Rozpoczęcie pracy w kampanii

Agent po zalogowaniu do systemu wybiera numer stanowiska, na którym będzie pracował. W przypadku kampanii opartych o numer stanowiska agent musi wybrać odpowiednie stanowisko, które ma zarejestrowane na swoim softphone lub hardphone.

Po wybraniu stanowiska agent będzie miał możliwość do oznaczenia gotowości w kampaniach (gotowości pracy), pracy z rekordami nieobsłużonymi, dostępu do swoich nagrań lub statystyk.Część opcji może być nieodstępna w przypadku, gdy agent nie będzie miał odpowiednich uprawnień nadanych przez administratora.

Na poniższym zrzucie ekranu przedstawiamy oznaczanie gotowości w kampanii telefonicznej.

Po oznaczeniu gotowości przy odpowiedniej kampanii, softphone (telefon przeglądarkowy) lub hardphone (telefon biurkowy) próbuje nawiązać połączenie z systemem. Należy je odebrać aby gotowość została poprawnie oznaczona. Połączenie to będzie nawiązane przez cały czas pracy agenta w kampanii! Nie należy go rozłączać!

Zrzut ekranu przedstawia wygląd panelu oraz softphonu (Webphone) po poprawnym oznaczeniu gotowości. Na softphone jest nawiązane połączenie z numerem stanowiska. Przypominamy, że nie należy rozłączać tego połączenia.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później