Dashboard

Moduł Focus Site Call udostępnia zbiór wszystkich statystyk w jednym miejscu. Zbiór ten to w pełni przystosowany dla użytkownika dashboard. Korzyścią tego rozwiązania jest wyświetlenie wszystkich statystyk z danego formularza. Nie musisz szukać ich po całej platformie. Wszystkie są dostępne z jednego miejsca.

Wykorzystanie funkcji

Przegląd menu

Wyświetlane statystyki

 

Wykorzystanie funkcji

Aby przejść do statystyk formularza Site Call, w panelu Administratora lub Nadzorcy, po lewej stronie menu kliknij przycisk „Site Call”.

Wówczas zostanie wyświetlony dashboard zbierający statystyki z formularza Site Call.  Aby wyświetlić statystyki z interesującego Cię formularza, w lewym górnym rogu rozwiń pole z listą wszystkich formularzy i wyświetl właściwy. Następnie wybierz przedział czasowy, z jakiego chcesz wyświetlić dane.

W zależności od tego, czy wybrany formularz Site Call jest aktywny w kampanii, dashboard wyświetla tę informację. Kolorem zielonym – „Site Call jest aktywny” oraz kolorem czerwonym – „Site Call jest nieaktywny”

Z poziomu dashboard’u możesz przejść do ustawień wybranego formularza Site Call. Wystarczy, że klikniesz przycisk „Ustawienia” po prawej stronie okna.

Wyświetlone zostanie okno zarządzania konfiguracją wybranego formularza Site Call.

 

Wszystkie ustawienia, funkcje i statystyki dla formularza Site Call dostępne w oknie dashboard’u. Pozwala to na pracę z formularzem tylko z poziomu okienka dashboard’u i nie wymaga to korzystania z dodatkowych funkcji platformy Focus Contact Center. Do tego celu służy główne menu, które składa się z dodatkowych przycisków w okienku.

1. Przycisk „Nowy Site Call

Po kliknięciu w ten przycisk, zostanie wyświetlony starter przeprowadzający przez konfigurację nowego formularza Site Call, krok po kroku. Po ukończeniu pracy ze starterem możesz cieszyć się w pełni funkcjonującym nowym formularzem Site Call. Wystarczy tylko osadzić kod utworzonego widgetu na stronie www.

2.  Przycisk „Lista kampanii”

Po kliknięciu w ten przycisk, zostanie wyświetlone okno z listą wszystkich kampanii utworzonych dotychczas w platformie Focus Contact Center. Z tego poziomu możesz przejść do zaawansowanych ustawień kampanii i formularza Site Call. Możesz również utworzyć Nowy formularz Site Call z pełnym dostępem do wszystkich ustawień konfiguracji formularza.

3.  Przycisk „Raport z kontaktów”

Po kliknięciu w ten przycisk, zostanie wyświetlone okno z wszystkimi statystykami połączeń zainicjowanych z formularza Site Call. Widok jest przefiltrowany według parametrów wybranych na dashboard’zie – według wybranego formularza Site Call oraz według wybranego  przedziału czasu.

4.  Przycisk „Umówione kontakty”

Po kliknięciu w ten przycisk, zostanie wyświetlone okno z wszystkimi umówionymi kontaktami z wybranego formularza Site Call.

5.  Przycisk „Serwer nagrań”

Po kliknięciu w ten przycisk, zostaniesz przekierowany do nowej karty przeglądarki, w której zostanie wyświetlony serwer nagrań. Udostępnia on wszystkie nagrania rozmów, które zostały zrealizowane pomiędzy agentem a klientem. Możesz przeglądać i odsłuchiwać nagrania bezpośrednio na serwerze nagrań, pobierać je na dysk komputera oraz tworzyć paczki nagrań.

6.  Przycisk „Obejrzyj wideo”

Po kliknięciu w ten przycisk, zostanie wyświetlone okienko pomocy, w którym znajdziesz film instruktażowy, jak skonfigurować nowy formularz Focus Site Call.

 

Wyświetlane statystyki

Dashboard udostępnia wiele statystyk dotyczących widgetu osadzonego na stronie www. Pierwszy z nich to wykres, prezentujący statystyki zgodnie z wybranym zakresem. Wykres może wyświetlać statystyki według godzin, dni, tygodni lub miesięcy.

