Identyfikacja i dodanie klienta do bazy kontaktów
W kanale telefonicznym inbound, w trakcie połączenia przychodzącego, może wystąpić sytuacja, w której rekord jest jeszcze niezidentyfikowany w kampanii, czyli albo nie mamy numeru zapisanego jeszcze w bazie, albo istnieje więcej niż jeden rekord z tym samym numerem telefonu. W takim przypadku, połączenie zostanie odebrane, ale w pierwszej kolejności wyświetlone zostanie okienko identyfikacji rekordu.
Rozwijając zakładkę „Filtry”, możesz wyszukać rekord wpisując frazę w jedno z widocznych pól.
Zidentyfikuj połączenie z rekordem lub utwórz nowy rekord. Możesz również je zignorować.
W momencie kliknięcia „Utwórz nowy rekord”, pojawi się okno dodawania nowego rekordu do bazy. Wypełnij niezbędne pola oraz dane komunikacyjne w polach specjalnych i zapisz rekord.
UWAGA!
W przypadku wykorzystania unikalnych pól rekordów takich jak REGON, PESEL oraz NIP, w zależności od ustawień kampanii, nie możesz dodać dwóch rekordów z takimi samymi danymi. Ograniczenie występuje w ramach jednej bądź wszystkich kampanii bądź, jeśli Administrator tak zdefiniował.