Identyfikacja i dodanie klienta do bazy kontaktów

W kanale telefonicznym inbound, w trakcie połączenia przychodzącego, może wystąpić sytuacja, w której rekord jest jeszcze niezidentyfikowany w kampanii, czyli albo nie mamy numeru zapisanego jeszcze w bazie, albo istnieje więcej niż jeden rekord z tym samym numerem telefonu.  W takim przypadku, połączenie zostanie odebrane, ale w pierwszej kolejności wyświetlone zostanie okienko  identyfikacji rekordu.

Rozwijając zakładkę „Filtry”, możesz wyszukać rekord wpisując frazę w jedno z widocznych pól.

Zidentyfikuj połączenie z rekordem lub utwórz nowy rekord. Możesz również je zignorować.

W momencie kliknięcia „Utwórz nowy rekord”, pojawi się okno dodawania nowego rekordu do bazy. Wypełnij niezbędne pola oraz dane komunikacyjne w polach specjalnych i zapisz rekord. 

UWAGA!

W przypadku wykorzystania unikalnych pól rekordów takich jak REGON, PESEL oraz NIP, w zależności od ustawień kampanii, nie możesz dodać dwóch rekordów z takimi samymi danymi. Ograniczenie występuje w ramach jednej bądź wszystkich kampanii bądź, jeśli Administrator tak zdefiniował. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później