Panel agenta - ogólne informacje

Aby przejść do ustawień użytkownika, w menu po lewej stronie wybierz Profil > Ustawienia. W wyświetlonym oknie agent nie ma możliwości zmiany swojego adresu e-mail. Może to jedynie zrobić administrator. 

Kolejne ustawienia dotyczą powiadomień e-mail, telefonu komórkowego tylko do informacji, numer ten nie jest nigdzie wykorzystywany w platformie. Język interfejsu oraz dźwięk nadchodzącego połączenia. W zakładce obok możesz zmienić hasło do panelu. 

Aby wyświetlić listę rekordów przypisanych tylko do Ciebie, z menu po lewej stronie wybierz „Prywatne”. 

Przycisk uaktywnia się po uprzednim zaznaczeniu gotowości w kampanii. 

Okienko wyświetla wszystkie rekordy, do których inni agenci nie mają wglądu. 

Przycisk „Recalle” to kalendarz recalli. 

Zasada działania opisana jest w dokumencie „Instrukcja dla użytkownika – Kalendarz Recalli”. 

Następny przycisk to Serwer nagrań. Jak tylko masz przyznane uprawnienia od administratora, możesz przeglądać i odsłuchiwać nagrania z Twoich rozmów z klientem.

Statystyki to zbiór informacji na temat Twoich przeprowadzonych rozmów z klientem, a także zbiór aktywności, które system rejestrował podczas Twojego zalogowania w systemie. 

Wiadomości – lista wiadomości wysłanych do Ciebie od nadzorcy bądź administratora. Możesz zapoznać się z treścią. Nie możesz odpisać na tę wiadomość.

Okno Informacje po prawej stronie panelu agenta, to obszar, od którego musisz zacząć pracę. 

Obszar Kampanie zawiera listę wszystkich kampanii, w których możesz pracować. Aby zacząć pracę w danej kampanii, zgłoś do niej gotowość. W tym celu zaznacz opcję w kolumnie „Gotowość”. 

W tym momencie nastąpi wdzwonienie do kolejki 123* w aplikacji softphone lub webphone i będziesz mógł odbierać i wykonywać połączenia. 

Obszar  Rekordy nieobsłużone

Jeśli posiadasz wpis na tej liście, oznacza to, że nie zdążyłeś podsumować połączenia klasyfikatorem po zakończeniu rozmowy i rekord nadal czeka na podsumowanie. 

W przypadku osiągnięcia maksymalnej liczby rekordów nieobsłużonych, obszar kampanii zostanie deaktywowany. 

Oznacza to, że gotowość w kampanii zostaje odznaczona i nie wpadnie żadne nowe połączenie do momentu, kiedy podsumujesz rozmowę na zaległych rekordach. Po podsumowaniu rekordów klasyfikatorami, obszar kampanii jest z powrotem aktywny. Zaznacz ponownie gotowość w kampanii. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później