Wersja 2024-18
1. Dodanie objaśnień działania funkcji w różnych częściach platformy FCC
W platformie FCC dodane zostały krótkie objaśnienia, jak dana funkcja działa i co jej włączenie może zmienić. Komunikat wyświetla się w postaci tooltipu po najechaniu kursorem myszy na ikonę znaku zapytania.
Tooltipy dodano w poniższych sekcjach.
- Edycja kampanii → Zgłoszenia → Wiadomości e-mail traktowane jako zgłoszenie
o Twórz nowe zgłoszenie zamiast przypisać maila do istniejącego zgłoszenia
o Twórz nowe zgłoszenie, gdy nie istnieje rekord z adresem e-mail nadawcy
o Pomiń identyfikację e-mail
o Wątkowanie wiadomości po temacie
- Edycja kampanii → Outbound
o Rozmiar rezerwowanej paczki
o Zezwalaj na wykonywanie połączeń na rekordach zamkniętych
o Kierowanie ruchu
- Edycja kampanii → Podstawowe parametry
o Obsługa połączeń
o Nie przekazuj rekordów z kampanii
o Maksymalna ilość nieobsłużonych rekordów
o Przy ilu rekordach nieobsłużonych zdjąć blokadę
- Edycja użytkownika → Podstawowe parametry
o Aktywny
o Widoczny
o Panel
o Nie odpinaj stanowiska przy wylogowaniu
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Platforma FCC
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z platformy FCC.
2. NOWA FUNKCJA: Możliwość przepinania zgłoszeń między rekordami, gdy rekord docelowy jest w kilku kampaniach
Po aktualizacji możliwe będzie przepinanie istniejących zgłoszeń między rekordami w ramach jednej kampanii. Działanie to dostępne będzie dla administratora, nadzorcy i agenta z poziomu listy zgłoszeń. Na pasku funkcyjnym dodany zostanie przycisk zmień rekord. Po jego naciśnięciu otwarte zostanie okno, w którym możliwe będzie wyszukanie rekordu. Dostępne będzie filtrowanie według numeru telefonu, adresu e-mail, pola rekordu oraz według ID rekordu powiązanego z zamówieniem, jeśli użytkownik korzysta z integracji e-commerce. Po kliknięciu szukaj w filtrowaniu użytkownik zobaczy zgłoszenia zgodnie z uprawnieniami, które ma przypisane. Dwukrotne kliknięcie rekordu lub naciśnięcie ikony plusa wyświetli tabelę z danymi z pól rekordów.
Po wybraniu rekordu i kliknięciu przełącz na rekord zgłoszenie zostanie przypisane do danego rekordu, jednak warto pamiętać, że ID nowego rekordu należy wprowadzić w każdym elemencie w historii zgłoszenia(historia działań na zgłoszeniu i interakcji).
Przepinanie zgłoszeń uwzględniać będzie również zgłoszenia scalone.
Operacja przepięcia zgłoszenia uruchomi wysyłkę webhooka i aktywuje reguły automatyczne, jeśli zgłoszenie po przepięciu zacznie spełniać określone warunki.
Po przepięciu zgłoszenia nie będzie ono dostępne w Panelu Klienta na starym rekordzie.
Przepięcie zgłoszenia będzie możliwe wyłącznie wtedy, gdy nikt na danym zgłoszeniu nie będzie pracował. Jeśli jakiś użytkownik będzie pracował na wybranym zgłoszeniu, wyświetlony zostanie komunikat: Aktualnie użytkownicy: imiona i nazwiska użytkowników pracują na zgłoszeniu. Poczekaj na zakończenie.
Jeżeli przepięcie zgłoszenia nie będzie możliwe, zostanie wyświetlony komunikat z informacją, jaki jest powód.
Zmiana przypisania zgłoszenia będzie widoczna w historii danego zgłoszenia (bloczek zawierać będzie informację, że nastąpiła zmiana przypisania do rekordu, ale też datę, godzinę i nazwę użytkownika, który zmiany dokonał).
W celu uruchomienia tej funkcji skontaktuj się z Biurem Obsługi.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Kampania zgłoszeniowa
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej.
3. Historia zgłoszenia dostępna w panelu miniCRM
Historia zgłoszenia wyświetlana w miniCRM będzie również prezentowała informację o przepięciu zgłoszenia między rekordami.
Bloczek będzie zawierał poniższe informacje.
Tytuł bloczka: Zmiana rekordu
Opis: Zmiana rekordu z ID 123 na ID 124
W celu uruchomienia tej funkcji skontaktuj się z Biurem Obsługi.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Kampania zgłoszeniowa i miniCRM
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii zgłoszeniowej oraz miniCRM.
4. Dodawanie stopki mailowej pod najświeższą wiadomością
Po aktualizacji będzie możliwość zdecydowania, w jaki sposób FCC będzie komponować wiadomość wychodzącą z systemu. Obecnie wyglądało to następująco:
- Treść nowej wiadomości
- Wiadomości historyczne
- Stopka nowej wiadomości
Wprowadzana funkcja pozwala zdecydować, czy w danej kampanii ma być wykorzystywany powyższy schemat składania wiadomości, czy nowy:
- Treść nowej wiadomości
- Stopka nowej wiadomości
- Wiadomości historyczne
Po zmianie ustawienia nowo wysłane wiadomości będą komponowane według wybranego sposobu. Domyślnie będzie ustawione rozwiązanie ze stopką na końcu wątku, czyli tak, jak było dotychczas.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Kampania mailowa
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z kampanii mailowej.