Wallboard

Wallboard to funkcja pozwalająca nadzorcy na przygotowanie i wyświetlanie zestawu statystyk aktualizowanych na żywo. Dzięki generowaniu adresu, istnieje możliwość prezentowania wallboardu na dowolnym komputerze. 

Generowanie wallboardu

Statystyki szczegółowe

Statystyki ogólne

Generowanie wallboardu 

  1. Celem wygenerowania wallboardu należy wybrać z menu po lewej stronie monitoring  > wallboard 
  2. W nowo otwartym oknie, jako nadzorca mamy podgląd do wszystkich zdefiniowanych wallboardów, adresów, ale i możliwości wygenerowania nowego linku. Jeżeli chcemy stworzyć nowy wallboard należy kliknąć „dodaj” 

3. Okno dodawania wallboardu podzielone jest na 3 sekcje, informacji podstawowych na temat wallboardu, statystyk szczegółowych oraz statystyk ogólnych 

Podstawowe statystyki

W statystykach podstawowych należy wypełnić: 

  • Nazwa –nazwa wallboardu wyświetlana na górze statystyk, ale i jako nazwa karty przeglądarki 
  • Opis –w tym polu można zapisać informacje, jakim statystykom służy wallboard 
  • Język wallboardu –do wyboru są trzy opcje: polski, angielski oraz niemiecki. W zależności od wyboru języka, nazwy statystyk niekonfigurowalne przez użytkownika będą przetłumaczone na wybrany język 
  • Logo –użytkownik ma możliwość wgrania logo, które będzie prezentowane w lewym górnym oknie wallboardu 

Statystyki szczegółowe

Następnym obszarem, są statystyki szczegółowe, które składają się z kliku kroków:

  • Obszar danych –służy do określenia z jakiego obszaru danych chcemy weryfikować statystyki. Do wyboru są trzy opcje. W zależności od wybranego obszaru w późniejszych krokach będziemy mogli wybrać konkretne statystyki. 
  • Kampanie 
  • Agenci 
  • Kolejki 
  • Wyświetlane statystyki –w oknie wyświetlanych statystyk wybieramy statystyki, które mają być widoczne na wallboardzie. Statystyki dodajemy za pomocą przycisku „dodaj”  a następnie klikając na wiersz „wyświetlana wartość” wybieramy statystykę. 

Dla obszaru kampanie widoczne są statystyki (pierwszą kolumnę stanowi nazwa kampanii):

