Raport z pracy agentów
Raport pokazuje informacje na temat pracy agentów w określonym zakresie czasu i konkretnych kampaniach.
Generowanie raportu
Celem wygenerowania raportu przejdź do menu raportowanie -> aktywności agentów -> raport z pracy agentów
W nowo otwartym oknie wybierz zakres dat oraz agentów dla których ma zostać wygenerowany raport.
Po kliknięciu przycisku generuj plik będzie gotowy do pobrania w plikach do pobrania (raportowanie -> pliki do pobrania).
- Date - data połączenia
- Incoming calls – liczba połączeń skierowanych do agenta, raport liczy wszystkie próby skierowania połączenia, nawet połączenia nieodebrane lub zignorowane
- Lost calls – liczba połączeń odrzuconych lub nieodebranych
- Availability time – czas gotowości w kampanii
- Time in withdrawal - suma czasu trwania przerw i czasu kiedy agent nie miał gotowości w danym dniu
- AVG call time - średni czas trwania połączeń w danym dniu (liczymy czas kiedy agent faktycznie rozmawiał)