Raport z pracy agentów

Raport pokazuje informacje na temat pracy agentów w określonym zakresie czasu i konkretnych kampaniach.


Generowanie raportu

Celem wygenerowania raportu przejdź do menu raportowanie -> aktywności agentów -> raport z pracy agentów

W nowo otwartym oknie wybierz zakres dat oraz agentów dla których ma zostać wygenerowany raport.


Po kliknięciu przycisku generuj plik będzie gotowy do pobrania w plikach do pobrania (raportowanie -> pliki do pobrania).

  • Date - data połączenia
  • Incoming calls – liczba połączeń skierowanych do agenta, raport liczy wszystkie próby skierowania połączenia, nawet połączenia nieodebrane lub zignorowane
  • Lost calls – liczba połączeń odrzuconych lub nieodebranych
  • Availability time – czas gotowości w kampanii
  • Time in withdrawal - suma czasu trwania przerw i czasu kiedy agent nie miał gotowości w danym dniu
  • AVG call time - średni czas trwania połączeń w danym dniu (liczymy czas kiedy agent faktycznie rozmawiał)
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później