Uruchomienie infolinii

Stwórz menu głosowe w kreatorze graficznym (tekst2speech, wav, mp3), daj dzwoniącemu wybór w menu DTMF, konfiguruj muzykę na czekanie i definiuj godziny pracy. System rozpozna osobę dzwoniącą dzięki kodowi PIN, skieruje połączenie na podstawie numeru źródłowego lub docelowego albo nagra zgłoszenie na poczcie głosowej. Masz także bogate możliwości kolejkowania oraz monitorowania wraz z przechwyceniem połączenia.


Wykonaj te 3 kroki, aby uruchomić pierwszą Infolinię.

3 kroki do sukcesu:

1. Dodaj konto agenta i nadzorcy

2. Utwórz kolejkowanie połączeń


Może Cię zainteresować:

1. Scenariusz rozmowy z klientem (skrypt)

2. Wynik kontaktu z klientem

3. Zbieranie informacji o kliencie

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później