Raport z pracy agentów

Raport pokazuje informacje na temat pracy agentów w określonym zakresie czasu i konkretnych kampaniach.


Wyniki w raporcie

  • Date - data połączenia

  • Incoming calls – liczba połączeń skierowanych do agenta, raport liczy wszystkie próby skierowania połączenia, nawet połączenia nieodebrane lub zignorowane
  • Lost calls – liczba połączeń odrzuconych lub nieodebranych
  • Availability time – czas gotowości w kampanii
  • Time in withdrawal - suma czasu trwania przerw i czasu kiedy agent nie miał gotowości w danym dniu
  • AVG call time - średni czas trwania połączeń w danym dniu (liczymy czas kiedy agent faktycznie rozmawiał)

Generowanie raportu

Celem wygenerowania raportu przejdź do menu Raportowanie > Aktywności agentów > Raport z pracy agentów

W nowo otwartym oknie wybierz zakres dat oraz agentów, dla których ma zostać wygenerowany raport.

Celem pobrania raportu należy kliknąć przycisk Generuj.


Plik będzie znajdować się w plikach  do pobrania (Raportowanie >Pliki do pobrania .

Plik będzie w statusie Gotowy po naciśnięciu przycisku Pobierz pojawi się okno, by wskazać miejsce, gdzie zapisać raport.

Po kliknięciu OK status raportu w plikach do pobrania zmieni się na Pobrany.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później