Integracja z AtomStore
Co to za funkcja?
Integracja ta daje możliwość korzystania z platformy FCC w połączeniu ze sklepem internetowym AtomStore.
Dzięki integracji możliwa jest synchronizacja danych między FCC a sklepem internetowym.
System FCC pobiera informacje o klientach i ich zamówieniach, dzięki czemu w momencie obsługi klienta konsultant ma dostęp do szczegółów zamówienia i historii zakupowej. Podczas rozmowy z Klientem konsultant będzie mógł utworzyć zgłoszenie i wskazać, jakiego zamówienia ono dotyczy. W przypadku ponownego kontaktu klienta, konsultant w prosty sposób odnajdzie zgłoszenie w systemie.
Do czego może się przydać?
- W systemie FCC dostępne będą wszystkie informacje dotyczące Twoich klientów.
- Wszystkie operacje związane z obsługą klientów przeprowadzane będą w tym samym systemie FCC.
- Dzięki integracji w prosty i szybki sposób znajdziesz klienta lub konkretną sprawę. Wystarczy do tego identyfikator zamówienia.
Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?
- Usprawnienie pracy Agentów dzięki szybkiemu dostępowi do informacji o kliencie i zamówieniach.
- Większa efektywność pracy dzięki dostępowi do informacji o historii zakupowej klienta.
- Uproszczenie komunikacji z klientami dzięki możliwości rejestracji zgłoszenia ze wskazaniem zamówienia, którego dotyczy.
- Zadowolenie klientów. 😊
Od czego zacząć?
W celu uruchomienia funkcji skontaktuj się z opiekunami handlowym i technicznym, którzy zadbają o wszelkie formalności.
Upewnij się, że masz dostęp do panelu Administratora zarówno w platformie FCC, jak i AtomStore.
Konfiguracja w FCC
Logujemy się do panelu Administratora i przechodzimy do konfiguracji integracji administracja -> integracje -> sklepy internetowe.
Otworzy się okno, w którym dodajemy integracje. Klikamy na dodaj i wybieramy z listy konkretny sklep.
Na samym początku zaznaczamy checkbox integracja aktywna.
W oknie edycji konieczne jest podanie wymaganych danych:
1. Nazwa integracji – w tym miejscu podajemy nazwę, która pomoże w identyfikacji integracji na liście.
2. Adres URL sklepu – w tym miejscu podajemy adres strony sklepu internetowego.
3. Login – tutaj należy podać login administratora (Atomstore).
4. Hasło – w tym miejscu podajemy hasło do wcześniej wpisanego loginu administratora.
5. Synchronizuj z kampaniami – tutaj należy wybrać kampanię, w ramach której mają być zapisywane dane.
Po wprowadzeniu powyższych danych zapisujemy zmiany i ponownie wchodzimy w okno edycji, by przejść do mapowania pól.
Mapowanie pól
W konfiguracji integracji dostępna jest funkcja mapowania pól (połączenia ich). Oznacza to, że dane uwzględniane w konkretnym polu w sklepie internetowym dostępne też będą w polach rekordów dodanych w edycji kampanii w FCC.
W oknie edycji integracji na liście w konfiguracji mapowania pól (kolumna pola rekordów w FCC) widoczne będą wszystkie pola rekordów, które dodane zostały w FCC (najpierw pola rekordów muszą zostać dodane w kampanii). . Samo mapowanie wykonujemy ręcznie, klikając na wybrane pole z integracji w kolumnie pole klienta w integracji. Pojawi się wtedy lista pól, z której wybieramy jedno konkretne do połączenia.
! Pamiętaj, że konieczne jest zmapowanie pola identyfikator kupującego! Bez tego nie uda się zapisać zmian.
Praca w FCC
Dzięki integracji w panelu FCC dostępne są informacje o zamówieniach.
Z poziomu konta administratora informacje te są widczone w podglądzie kampanii (ścieżka: kampanie -> kampanie -> zaznaczamy kampanię -> podgląd).
Po zaznaczeniu rekordu przechodzimy do zakładki szczegóły rekordu i rozwijamy pasek zamówienia ecommerce.
W tym miejscu widzimy identyfikator zamówienia, nazwę sklepu, system, datę utworzenia zamówienia, na jaką kwotę jest zamówienie oraz jaki jest status.
Zaznaczamy rekord i rozwijamy zakładkę zamówienia ecommerce.
W panelu agenta dostępne są jednak szczegóły zamówień. Po otwarciu rekordu przechodzimy do zakładki więcej ->zamówienia ze sklepów internetowych.
Po kliknięciu w tę opcję pojawi się lista zamówień dla danego rekordu.
Jeżeli klikniemy w pole z adresem sklepu, zamówienie otworzy się w systemie AtomStore.
Klikając w przycisk pokaż wyświetlą się szczegóły zamówienia. Wszystko to odbywać się będzie w ramach platformy FCC.
Zakładka zamówienia ze sklepów internetowych może być automatycznie otwierana na karcie rekordu, wystarczy włączyć odpowiednią opcję w oknie konfiguracji sklepów internetowych w FCC (ścieżka: administracja -> integracje -> sklepu internetowe -> automatyczne otwieranie listy zamówień na karcie rekordu).