Konfiguracja stanowiska agenta

Aby Agenci mogli wykonywać połączenia muszą mieć zarejestrowane oraz skonfigurowane stanowisko. Do tego celu można używać dowolnego telefonu programowego (tzw.softfonu) obsługującego protokół SIP. Przykładowe telefony programowe: Zoiper, X-Lite,PortGo, Linphone.

Wybierz z jakiej aplikacji chcesz skorzystać:

1. Webphone

2. PortGo

1. Webphone

Instrukcja instalacji aplikacji Webphone dostępna tutaj

2. Port Go

Aplikacja PortGo jest darmowym oprogramowaniem, które należy pobrać ze strony dostawcy usługi. 

1. W pasku wyszukiwarki wpisz: portsip.com. 

2. Następnie z zakładki Products wybrierz PortGoSoftphone. Przejść na dół strony i pobrać aplikację PortGo for Windows. Na nasz komputer zostanie pobrana aplikacja, którą należy zainstalować.

3. Po poprawnym zainstalowaniu oprogramowania, aplikacja zostanie uruchomiona.

4. Przejdźmy do platformy FCC, by wybrać stanowisko i wygenerować hasło niezbędne do konfiguracji. Z lewej strony menu, należy wybrać zakładkę Personel > Stanowiska W wyświetlonym oknie dostępny jest podgląd stanowisk. Należy wybrać stanowisko i kliknąć przycisk generuj hasło.

5. Następnie należy przejść do aplikacji PortGo.

6. W wyświetlonym oknie należy uzupełnić dane:

  • Username - numer stanowiska Agenta
  • Password - gasła wygenerowane w panelu FCC
  • Port - 5060
  • Server - vig.fcc-online.pl
  • zaznacz opcję Sign me in automatically , co spowoduje, że program będzie rejestrował się automatycznie przy jego każdorazowym uruchomieniu.

W celu uzyskania dostępu do opcji zaawansowanych należy kliknąć przycisk Advanced:

  • w polu Display Name - należy wpisać treść, która będzie służyła do celów indentyfikacyjnych użytkownika - dla przykładu wpiszę numer stanowiska
  • Authorization Name- numerstanowiska
  • User domen- domena vig.fcc-online.pl
  • w polu Register every należy wpisać czas po jakim rejestracja programu zostanie odnowiona. Zalecana wartość to 60 (w sekundach),

Po uzupełnieniu wszystkich danych należy zarejestrować program, klikając przycisk Login. Po zakończeniu rejestracji PortGo jest gotowy do pracy.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później