Blokady kont użytkowników

Komunikat o zablokowaniu konta wskazuje iż miały miejsce 3 próby logowania z błędnym hasłem. Zostaje wtedy nałożona blokada uniemożliwiająca zalogowanie na dany login. Jest ona aktywna przez 30 minut. Po tym czasie użytkownik może wykonać kolejne 3 próby.

Osoba posiadająca uprawnienia administratora do systemu Welyo, po zalogowaniu do panelu może dezaktywować tą blokadę.  W tym celu:

  1. Otwórz listę użytkowników (menu Personel > Użytkownicy)
  2. Zaznacz agenta
  3. W zakładce "Aktywność" (górne menu okna) wybierz opcję "Zdejmij blokadę logowania"

Blokada zostanie anulowana, a agent będzie mógł ponownie wykonać próbę logowania.

Aby Biuro Obsługi Klienta przyjęło dyspozycję zdjęcia blokady musi zostać ona wystawiono mailowo w przez osobę wskazaną jako:

  • osoba ds. kontaktu
  • osoba posiadająca uprawnienia Administratora na platformie Welyo
  • osoba posiadająca dostęp do zablokowanego konta (po potwierdzonym adresie mailowym przypisanym do konta)

Można także skontaktować się z nami telefonicznie pod numerem 222 289 289. W trakcie rozmowy niezbędne będzie podanie poprawnego adresu mailowego podpiętego do zablokowanego konta.

Tylko w tym przypadku Biuro Obsługi Klienta będzie w stanie zdjąć taką blokadę od ręki na połączeniu telefonicznym.


Reset hasła do platformy

W celu restartu hasła użytkownik z panelu logowania może przejść do okna "Przypominania hasła". W momencie znalezienia się we wskazanym panelu użytkownik ma dwie możliwości jego przypomnienia.


Jest to przypominanie hasła poprzez:

  • Podanie loginu agenta i domeny w formacie “login@domena” (należy tam wpisać sam login, a po małpie domenę znajdującą się przed .welyo.pl.
  • Podanie adresu e-mail podanego podczas tworzenia konta użytkownika.

W pierwszym przypadku link przekierowujący do strony gdzie będzie możliwość restartu hasła jest wysyłany na adres e-mail przypisany do danego, konkretnego konta.

W drugim przypadku link będzie wysłany na wpisany adres. Jeżeli jednak adres e-mail jest przypisany do kilku użytkowników to system nie będzie wiedział w ramach którego konta ma zostać zrestartowane hasło. Wtedy użytkownik musi skorzystać z pierwszej opcji.

Jeżeli agent 3-krotnie wpisze niepoprawne hasło, zostanie aktywowana 30 minutowa blokada.

Zmiana hasła nie zdejmuje blokady. Musi upłynąć wspomniany czas lub taką blokadę może zdjąć administrator z poziomu okna z listą użytkowników w swoim panelu.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później