Wersja 2024-19
1. Raport statusy zgłoszeń per agent – poprawa prezentacji danych
Raport statusy zgłoszeń per agent błędnie prezentował agentów, którzy nie pracowali w odfiltrowanych kampaniach. Po zmianach raport nie będzie takich agentów uwzględniał.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raportowanie
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu statusy zgłoszeń per agent.
2. Raport ogólny – zmiana nazw statystyk
Lokalizacja: Raportowanie → Zgłoszenia → Raport ogólny
W oknie parametrów raportu ogólnego dodany został krótki opis, informujący użytkownika, jakie informacje raport zawiera.
Zostały również ustandaryzowane nazwy statystyk występujące w raporcie.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raportowanie
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu ogólnego.
3. Raport dzienny aktywności – zmiana nazw statystyk
Lokalizacja: Raportowanie → Aktywności agentów → Statystyki agentów →Raporty → Raport dzienny z aktywności
W raporcie dziennym aktywności ustandaryzowano nazwy statystyk.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raportowanie
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu dziennego aktywności
4. Raport praca agentów – zmiana nazw statystyk
Lokalizacja: Raportowanie → Aktywności agentów → Praca agentów
W widoku definiowania raportu dodano krótką informację na temat danych, jakie raport zestawia.
Dodatkowo ustandaryzowano nazwy występujących w raporcie statystyk.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raportowanie
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu pracy agentów.
- Raport połączenia w kolejce – zmiana nazw statystyk
Lokalizacja: Raportowanie → Moje raporty →Połączenia w kolejce
W widoku konfiguracji raportu dodano krótką informację na temat danych, jakie raport zestawia.
Dodatkowo ustandaryzowano nazwy statystyk występujące w raporcie.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raportowanie
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu połączeń w kolejce.
6. Raport podsumowanie zgłoszeń –zmiana nazw statystyk
Lokalizacja: Raportowanie →Zgłoszenia → Podsumowanie zgłoszeń
W widoku raportu dodano krótką informację na temat danych, jakie raport zestawia.
Dodatkowo ustandaryzowano nazwy statystyk występujące w raporcie.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raportowanie
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu podsumowania zgłoszeń.