Wersja 2024-20
- Usuwanie połączeń z fanpage’ami przy usunięciu licencji Messenger
Do tej pory usunięcie licencji na Facebook Messenger nie powodowało żadnych akcji, przez co na koncie klienta dalej aktywne były połączenia ze skonfigurowanymi fanpage’ami. Wprowadzono zmianę, która przy usunięciu licencji usunie również u klienta wszelkie skonfigurowane strony.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Integracja z Messenger
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji z Messenger.
- Odmowa pobrania stanowiska dla użytkownika niezmapowanego – Click2Dial for Salesforce
Dodano komunikat błędu wyświetlany w Webphone Embedded dla użytkowników, którzy nie zostali zmapowani w konfiguracji integracji z Salesforce po stronie FCC. Użytkownik widzi również przycisk umożliwiający przeładowanie WebPhone’a np. po dodaniu niezbędnej konfiguracji.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Integracja z Salesforce
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji z Salesforce.
- Dodatkowa informacja o wygaśnięciu tokenu w oknie konfiguracji integracji z HubSpot
Do tej pory, jeżeli z jakiegoś powodu wygasły klucze autoryzacyjne do połączenia z Hubspot, administrator dostawał tylko powiadomienie w oknie wiadomości. Po zmianach, jeżeli taka sytuacja wystąpi, integracja będzie automatycznie wyłączana, a w oknie konfiguracji integracji widoczny będzie komunikat informujący o konieczności ponownego przejścia procesu połączenia integracji.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Integracja z HubSpot
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z integracji z HubSpot.
- Powiadomienie mailowe do administratora informujące o problemie z wysyłką webhooka
W przypadku wygaśnięcia certyfikatu serwisu odbierającego webhook nie ma możliwości prawidłowego zestawienia połączenia SSL, a tym samym wysłania webhooka. Administrator FCC nie miał do tej pory wiedzy o takiej sytuacji. Po aktualizacji administrator będzie otrzymywać wiadomość e-mail z informacją, której kampanii problem dotyczy.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Webhooki
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z webhooków.
- Poprawne wyświetlanie tabel, jeżeli w nazwie kolumny pojawiają się znaki . lub [
Problem został odkryty w raporcie z ankiet po rozmowie czat i w raporcie z ankiet po połączeniach, gdzie nazwy kolumn to wartości podane przez klienta. W momencie, gdy został tam użyty znak . lub [, podgląd raportu w panelu FCC nie był wyświetlany poprawnie. Po aktualizacji problem ten nie będzie występował.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
Raportowanie
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z raportów z ankiet po rozmowie czat lub z ankiet po połączeniach.
- Po połączeniu przez SiteCall historia nie zapisuje się w zgłoszeniu
Jeżeli połączyliśmy SiteCall z kampanią zgłoszeniową i agent obsługiwał połączenia w panelu FCC, to przy pracy na zgłoszeniu połączenia SiteCall nie rejestrowały się poprawnie. Pojawiał się pusty bloczek w miejscu połączenia.
Po poprawkach bloczki będą poprawnie uzupełniane szczegółami połączenia.
Na jaki obszar wpływa zmiana?
SiteCall
Czy zmiana wymaga konsultacji z wewnętrznym działem IT?
Nie
Czy zmiana dotyczy wszystkich klientów?
Zmiana dotyczy klientów, którzy korzystają z SiteCall.