Konfiguracja klasyfikatorów

Oznaczeniu etapu rozmowy z klientem, dzięki wykorzystaniu klasyfikatorów. Do wyboru mamy dwie możliwości konfiguracji. Pierwsza - biblioteka klasyfikatorów - pozwala na utworzenie grup predefiniowanych klasyfikatorów. Druga to konfiguracja klasyfikatorów bezpośrednio w kampanii. 

Konfiguracja biblioteki klasyfikatorów

Konfiguracja klasyfikatorów w kampanii

Konfiguracja biblioteki klasyfikatorów

Abu utworzyć bibliotekę klasyfikatorów:

  1. Przejdź do menu Kampanie > Klasyfikatory
  2. W obszarze grupy kliknij Dodaj grupę. Kliknij 2 razy nowo dodany wiersz i wpisz nazwę grupy 
  3. Przejdź do obszaru Klasyfikatory i dodaj odpowiednie klasyfikatory do grupy uzupełniając pola:
    • klasyfikator - wpisz nazwę klasyfikatora
    • określ typ klasyfikatora: ponowny kontakt lub zamknięcie rekordu. Klasyfikator zamknięcie rekordu oznacza, że z takim rekordem agent nie będzie mógł się skontaktować. 
    • określ dla jakiego kanału komunikacji ma być dostępny klasyfikator. W przypadku kanału telefonicznego wystarczy zaznaczyć opcję Odebrane. Dla pozostałych statusów połączenia system ustawi klasyfikator systemowy
  4. Kliknij Zapisz

Konfiguracja klasyfikatorów w kampanii

Aby dodać klasyfikator w kampanii:

  1. Przejdź do menu Kampanie > Kampanie
  2. Kliknij Edytuj wybraną kampanię
  3. Przejdź do zakładki Klasyfikatory
  4. Możesz dodać grupę klasyfikatorów korzystając z biblioteki klasyfikatorów lub dodać klasyfikatory ręcznie
  5. W przypadku dodawania klasyfikatorów ręcznie uzupełnij pola:
    • klasyfikator - wpisz nazwę klasyfikatora
    • określ typ klasyfikatora: ponowny kontakt lub zamknięcie rekordu. Klasyfikator zamknięcie rekordu oznacza, że z takim rekordem agent nie będzie mógł się skontaktować. 
    • określ dla jakiego kanału komunikacji ma być dostępny klasyfikator. W przypadku kanału telefonicznego wystarczy zaznaczyć opcję Odebrane. Dla pozostałych statusów połączenia system ustawi klasyfikator systemowy
Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później