  • Agenci
    • Ilość gotowych –Ilość agentów ze zgłoszoną gotowością obecnie 
    • Ilość na przerwie –Ilość agentów, którzy obecnie są na przerwie 
    • Ilość na przerwie służbowej –Ilość agentów, którzy obecnie wybrali przerwę służbową 
    • Ilość na przerwie prywatnej –Ilość agentów, którzy obecnie znajdują się na przerwie prywatnej 
    • Ilość na wrapie –Ilość agentów, którzy obecnie obsługują rekord po zakończonej interakcji 
    • Ilość obsługujących maile –Ilość agentów, którzy obecnie pracują z interakcja mailową 
    • Ilość prowadzących rozmowę –Ilość agentów, którzy obecnie prowadzą rozmowę 
    • Ilość wolnych –Ilość agentów w gotowości, bez interakcji obecnie
  • Klasyfikatory 
    • Ilość zamykających –Ilość rekordów w danym dniu z ustawionym klasyfikatorem zamykającym 
    • Ilość z cechą sukces –Ilość rekordów z ustawionym klasyfikatorem o cesze sukces. Charakter klasyfikatora należy ustawić w edycji kampanii, w zakładce „klasyfikatory”
    • Wybierz klasyfikator –Ilość ustawień wybranego klasyfikatora w danym dniu. W kolumnie parametr system udostępnia listę klasyfikatorów ze wszystkich kampanii do których dodany jest nadzorca. 
  • Maile 
    • Ilość oczekujących –Ilość wiadomości mailowych oczekujących na obsłużenie obecnie 
    • Ilość maili odebranych –Ilość odebranych wiadomości mailowych przez system w danym dniu 
    • Ilość wysłanych –Ilość wysłanych wiadomości mailowych w danym dniu
    • Średni czas obsługi maila –Średni czas trwania obsługi wiadomości mailowej w danym dniu 
  • Połączenia 
    • Ilość błędnych –Ilość połączeń błędnych w danym dniu 
    • Ilość oczekujących –Ilość połączeń oczekujących na odebranie obecnie 
    • Ilość połączeń odebranych –Ilość odebranych połączeń w kampanii w danym dniu 
    • Ilość odebranych inbound –Ilość odebranych połączeń inbound w danym dniu 
    • Ilość odebranych outbound –Ilość odebranych połączeń wychodzących w danym dniu 
    • Ilość odebranych w zadeklarowanym czasie –Ilość połączeń odebranych w zadeklarowanym czasie, w kolumnie parametr to pole tekstowe, gdzie należy wpisać czas w sekundach 
    • Ilość nieodebranych –ilość połączeń nieodebranych w kampanii w danym dniu 
    • Ilość porzuconych –Ilość połączeń porzuconych, statystyka pokazywana jest tylko dla kampanii o trybie predictive 
    • Ilość ustawionych recalli –ilość ustawionych recalli w danym dniu 
    • Ilość wykonanych –Ilość wykonanych połączeń w danym dniu 
  • Odbieralność połączeń przychodzących –stosunek połączeń odebranych w kolejce do wszystkich jakie zostały skierowane do kolejki w danym dniu. Statystyka została przedstawiona w procentach. 
  • Odbieralność połączeń wychodzących –stosunek połączeń odebranych wychodzących do wszystkich jakie były wykonane w danym dniu. Statystyka przedstawiana jest w procentach 
  • Poziom obsługi –Procent odebranych połączeń przychodzących w zadeklarowanym czasie, w kolumnie parametr należy wpisać zadeklarowany czas w sekundach 
  • Średni czas oczekiwania na odebranie w danym dniu –średni czas oczekiwania na odebranie połączenia w danym dniu dla kanału inbound 
  • Średni czas oczekiwania na odebranie w ostatniej godzinie –średni czas oczekiwania na odebranie połączenia w ostatniej godzinie dla kanału inbound
  • Średni czas trwania rozmowy z kanału inbound –Średni czas trwania rozmowy w przypadku połączeń przychodzących w danych dniu 
  • Średni czas trwania rozmowy z kanału outbound –Średni czas trwania rozmowy w przypadku połączeń wychodzących w danym dniu 
  • Rekordy 
    • Ilość nieobsłużonych –ilość rekordów nieobsłużonych obecnie 
    • Ilość zamkniętych –Ilość rekordów zamkniętych w danym dniu w kampanii 
  • Cel Kampanii 
    • Poziom realizacji celu dziennego –wartość osiągniętego celu kampanii na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne są do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii. 
    • Poziom realizacji celu tygodniowego - wartość osiągniętego celu kampanii na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne są do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.
    • Poziom realizacji celu miesięcznego - wartość osiągniętego celu kampanii na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne są do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.
    • Poziom realizacji celu ogólnego - wartość osiągniętego celu kampanii na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne są do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.
    • Procent realizacji celu dziennego –Procent celu kampanii jaki został osiągnięty na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.
    • Procent realizacji celu tygodniowego - Procent celu kampanii jaki został osiągnięty na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.
    • Procent realizacji celu miesięcznego - Procent celu kampanii jaki został osiągnięty na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.
    • Procent realizacji celu ogólnego - Procent celu kampanii jaki został osiągnięty na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.
    • Do zrealizowania celu dziennego pozostało –wartość jaka pozostała do osiągnięcia celu kampanii na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla kampanii.
    • Do zrealizowania celu tygodniowego pozostało - wartość jaka pozostała do osiągnięcia celu kampanii na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla kampanii.
    • Do zrealizowania celu miesięcznego pozostało  - wartość jaka pozostała do osiągnięcia celu kampanii na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla kampanii.
    • Do zrealizowania celu ogólnego pozostało - wartość jaka pozostała do osiągnięcia celu kampanii na dany dzień. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla kampanii.
    • Procent pozostały do zrealizowania celu dziennego –procent jaki pozostał do osiągnięcia celu kampanii na dany dzień, w kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii. 
    • Procent pozostały do zrealizowania celu tygodniowego - procent jaki pozostał do osiągnięcia celu kampanii na dany dzień, w kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.
    • Procent pozostały do zrealizowania celu miesięcznego - procent jaki pozostał do osiągnięcia celu kampanii na dany dzień, w kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.
    • Procent pozostały do zrealizowania celu ogólnego - procent jaki pozostał do osiągnięcia celu kampanii na dany dzień, w kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranej kampanii.

