Blokada konta użytkownika
Co to za funkcja?
Blokada kont użytkowników jest elementem ochrony konta. Nakładana jest w przypadku trzech prób podania błędnych danych logowania.
Blokada ta jest automatycznie zdejmowana po 30 minutach, jednak możliwe jest też ręczne jej zdjęcie z poziomu panelu administratora.
! Dyspozycja zdjęcia blokady konta może być zrealizowana przez Biuro Obsługi Klienta. Pamiętaj, że taka dyspozycja musi być wysłana mailowo przez osobę do spraw kontaktu.
W przypadku blokady w platformie Welyo pojawi się komunikat informujący o jej wystąpieniu.
Gdy nie pamiętamy hasła logowania, możemy je zrestartować, klikając nie pamiętasz hasła.
! Pamiętaj, że zmiana hasła nie spowoduje zdjęcia blokady.
Zdejmowanie blokady
Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki personel -> użytkownicy.
Na liście zaznaczamy wybranego użytkownika.
W informacjach dodatkowych z prawej strony okna widoczna jest informacja, do kiedy nałożona blokada jest aktywna.
W celu zdjęcia blokady klikamy na aktywność -> zdejmij blokadę logowania.
Agent może od razu zalogować się do platformy Welyo.