Ustawienie rekordu prywatnego dla agenta

System daje możliwość przypisania rekordu do konkretnego agenta, czyli tylko ten agent będzie wykonywać połączenia do danego klienta, a także gdy klient będzie dzwonić do firmy – tylko ten agent będzie z nim rozmawiać (o ile będzie dostępny – w innym wypadku inny agent odbierze połączenie).

Ustawienie prywatności

  1. Przejdź do menu Kampanie > Kampanie > Podgląd kampanii (lub kliknij 2 razy, lewym przyciskiem myszy na wybraną kampanię)
  2. Zaznacz rekordy pojedynczo lub skorzystaj z filtra dostępnego po lewej stronie
  3. Rozwiń opcję Przypnij i wybierz jedną z opcji:
    1. Przypnij wybranym - przypisanie prywatności zaznaczonym rekordom
    2. Przypnij pasującym - przypisanie prywatności rekordom spełniającym kryteria filtra
  4. Z listy wybierz agenta, dla którego rekord ma być prywatny

Ustawienie przypisania rekordu możesz sprawdzić w szczegółach rekordu w sekcji Podstawowe dane > Prywatny. 

Usunięcie prywatności

  1. Przejdź do menu Kampanie > Kampanie > Podgląd kampanii (lub kliknij 2 razy, lewym przyciskiem myszy na wybraną kampanię)
  2. Zaznacz rekordy pojedynczo lub skorzystaj z filtra dostępnego po lewej stronie
  3. Rozwiń opcję Odepnij i wybierz jedną z opcji:
    1. Odepnij wybranym - usunięcie prywatności zaznaczonym rekordom
    2. Odepnij pasującym - usunięcie prywatności rekordom spełniającym kryteria filtra
  4. Potwierdź chęć wprowadzenia zmian
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później