Ustawienie rekordu prywatnego dla agenta
System daje możliwość przypisania rekordu do konkretnego agenta, czyli tylko ten agent będzie wykonywać połączenia do danego klienta, a także gdy klient będzie dzwonić do firmy – tylko ten agent będzie z nim rozmawiać (o ile będzie dostępny – w innym wypadku inny agent odbierze połączenie).
Ustawienie prywatności
- Przejdź do menu Kampanie > Kampanie > Podgląd kampanii (lub kliknij 2 razy, lewym przyciskiem myszy na wybraną kampanię)
- Zaznacz rekordy pojedynczo lub skorzystaj z filtra dostępnego po lewej stronie
- Rozwiń opcję Przypnij i wybierz jedną z opcji:
- Przypnij wybranym - przypisanie prywatności zaznaczonym rekordom
- Przypnij pasującym - przypisanie prywatności rekordom spełniającym kryteria filtra
- Z listy wybierz agenta, dla którego rekord ma być prywatny
Ustawienie przypisania rekordu możesz sprawdzić w szczegółach rekordu w sekcji Podstawowe dane > Prywatny.
Usunięcie prywatności
- Przejdź do menu Kampanie > Kampanie > Podgląd kampanii (lub kliknij 2 razy, lewym przyciskiem myszy na wybraną kampanię)
- Zaznacz rekordy pojedynczo lub skorzystaj z filtra dostępnego po lewej stronie
- Rozwiń opcję Odepnij i wybierz jedną z opcji:
- Odepnij wybranym - usunięcie prywatności zaznaczonym rekordom
- Odepnij pasującym - usunięcie prywatności rekordom spełniającym kryteria filtra
- Potwierdź chęć wprowadzenia zmian