Raport z pracy agentów
Raport pokazuje informacje na temat pracy agentów w określonym zakresie czasu i konkretnych kampaniach.
Wyniki w raporcie
Date - data połączenia
- Incoming calls – liczba połączeń skierowanych do agenta, raport liczy wszystkie próby skierowania połączenia, nawet połączenia nieodebrane lub zignorowane
- Lost calls – liczba połączeń odrzuconych lub nieodebranych
- Availability time – czas gotowości w kampanii
- Time in withdrawal - suma czasu trwania przerw i czasu kiedy agent nie miał gotowości w danym dniu
- AVG call time - średni czas trwania połączeń w danym dniu (liczymy czas kiedy agent faktycznie rozmawiał)
Generowanie raportu
Celem wygenerowania raportu przejdź do menu Raportowanie > Aktywności agentów > Raport z pracy agentów
W nowo otwartym oknie wybierz zakres dat oraz agentów, dla których ma zostać wygenerowany raport.
Celem pobrania raportu należy kliknąć przycisk Generuj.
Plik będzie znajdować się w plikach do pobrania (Raportowanie >Pliki do pobrania .
Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.
Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.