Dodawanie do skryptu pól z danymi klienta

Każda informacja przekazana przez klienta może zostać zapisana w systemie. Klient nie będzie musiał ponownie dostarczać wcześniej przekazanych informacji, a konsultant tracić czasu wypytując o nie.  Podczas rozmowy telefonicznej konsultant znajdzie w skrypcie cały proces komunikacji - kto rozmawiał z klientem, czego dotyczyła rozmowa, jaki pojawił się problem i czy został rozwiązany.

Krok 1: Dodawanie pól rekordów w kampanii

Krok 2: Dodawanie pól rekordów do skryptu

 

Krok 1: Dodawanie pól rekordów w kampanii

  1. Przejdź do menu Kampanie > Kampanie > Edycja wybranej kampanii
  2. Przejdź do zakładki Pola rekordów
  3. Dodaj nowe pole rekordu
  4. Określ typ pola i możliwość jego edycji
  5. Zapisz wprowadzone zmiany

 

Krok 2: Dodawanie pól rekordów do skryptu

  1. Przejdź do menu Kampanie > Kampanie > zaznacz wybraną kampanię
  2. Rozwiń opcję Skrypt i kliknij Edytuj
  3. Przejdź do sekcji Pola formularza 
  4. Dodaj nowe pole określając:
    • nazwa pola
    • typ pola - definiuje w jaki sposób agent będzie musiał wprowadzić dane. Opis typów pól dostępny tutaj
    • wymagane - system nie przepuści agenta na kolejną stronę skryptu jeśli nie uzupełni wymaganego pola
    • pole kampanii - informuje z jakim polem kampanii jest powiązane pole formularza (pole nieedytowalne)
    • źródło - po wejściu w ikonę źródła należy powiązać pole formularza z polem kampanii lub z polem z zewnętrznego źródła danych. Wtedy musimy wypełnić skąd system ma odczytywać dane i gdzie je zapisywać.  W przypadku łączenia z polem kampanii najpierw musimy podpiąć skrypt pod kampanię.  W dalszej części instrukcji zostanie opisane w jaki sposób połączyć pola formularza z polami rekordów.
  5. Zapisz wprowadzone zmiany.
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później