Prezentowane statystyki:

  • Połączenia -  ilość wykonanych przez agentów połączeń do klientów utworzonych przez wybrany formularz, niezależnie od ich statusu w danej kampanii
  • Połączenia zamówione – ilość wypełnień wybranego formularza
  • Udane połączenia - ilość konwersacji (połączeń) pomiędzy agentem a klientem trwających dłużej niż 10 sekund w stosunku do wszystkich połączeń wychodzących odebranych (statystyka w procentach)
  • Sesje - ilość odwiedzin na stronach, na których umieszczono wybrany formularz
  • Wyświetlenia formularza - ilość wyświetleń wybranego formularza
  • Konwersja: zamówione połączenia/wyświetlenia - ilość połączeń zamówionych/wyświetlenia formularza (statystyka w procentach)
  • Konwersja: wyświetlenia/wizyty - ilość wyświetleń formularza/ilość sesji (statystyka w procentach)
  • Średni czas trwania połączenia - obliczany średni czas trwania połączeń odebranych (czas faktycznego połączenia)

Po lewej stronie dashboard’u widoczne są ogólne statystyki dotyczące wybranego formularza Site Call. Wskazują one dane liczbowe z wybranego zakresu dla formularza. 

  • Sesja - ilość odwiedzin na stronach, na których umieszczono formularz
  • Wyświetlenia formularza - ilość wyświetleń wybranego formularza
  • Połączenia zamówione - ilość wypełnień wybranego formularza
  • Połączenia - ilość wykonanych przez agentów połączeń do klientów utworzonych przez wybrany formularz, niezależnie od ich statusu w danej kampanii

Dodatkowo w tej części prezentowana jest krótka statystyka prezentująca ilość połączeń wychodzących z podziałem na statusy.

Prawa strona dashboard’u zbiera trzy statystyki.  Pierwsza z nich to „Udane połączenia”, czyli stosunek procentowy ilości połączeń wychodzących odebranych trwających dłużej niż 10 sekund do wszystkich połączeń wychodzących odebranych

Druga statystyka , „Średni czas trwania połączenia” prezentuje średni czas trwania połączeń wychodzących odebranych (czas faktycznego połączenia).

Ostatnia ze statystyk to „Top 10 podstron”. Tu wyświetlony jest wykaz stron internetowych, na których osadzony jest formularz Site Call. Pokazuje statystyki na temat połączeń zrealizowanych z formularza z danej podstrony.

Wyświetlonych jest 10 pozycji, z których zostało wykonanych najwięcej połączeń.

Możesz pobrać tę statystykę do pliku xlsx, w którym wyświetlone zostaną wszystkie podstrony na których osadziłeś swój formularz Site Call.

W ramach statystyk z formularza Site Call, możesz wygenerować do pliku xlsx raport główny z dashborad’u. Służy do tego ikona pobierania, umieszczona w prawym rogu okna.

Klikając w ikonę, wyświetlone zostanie okienko ze statystykami możliwymi do pobrania. Możesz zaznaczyć wszystkie lub tylko kilka z nich, które najbardziej Cię interesują.

Zakres prezentowanych statystyk:

  • Formularz - nazwa formularza
  • Wyświetlenia formularza - ilość wyświetleń wybranego formularza
  • Połączenia - ilość wykonanych przez agentów połączeń do klientów utworzonych przez wybrany formularz, niezależnie od ich statusu w danej kampanii
  • Udane połączenia - ilość połączeń odebranych trwających powyżej 10 sekund
  • Nieudane połączenia - połączenia odebrane trwające poniżej 10 sekund
  • Udane połączenia (%) - stosunek udanych połączeń do wszystkich odebranych w procentach
  • Sesje - ilość odwiedzin na stronach, na których umieszczono wybrany formularz
  • Zamówione połączenia - ilość wypełnień wybranego formularza
  • Nieodebrane połączenia - ilość połączeń nieodebranych
  • Zajęte - ilość połączeń zajętych
  • Błędne - ilość połączeń błędnych
  • Konwersja: zamówione połączenia/wyświetlenia – stosunek procentowy ilości połączeń zamówionych do wyświetleń formularza
  • Konwersja: wyświetlenia/wizyty – stosunek procentowy ilości wyświetleń formularza do ilość sesji
  • Średni czas trwania połączenia - średni czas trwania połączeń wychodzących odebranych (czas faktycznego połączenia)
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później