Dla obszaru agenci widoczne są statystyki (pierwszą kolumnę stanowi imię i nazwisko agenta):

  • Agenci 
  • Efektywność sprzedażowa –liczba ustawień klasyfikatora z cechą sukces do liczby ustawień klasyfikatora wybranego w parametrze. 
  • Obecny status agenta –Obecny status agenta 
  • Klasyfikatory 
    • Ilość zamykających –Ilość  ustawień klasyfikatora zamykającego na rekordzie
    • Ilość z cechą sukces - Ilość  ustawień klasyfikatora z cechą sukces na rekordzie
    • Wybierz klasyfikator -Ilość  ustawień klasyfikatora wybranego w kolumnie parametr, na rekordzie
  • Maile 
    • Ilość maili odebranych –Ilość wiadomości mailowych odebranych w danym dniu 
    • Ilość maili wysłanych –Ilość maili wysłanych w danym dniu 
    • Średni czas obsługi maila –średni czas trwania obsługi wiadomości mailowej w danym dniu 
  • Połączenia 
    • Ilość błędnych –Ilość połączeń błędnych w danym dniu 
    • Ilość połączeń odebranych –Ilość odebranych połączeń w danym dniu 
    • Ilość odebranych inbound –Ilość połączeń odebranych w kanale inbound w danym dniu 
    • Ilość odebranych outbound –Ilość połączeń odebranych w danym dniu w kanale outbound 
    • Ilość odebranych w zadeklarowanym czasie –Ilość połączeń odebranych w zadeklarowanym czasie. W kolumnie „parametr” należy wpisać czas w sekundach. 
    • Ilość odrzuconych –Ilość połączeń pominiętych przy ręcznej pracy w inbound 
    • Ilość nieodebranych –Ilość połączeń nieodebranych (wychodzących) w danym dniu 
    • Ilość ustawionych recalli –Ilość ustawionych recalli w danym dniu 
    • Ilość wykonanych –Ilość połączeń wykonanych w danym dniu 
  • Odbieralność połączeń przychodzących –stosunek połączeń odebranych w kolejce do wszystkich jakie wpadły do kolejki w danym dniu. Statystyka przedstawiona w procentach. 
  • Odbieralność połączeń wychodzących –Stosunek połączeń odebranych wychodzących do wszystkich jakie zostały wykonane, statystyka wyrażona w procentach, za dany dzień
  • Średni czas trwania rozmowy z kanału inbound –Stosunek połączeń odebranych przychodzących do wszystkich jakie zostały skierowane do kolejki, statystyka wyrażona w procentach, za dany dzień 
  • Średni czas trwania rozmowy z kanału outbound –średni czas trwania rozmowy wychodzącej w danym dniu 
  • Sumaryczny czas rozmowy w kampanii –sumaryczny czas rozmów dla kanałów outbound oraz inbound w kampanii. 
  • Rekordy 
    • Ilość nieobsłużonych –Ilość rekordów nieobsłużonych w danym momencie 
    • Ilość zamkniętych –Ilość rekordów zamkniętych w danym dniu 
  • Cel agenta 
    • Poziom realizacji celu –wartość celu jaką osiągnął agent od początku trwania celu do „dziś”. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranego agenta
    • Procent realizacji celu –Procent jaki pozostał do osiągnięcia celu przez agenta. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranego agenta 
    • Do zrealizowania celu pozostało –Wartość celu jaka pozostała do osiągnięcia przez agenta. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranego agenta 
    • Procent pozostały do zrealizowania celu –Procent osiągniętego celu przez agenta od początku trwania celu do „dziś”. W kolumnie „parametr” dostępne do wyboru cele zdefiniowane dla wybranego agenta.

Dla obszaru kolejki widoczne są statystyki (pierwszą kolumnę stanowi nazwa kolejki):

