Wersja 2024-19

1.      Raport statusy zgłoszeń per agent – poprawa prezentacji danych

Raport statusy zgłoszeń per agent błędnie prezentował agentów, którzy nie pracowali w odfiltrowanych kampaniach. Po zmianach raport nie będzie takich agentów uwzględniał.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raportowanie

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu statusy zgłoszeń per agent.


2.      Raport ogólny – zmiana nazw statystyk

Lokalizacja: Raportowanie → Zgłoszenia → Raport ogólny

W oknie parametrów raportu ogólnego dodany został krótki opis, informujący użytkownika, jakie informacje raport zawiera.

Zostały również ustandaryzowane nazwy statystyk występujące w raporcie.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raportowanie

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu ogólnego.



3. Raport dzienny aktywności – zmiana nazw statystyk

Lokalizacja: Raportowanie → Aktywności agentów → Statystyki agentów →Raporty → Raport dzienny z aktywności


W raporcie dziennym aktywności ustandaryzowano nazwy statystyk.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raportowanie

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu dziennego aktywności



4. Raport praca agentów – zmiana nazw statystyk

Lokalizacja: Raportowanie → Aktywności agentów → Praca agentów

W widoku definiowania raportu dodano krótką informację na temat danych, jakie raport zestawia.

Dodatkowo ustandaryzowano nazwy występujących w raporcie statystyk.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raportowanie

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu pracy agentów.


  1. Raport połączenia w kolejce – zmiana nazw statystyk

Lokalizacja: Raportowanie → Moje raporty →Połączenia w kolejce

W widoku konfiguracji raportu dodano krótką informację na temat danych, jakie raport zestawia.

Dodatkowo ustandaryzowano nazwy statystyk występujące w raporcie.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raportowanie

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu połączeń w kolejce.


6Raport podsumowanie zgłoszeń –zmiana nazw statystyk

Lokalizacja: Raportowanie →Zgłoszenia → Podsumowanie zgłoszeń

W widoku raportu dodano krótką informację na temat danych, jakie raport zestawia.

Dodatkowo ustandaryzowano nazwy statystyk występujące w raporcie.

Na jaki obszar wpływa zmiana?

Raportowanie

Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?

Nie

Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?

Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportu podsumowania zgłoszeń.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później