Raport statystyki użytkowników
Statystyki użytkowników umożliwiają monitorowanie parametrów pracy agentów w ramach wybranych kampanii i w określonym czasie. Panel ten pozwala weryfikować połączenia i ich statusy, ile połączeń odbył dany agent i jak rozkładały się połączenia w wybranym czasie. Możliwe jest wygenerowanie pliku ze statystykami użytkowników i pobranie go w zakładce raportowanie -> pliki do pobrania.
Funkcjonalność ta przyda się, jeśli zależy Ci na usprawnieniu procesu monitorowania pracy agentów w kampanii. Statystyki kampanii umożliwią podgląd statystyk i wskażą efekty pracy w wybranej kampanii.
Generowanie danych
Po zalogowaniu do platformy FCC przechodzimy do zakładki raportowanie -> statystyki użytkowników.
Otworzy się okno zawierające statystyki użytkowników.
- Filtrowanie
Na górze okna dostępne będzie filtrowanie, dzięki któremu możliwe jest wyszukanie danych z wybranego obszaru.
- Kampanie/infolinie – wybieramy z listy kampanie, których statystyki mają dotyczyć.
- Grupy – z listy możemy wybrać grupy użytkowników, dla których dane mają zostać wyszukane.
- Agenci – w tym miejscu wybieramy agentów, dla których chcemy wyszukać dane.
- Data – w ostatnich dwóch polach wybieramy zakres dat, którego dane mają dotyczyć (datę początkową i końcową).
2. Przegląd aktywności telefonicznej
- Połączenia – wskazuje sumę wszystkich połączeń agentów.
- Wychodzące – wskazuje połączenia wychodzące wykonane przez agentów w kampanii i poza kampanią.
- Przychodzące – wskazuje połączenia przychodzące w kampanii i poza kampanią.
Unikalne – połączenia wykonywane na jeden numer telefonu lub z jednego numeru.
! Przykład: 10 połączeń, wykonywanych na ten sam numer, liczone będzie jako jedno połączenie unikalne.
- Odebrane – przedstawia połączenia odebrane.
- Nieodebrane – prezentuje połączenia nieodebrane.
- Średni czas trwania – wskazuje średni czas połączenia.
3. Rozkład połączeń per użytkownik
Obszar ten zawiera informacje o rozkładzie połączeń między użytkownikami. W kolumnie z lewej strony okna widoczna jest lista użytkowników, których dotyczy dany wykres. Wykres przedstawia, ile połączeń odbył dany użytkownik. Po najechaniu na wykres pojawi się szczegółowa informacja, np. użytkownik PBX odbył 34 rozmowy.
4. Rozkład połączeń
Obszar ten zawiera informacje o rozkładzie połączeń według ich typów i statusów. Filtrowanie umożliwia wybranie zakresu godzinnego, dziennego, tygodniowego i miesięcznego.
- Wszystkie połączenia – parametr ten wskazuje wszystkie odbyte połączenia.
- Wychodzące – wskazuje połączenia wychodzące w ramach kampanii i poza kampanią.
- Przychodzące – przedstawia połączenia przychodzące w kampanii i poza kampanią.
- Odebrane – zawiera wszystkie połączenia odebrane.
- Nieodebrane – wskazuje wszystkie połączenia nieodebrane.
- Odebrane – przychodzące – parametr przedstawia dane o połączeniach przychodzących ze statusem odebrane.
- Odebrane – wychodzące – dana ta zawiera informacje o połączeniach wychodzących ze statusem odebrane.
- Nieodebrane – przychodzące – wskazuje połączenia przychodzące, które nie zostały odebrane przez agentów.
Nieodebrane – wychodzące - przedstawia dane o połączeniach wychodzących, które nie zostały odebrane przez klientów.
5. Statystyki użytkowników
Ostatni obszar zawiera szczegółowe statystyki każdego z użytkowników.
- Użytkownik – kolumna ta zawiera nazwę użytkownika.
- Połączenia – wskazuje sumę wszystkich połączeń agenta.
- Wychodzące – wskazuje połączenia wychodzące wykonane przez agenta w kampanii i poza kampanią.
- Przychodzące – wskazuje połączenia przychodzące w kampanii i poza kampanią.
Unikalne – połączenia wykonywane na jeden numer telefonu lub z jednego numeru.
! Przykład: 10 połączeń, wykonywanych na ten sam numer, liczone będzie jako jedno połączenie unikalne.
- Odebrane – przedstawia połączenia odebrane.
- Nieodebrane – prezentuje połączenia nieodebrane.
- Średni czas trwania – wskazuje średni czas połączenia.