Blokada konta użytkownika

Co to za funkcja?

Blokada kont użytkowników jest elementem ochrony konta. Nakładana jest w przypadku trzech prób podania błędnych danych logowania.

Blokada ta jest automatycznie zdejmowana po 30 minutach, jednak możliwe jest też ręczne jej zdjęcie z poziomu panelu administratora.

! Dyspozycja zdjęcia blokady konta może być zrealizowana przez Biuro Obsługi Klienta. Pamiętaj, że taka dyspozycja musi być wysłana mailowo przez osobę do spraw kontaktu.

W przypadku blokady w platformie Welyo pojawi się komunikat informujący o jej wystąpieniu. 

Gdy nie pamiętamy hasła logowania, możemy je zrestartować, klikając nie pamiętasz hasła.

! Pamiętaj, że zmiana hasła nie spowoduje zdjęcia blokady.

  Zdejmowanie blokady

Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki personel -> użytkownicy.

Na liście zaznaczamy wybranego użytkownika.

W informacjach dodatkowych z prawej strony okna widoczna jest informacja, do kiedy nałożona blokada jest aktywna.

W celu zdjęcia blokady klikamy na aktywność -> zdejmij blokadę logowania

Agent może od razu zalogować się do platformy Welyo. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później