Panel agenta - ogólne informacje
Aby przejść do ustawień użytkownika, w menu po lewej stronie wybierz Profil > Ustawienia. W wyświetlonym oknie agent nie ma możliwości zmiany swojego adresu e-mail. Może to jedynie zrobić administrator.
Kolejne ustawienia dotyczą powiadomień e-mail, telefonu komórkowego tylko do informacji, numer ten nie jest nigdzie wykorzystywany w platformie. Język interfejsu oraz dźwięk nadchodzącego połączenia. W zakładce obok możesz zmienić hasło do panelu.
Aby wyświetlić listę rekordów przypisanych tylko do Ciebie, z menu po lewej stronie wybierz „Prywatne”.
Przycisk uaktywnia się po uprzednim zaznaczeniu gotowości w kampanii.
Okienko wyświetla wszystkie rekordy, do których inni agenci nie mają wglądu.
Przycisk „Recalle” to kalendarz recalli.
Zasada działania opisana jest w dokumencie „Instrukcja dla użytkownika – Kalendarz Recalli”.
Następny przycisk to Serwer nagrań. Jak tylko masz przyznane uprawnienia od administratora, możesz przeglądać i odsłuchiwać nagrania z Twoich rozmów z klientem.
Statystyki to zbiór informacji na temat Twoich przeprowadzonych rozmów z klientem, a także zbiór aktywności, które system rejestrował podczas Twojego zalogowania w systemie.
Wiadomości – lista wiadomości wysłanych do Ciebie od nadzorcy bądź administratora. Możesz zapoznać się z treścią. Nie możesz odpisać na tę wiadomość.
Okno Informacje po prawej stronie panelu agenta, to obszar, od którego musisz zacząć pracę.
Obszar Kampanie zawiera listę wszystkich kampanii, w których możesz pracować. Aby zacząć pracę w danej kampanii, zgłoś do niej gotowość. W tym celu zaznacz opcję w kolumnie „Gotowość”.
W tym momencie nastąpi wdzwonienie do kolejki 123* w aplikacji softphone lub webphone i będziesz mógł odbierać i wykonywać połączenia.
Obszar Rekordy nieobsłużone.
Jeśli posiadasz wpis na tej liście, oznacza to, że nie zdążyłeś podsumować połączenia klasyfikatorem po zakończeniu rozmowy i rekord nadal czeka na podsumowanie.
W przypadku osiągnięcia maksymalnej liczby rekordów nieobsłużonych, obszar kampanii zostanie deaktywowany.
Oznacza to, że gotowość w kampanii zostaje odznaczona i nie wpadnie żadne nowe połączenie do momentu, kiedy podsumujesz rozmowę na zaległych rekordach. Po podsumowaniu rekordów klasyfikatorami, obszar kampanii jest z powrotem aktywny. Zaznacz ponownie gotowość w kampanii.