Dodawanie do skryptu pól z danymi klienta
Każda informacja przekazana przez klienta może zostać zapisana w systemie. Klient nie będzie musiał ponownie dostarczać wcześniej przekazanych informacji, a konsultant tracić czasu wypytując o nie. Podczas rozmowy telefonicznej konsultant znajdzie w skrypcie cały proces komunikacji - kto rozmawiał z klientem, czego dotyczyła rozmowa, jaki pojawił się problem i czy został rozwiązany.
Krok 1: Dodawanie pól rekordów w kampanii
Krok 2: Dodawanie pól rekordów do skryptu
Krok 1: Dodawanie pól rekordów w kampanii
- Przejdź do menu Kampanie > Kampanie > Edycja wybranej kampanii
- Przejdź do zakładki Pola rekordów
- Dodaj nowe pole rekordu
- Określ typ pola i możliwość jego edycji
- Zapisz wprowadzone zmiany
Krok 2: Dodawanie pól rekordów do skryptu
- Przejdź do menu Kampanie > Kampanie > zaznacz wybraną kampanię
- Rozwiń opcję Skrypt i kliknij Edytuj
- Przejdź do sekcji Pola formularza
- Dodaj nowe pole określając:
- nazwa pola
- typ pola - definiuje w jaki sposób agent będzie musiał wprowadzić dane. Opis typów pól dostępny tutaj
- wymagane - system nie przepuści agenta na kolejną stronę skryptu jeśli nie uzupełni wymaganego pola
- pole kampanii - informuje z jakim polem kampanii jest powiązane pole formularza (pole nieedytowalne)
- źródło - po wejściu w ikonę źródła należy powiązać pole formularza z polem kampanii lub z polem z zewnętrznego źródła danych. Wtedy musimy wypełnić skąd system ma odczytywać dane i gdzie je zapisywać. W przypadku łączenia z polem kampanii najpierw musimy podpiąć skrypt pod kampanię. W dalszej części instrukcji zostanie opisane w jaki sposób połączyć pola formularza z polami rekordów.
- Zapisz wprowadzone zmiany.