Konfiguracja klasyfikatorów
Oznaczeniu etapu rozmowy z klientem, dzięki wykorzystaniu klasyfikatorów. Do wyboru mamy dwie możliwości konfiguracji. Pierwsza - biblioteka klasyfikatorów - pozwala na utworzenie grup predefiniowanych klasyfikatorów. Druga to konfiguracja klasyfikatorów bezpośrednio w kampanii.
Konfiguracja biblioteki klasyfikatorów
Konfiguracja klasyfikatorów w kampanii
Konfiguracja biblioteki klasyfikatorów
Abu utworzyć bibliotekę klasyfikatorów:
- Przejdź do menu Kampanie > Klasyfikatory
- W obszarze grupy kliknij Dodaj grupę. Kliknij 2 razy nowo dodany wiersz i wpisz nazwę grupy
- Przejdź do obszaru Klasyfikatory i dodaj odpowiednie klasyfikatory do grupy uzupełniając pola:
- klasyfikator - wpisz nazwę klasyfikatora
- określ typ klasyfikatora: ponowny kontakt lub zamknięcie rekordu. Klasyfikator zamknięcie rekordu oznacza, że z takim rekordem agent nie będzie mógł się skontaktować.
- określ dla jakiego kanału komunikacji ma być dostępny klasyfikator. W przypadku kanału telefonicznego wystarczy zaznaczyć opcję Odebrane. Dla pozostałych statusów połączenia system ustawi klasyfikator systemowy
- Kliknij Zapisz
Konfiguracja klasyfikatorów w kampanii
Aby dodać klasyfikator w kampanii:
- Przejdź do menu Kampanie > Kampanie
- Kliknij Edytuj wybraną kampanię
- Przejdź do zakładki Klasyfikatory
- Możesz dodać grupę klasyfikatorów korzystając z biblioteki klasyfikatorów lub dodać klasyfikatory ręcznie
- W przypadku dodawania klasyfikatorów ręcznie uzupełnij pola:
- klasyfikator - wpisz nazwę klasyfikatora
- określ typ klasyfikatora: ponowny kontakt lub zamknięcie rekordu. Klasyfikator zamknięcie rekordu oznacza, że z takim rekordem agent nie będzie mógł się skontaktować.
- określ dla jakiego kanału komunikacji ma być dostępny klasyfikator. W przypadku kanału telefonicznego wystarczy zaznaczyć opcję Odebrane. Dla pozostałych statusów połączenia system ustawi klasyfikator systemowy