej kolejki.
Generowanie raportu w FCC
Po zalogowaniu do platformy FCC przechodzimy do zakładki raportowanie -> moje raporty -> połączenia w kolejce.
Otworzy się okno wyboru kolejki, której raport ma dotyczyć. W tym miejscu wybieramy też zakres dat. Po wprowadzeniu dat i wybraniu kolejki klikamy generuj.
! Możliwe jest wybranie kilku kolejek.
Wygenerowany raport dostępny jest w zakładce raportowanie -> pliki do pobrania.
! Plik generowany jest w formacie xlsx (Excel).
W raporcie dostępne są sumaryczne statystyki wybranej kolejki.
- Nazwa kolejki – kolumna ta zawiera nazwy wszystkich wybranych kolejek.
- Suma wszystkich połączeń przychodzących w kolejce – parametr ten wskazuje sumę wszystkich połączeń przychodzących w wybranej kolejce.
- Suma połączeń odebranych w danej kolejce – wskazuje sumę połączeń odebranych w wybranej kolejce.
- Ilość połączeń nieodebranych w danej kolejce – wskazuje, ile połączeń nie zostało odebranych w wybranej kolejce.
- Suma połączeń unikatowych nieodebranych, do których nikt nie oddzwonił – wskazuje sumę nieodebranych połączeń unikatowych, na które żaden agent nie oddzwonił.
! Połączenia unikatowe to połączenia wykonywane na jeden numer telefonu lub z jednego numeru.
Przykład: 10 połączeń, wykonywanych na ten sam numer, liczone będzie jako jedno połączenie unikalne.
W ostatnim wierszu umieszczona jest SUMA, która wskazuje sumę wartości danej kolumny.