Obsługa recalli
Usługa umożliwia wyświetlanie i zarządzanie recallami, czyli rekordami, które mają ustawiony termin ponownego kontaktu.
1. Okno podsumowania rozmowy - recall
2. Okno recalle –zakładka Kalendarz recalli
2.1 Kalendarz recalli w podglądzie dziennym
2.2 Kalendarz recalli w podglądzie tygodniowym
2.3 Kalendarz recalli w podglądzie miesięcznym
1. Okno podsumowania rozmowy –recall
Podczas ustawiania przez agenta klasyfikatora ponownego kontaktu na rekordzie, agent może podejrzeć na liście, jakie recalle ma dotychczas ustawione w zależności od wybranej daty recalla. W przypadku klasyfikatora typu „Ponowny kontakt” i aktywowanej dodatkowej opcji „Uczyń prywatnym” , podczas ustawiania tego klasyfikatora przez agenta, opcja ta będzie automatycznie zaznaczona.
W systemie Focus Contact Center agent ma możliwość podglądu dotychczasowych recalli w zależności od ustawionej daty recalla. W tabeli wyświetlają się następujące informacje:
- godzina ustawionego recalla
- wprowadzona wartość pola znaczącego rekordu
W zależności jaką datę wybierze agent dla nowego recalla, z taką datą wyświetlą się w tabeli wcześniej ustawione recalle.
2. Okno recalle –zakładka Kalendarz recalli
W oknie recalli agent ma możliwość podglądu rekordów, dla których został ustawiony ponowny kontakt.
W systemie Focus Contact Center przejdź do menu Recalle. W wyświetlonym oknie zakładka Recalle została zastąpiona Kalendarzem recalli.
Domyślnie wyświetlana jest lista recalli przypadających na bieżący dzień. Recalle przeterminowane wyświetlają się na czerwono. Dane wyświetlane w kolumnach:
- Godzina –godzina ustawionego ponownego kontaktu
- Kampania –nazwa kampanii, której dotyczy rekord
- Rekord –numer rekordu, na którym został ustawiony recall
- Pole znaczące –wartość pola znaczącego wprowadzonego na rekordzie dla ustawionego recalla
- Notatka –treść notatki na recallu lub ( w przypadku recalli systemowych) informacja o przyczynie ustawienia recalla
- Typ połączenia –czy połączenie wychodzące czy przychodzące
Istnieje możliwość podglądu recalli w ujęciu dziennym, tygodniowym i miesięcznym. Aby wybrać, w polu podgląd należy wybrać z listy rozwijanej interesujący widok.
2.1 Kalendarz recalli w podglądzie dziennym
Aby wyświetlić listę recalli z danego dnia, w polu podgląd z listy rozwijanej należy wybrać dzień . W wyświetlonym oknie recalle będą widoczne w formie listy. Z poziomu podglądu dziennego agent może wydzwonić recalle ustawione na “dziś” lub wydzwonić zaległe recalle.
Przyciski w lewo / w prawo przełączają widok na poprzedni lub następny dzień
W polu kalendarza agent może wybrać datę, z jaką mają się wyświetlać recalle
2.2 Kalendarz w podglądzie tygodniowym
Aby wyświetlić listę recalli z danego tygodnia, w polu podgląd z listy rozwijanej należy wybrać tydzień . W wyświetlonym oknie, recalle będą widoczne w formie siedmiu kolumn, z informacją o dacie i skróconą nazwą dnia tygodnia. Wyświetlane informacje:
- godzina recalla
- wartość pole znaczącego
- po najechaniu kursorem myszy na dowolny recall wyświetli się tooltip z notatką
- zapisaną podczas ustawiania recalla.
Podwójne kliknięcie na wybrany recall przenosi do kalendarza w podglądzie dziennym
Przyciski w lewo / w prawo przełączają widok na poprzedni lub następny tydzień
W prawym górnym rogu kalendarza agent może wybrać datę, z jaką mają się wyświetlać recalle
- Miesiąc - pole wyboru z zapisem wszystkich miesięcy. Domyślnie wyświetlany obecny miesiąc.
- Rok - kliknięcie strzałki w górę powoduje przejście na poprzedni rok, natomiast kliknięcie strzałki w dół powoduje przejście na następny rok
2.3 Kalendarz w podglądzie miesięcznym
Aby wyświetlić listę recalli z danego miesiąca, w polu podgląd z listy rozwijanej należy wybrać miesiąc. W wyświetlonym oknie, recalle będą widoczne w formie zestawienia miesięcznego recalli. Skala barw poszczególnych pól recalli:
- 1 - 5 recalii w danym dniu - pola oznaczone na niebiesko
- 6 - 10 recalii w danym dniu - pola oznaczone na zielono
- 11 - 15 recalii w danym dniu - pola oznaczone na żółto
- powyżej 15 recalli w danym dniu - pola oznaczone na czerwono
Wyświetlane informacje:
- Ilość recalli na dany dzień
- Kliknięcie w zobacz szczegóły przenosi do kalendarza w podglądzie dziennym
Przyciski w lewo / w prawo przełączają widok na poprzedni lub następny miesiac
W polu kalendarza agent może wybrać datę, z jaką mają się wyświetlać recalle.
- Miesiąc - pole wyboru z zapisem wszystkich miesięcy. Domyślnie wyświetlany obecny miesiąc.
- Rok - kliknięcie strzałki w górę powoduje przejście na poprzedni rok, natomiast kliknięcie strzałki w dół powoduje przejście na następny rok