Obsługa recalli

Usługa umożliwia wyświetlanie i zarządzanie recallami, czyli rekordami, które mają ustawiony termin ponownego kontaktu.

1. Okno podsumowania rozmowy - recall

2. Okno recalle –zakładka Kalendarz recalli

2.1 Kalendarz recalli w podglądzie dziennym

2.2 Kalendarz recalli w podglądzie tygodniowym

2.3 Kalendarz recalli w podglądzie miesięcznym

1. Okno podsumowania rozmowy –recall

Podczas ustawiania przez agenta klasyfikatora ponownego kontaktu na rekordzie, agent może podejrzeć na liście, jakie recalle ma dotychczas ustawione w zależności od wybranej daty recalla. W przypadku klasyfikatora typu „Ponowny kontakt” i aktywowanej dodatkowej opcji „Uczyń prywatnym” , podczas ustawiania tego klasyfikatora przez agenta, opcja ta będzie automatycznie zaznaczona.

W systemie Focus Contact Center agent ma możliwość podglądu dotychczasowych recalli w zależności od ustawionej daty recalla. W tabeli wyświetlają się następujące informacje:

  • godzina ustawionego recalla
  • wprowadzona wartość pola znaczącego rekordu

W zależności jaką datę wybierze agent dla nowego recalla, z taką datą wyświetlą się w tabeli wcześniej ustawione recalle. 

2. Okno recalle –zakładka Kalendarz recalli

W oknie recalli agent ma możliwość podglądu rekordów, dla których został ustawiony ponowny kontakt. 

W systemie Focus Contact Center przejdź do menu Recalle. W wyświetlonym oknie zakładka Recalle została  zastąpiona Kalendarzem recalli.

Domyślnie wyświetlana jest lista recalli przypadających na bieżący dzień. Recalle  przeterminowane wyświetlają się na czerwono.  Dane wyświetlane w kolumnach:

  • Godzina –godzina ustawionego ponownego kontaktu 
  • Kampania –nazwa kampanii, której dotyczy rekord 
  • Rekord –numer rekordu, na którym został ustawiony recall 
  • Pole znaczące –wartość pola znaczącego wprowadzonego na rekordzie dla ustawionego recalla 
  • Notatka –treść notatki na recallu lub ( w przypadku recalli systemowych) informacja o przyczynie ustawienia recalla 
  • Typ połączenia –czy połączenie wychodzące czy przychodzące 

Istnieje możliwość podglądu recalli w ujęciu dziennym, tygodniowym i miesięcznym. Aby wybrać, w polu podgląd należy wybrać z listy rozwijanej interesujący widok.

Jeżeli administrator zezwolił na wykonanie recalla przed terminem, agent ma możliwość wydzwonienia dowolnego recalla. Podwójne kliknięcie na wybrany recall powoduje otworzenie karty klienta. 

2.1 Kalendarz recalli w podglądzie dziennym

Aby wyświetlić listę recalli z danego dnia, w polu podgląd z listy rozwijanej należy wybrać dzień . W wyświetlonym oknie recalle będą widoczne w formie listy. Z poziomu podglądu dziennego agent może wydzwonić recalle ustawione na “dziś” lub wydzwonić zaległe recalle.

Przyciski w lewo / w prawo przełączają widok na poprzedni lub następny dzień

W polu kalendarza agent może wybrać datę, z jaką mają się wyświetlać recalle

2.2 Kalendarz w podglądzie tygodniowym 

Aby wyświetlić listę recalli z danego tygodnia, w polu podgląd z listy rozwijanej należy wybrać tydzień . W wyświetlonym oknie, recalle będą widoczne w formie siedmiu kolumn, z informacją o dacie i skróconą nazwą dnia tygodnia. Wyświetlane informacje:

  • godzina recalla
  • wartość pole znaczącego
  • po najechaniu kursorem myszy na dowolny recall wyświetli się tooltip z notatką
  • zapisaną podczas ustawiania recalla.

Podwójne kliknięcie na wybrany recall przenosi do kalendarza w podglądzie dziennym

Przyciski w lewo / w prawo przełączają widok na poprzedni lub następny tydzień

W prawym górnym rogu kalendarza agent może wybrać datę, z jaką mają się wyświetlać recalle

  • Miesiąc - pole wyboru z zapisem wszystkich miesięcy. Domyślnie wyświetlany obecny miesiąc.
  • Rok - kliknięcie strzałki w górę powoduje przejście na poprzedni rok, natomiast kliknięcie strzałki w dół powoduje przejście na następny rok

2.3 Kalendarz w podglądzie miesięcznym

Aby wyświetlić listę recalli z danego miesiąca, w polu podgląd z listy rozwijanej należy wybrać miesiąc. W wyświetlonym oknie, recalle będą widoczne w formie zestawienia miesięcznego recalli. Skala barw poszczególnych pól recalli:

  • 1 - 5 recalii w danym dniu - pola oznaczone na niebiesko
  • 6 - 10 recalii w danym dniu - pola oznaczone na zielono
  • 11 - 15 recalii w danym dniu - pola oznaczone na żółto
  • powyżej 15 recalli w danym dniu - pola oznaczone na czerwono

Wyświetlane informacje:

  • Ilość recalli na dany dzień
  • Kliknięcie w zobacz szczegóły przenosi do kalendarza w podglądzie dziennym

Przyciski w lewo / w prawo przełączają widok na poprzedni lub następny miesiac

W polu kalendarza agent może wybrać datę, z jaką mają się wyświetlać recalle.

  • Miesiąc - pole wyboru z zapisem wszystkich miesięcy. Domyślnie wyświetlany obecny miesiąc.
  • Rok - kliknięcie strzałki w górę powoduje przejście na poprzedni rok, natomiast kliknięcie strzałki w dół powoduje przejście na następny rok

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później