Integracja z Allegro

Co to za funkcja?

Integracja z Allegro umożliwi prostą obsługę maili, które wysyłane są z adresów powiadomienia@allegromail.pl lub powiadomienia@allegro.pl.

Allegro w takich mailach ukrywa adres mailowy klienta, co uniemożliwia poprawną odpowiedź. Integracja umożliwi tworzenie rekordu na podstawie ID zamówienia, dzięki czemu możliwa będzie odpowiedź w wątku mailowym, dotyczącym odpowiedniego zapytania czy zamówienia.

Do czego może się przydać?

  • Integracja z Allegro przyda się, jeżeli zależy Ci na odpowiedzi w wątku zakupowym, a także jeśli chcesz mieć dostęp do informacji o zakupach klienta z różnych aukcji.
  • Dzięki integracji z Allegro będziesz mieć możliwość odpowiedzi w wątku mailowym Allegro.

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Integracja z Allegro usprawni pracę Agentów i zwiększy jej efektywność, zapewniając szybki dostęp do potrzebnych informacji i wpływając na zadowolenie klientów. 

Od czego zacząć?

1. W celu uruchomienia funkcjonalności skontaktuj się z opiekunem handlowym, który zadba o wszelkie formalności. 😊

2. Upewnij się, że masz dostęp do panelu Administratora w FCC.

Konfiguracja w FCC

KROK 1

Logujemy się do panelu Administratora i przechodzimy do konfiguracji konta użytkownika Administracja -> Integracje -> Allegro.

Pokaże się okno konfiguracji integracji. W pierwszym kroku należy aktywować integrację zaznaczając checkbox integracja aktywna.

W oknie konfiguracji widoczna będzie lista wszystkich skrzynek utworzonych w platformie FCC. W tym miejscu decydujemy, dla których skrzynek integracja ma być aktywna. Wystarczy, że przy danej skrzynce zaznaczymy checkbox integracja aktywna.

! Domyślnie integracja jest aktywna dla wszystkich skrzynek. Jeżeli dla danej skrzynki integracja ma być wyłączona, odznaczamy checkbox w kolumnie integracja aktywna

KROK 2


Przechodzimy do edycji kampanii kampanie -> kampanie -> dodaj/edytuj -> podstawowe parametry.

Na dole okna w podstawowych parametrach wybieramy pole rekordu, w którym ma się zapisywać login Allegro. 

Następnie w zakładce zgłoszenia zaznaczamy funkcję twórz zgłoszenia na podstawie id zamówienia z Allegro.

!Pamiętaj, że opcja ta dostępna jest jedynie w kampanii mail. Konieczne jest zaznaczenie w zakładce podstawowe parametry kanału mailowego i zgłoszeń

Po wprowadzeniu zmian pamiętaj o zapisaniu ustawień kampanii, od tego momentu wszystkie funkcje integracji będą aktywne 😊

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później