  • Agenci
    • Ilość gotowych - Ilość agentów ze zgłoszoną gotowością obecnie
    • Ilość na przerwie –Ilość agentów na przerwie obecnie
    • Ilość na przerwie służbowej –Ilość agentów na przerwie służbowej 
    • Ilość na przerwie prywatnej –Ilość agentów na przerwie prywatnej
    • Ilość na WRAPIE –Ilość agentów na statusie WRAP obecnie 
    • Ilość prowadzących rozmowę –Ilość agentów obecnie rozmawiających 
    • Ilość wolnych –Ilość agentów wolnych obecnie
  • Klasyfikatory
    • Ilość zamykających - Ilość  ustawień klasyfikatora zamykającego na rekordzie
    • Ilość z cechą sukces - Ilość  ustawień klasyfikatora z cechą sukces na rekordzie
    • Wybierz klasyfikator - Ilość  ustawień klasyfikatora wybranego w kolumnie parametr, na rekordzie
  • Połączenia 
    • Ilość oczekujących w kolejce –Ilość połączeń oczekujących na odebranie w kolejce obecnie 
    • Ilość połączeń odebranych –Ilość połączeń odebranych w danym dniu 
    • Ilość odebranych w zadeklarowanym czasie –Ilość połączeń odebranych w zadeklarowanym czasie. W kolumnie parametr w edycji wallboardu należy wpisać czas w sekundach, który będzie oznaczał zadeklarowany czas
    • Ilość odrzuconych przez agentów –Ilość połączeń odrzuconych przez agentów w danym dniu 
    • Ilość nieodebranych –ilość połączeń nieodebranych w danym dniu 
  • Maksymalny czas oczekiwania na odebranie-maksymalny czas oczekiwania na odebranie połączenia 
  • Odbieralność połączeń przychodzących –Stosunek połączeń odebranych w kolejce do wszystkich jakie wpadły do kolejki w danym dniu, statystyka wyrażona w procentach
  • Poziom obsługi –Procent odebranych połączeń przychodzących w zadeklarowanym czasie, w kolumnie parametr należy wpisać czas w sekundach 
  • Średni czas oczekiwania na odebranie –Średni czas oczekiwania na odebranie połączenia w danym dniu 
  • Średni czas oczekiwania na odebranie w ostatniej godzinie –średni czas oczekiwania na odebranie połączenia w ostatniej godzinie
  • Średni czas trwania rozmowy z kanału inbound –Średni czas trwania rozmowy z kanału inbound w danym dniu 
  • Rekordy
    • Ilość rekordów nieobsłużonych - Ilość rekordów nieobsłużonych w danym momencie 
  • Statystyki zliczane z – to trzy pola wielokrotnego wyboru (agenci, kampanie, kolejki). Wykonane zaznaczenia ograniczają zakres wyświetlanych danych w następnych polach. 
  • Kampanie –lista kampanii do których dodany jest nadzorca tworzący wallboard 
  • Kolejki –lista kolejek z kampanii w której dodany jest nadzorca 
  • Agenci –Lista agentów pracujących w ramach kampanii i kolejek wybranych powyżej 

Przewijaj co x sekund: po tym czasie zostaną przewinięte dane w tabeli wyświetlanej w wallboardzie. 

Rozmiar czcionki –system daje nam możliwość ustalenia rozmiaru czcionki dla statystyk ogólnych oraz szczegółowych. Mamy możliwość wybrania jednej opcji spośród trzech opcji:

  • Duża 
  • Normalna 
  • Mała 

  

Statystyki ogólne

Po uzupełnieniu statystyk szczegółowych mamy możliwość przejścia do ustawień statystyk ogólnych, w ramach których mamy możliwość zdefiniowania statystyki. Opcje wybieramy w podobny sposób jak w przypadku statystyk szczegółowych. Wszystkie statystyki pokazują stan obecny.  Mamy możliwość wyboru:

  • Agenci 
    • Ilość dzwoniących poza kampanią –Ilość agentów wykonujących połączenia poza kampanią
    • Ilość gotowych –Ilość agentów ze zgłoszoną gotowością w kampanii 
    • Ilość na przerwie –Ilość agentów na przerwie 
    • Ilość na przerwie służbowej –Ilość agentów na przerwie służbowej
    • Ilość na przerwie prywatnej –Ilość agentów na przerwie prywatnej 
    • Ilość na WRAPIE –Ilość agentów posiadających status WRAP
    • Ilość obsługujących maile –Ilość agentów obsługujących interakcję mailową
    • Ilość pracujących z nieobsłużonymi  -Ilość agentów pracujących z rekordami nieobsłużonymi
    • Ilość prowadzących rozmowę przychodzącą –Ilość agentów prowadzących rozmowę przychodzącą do kampanii 
    • Ilość prowadzących rozmowę wychodzącą –Ilość agentów prowadzących rozmowę wychodzącą do kampanii
    • Ilość rozmawiających –Ilość agentów prowadzących rozmowę 
    • Ilość wolnych –Ilość agentów niepracujących z rekordem 
  • Połączenia
    • Ilość przychodzących oczekujących – ilość połączeń oczekujących w kolejce na odebranie 

W przypadku statystyk ogólnych mamy możliwość wyboru koloru oraz nazwy, którym będzie prezentować się statystyka na wallboardzie

Po wypełnieniu wszystkich danych należy zapisać wallboard za pomocą przycisku „ dodaj”. Wallboard pojawi się na liście stworzonych wallboardów. 

W tabeli wallboardu można jednocześnie wyświetlić 15 wierszy. Jeżeli wierszy będzie więcej będą one przewijane co zdeklarowany czas.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później