Klasyfikatory systemowe

 Co to za funkcja?

Klasyfikatory określają, jaki jest efekt kontaktu i podsumowują rekord. Klasyfikatory systemowe ustawiane są automatycznie dla połączeń, dla których nie było możliwości nadania klasyfikatora przez agenta, np. gdy automatycznie wydzwaniany numer jest zajęty. 

Do czego może się przydać?

Opcja ta umożliwia automatyczne podsumowanie rekordów, dzięki czemu część procesów będzie obsługiwana jedynie przez system, bez konieczności angażowania agentów, np. nadanie na rekordzie klasyfikatora zamknięcie (system) przez regułę oddzwaniania.   

Klasyfikatory ogólne

  • A bandon (system) – ustawiany jest dla połączeń w trybie predictive, gdy strona docelowa rozłączy się podczas oczekiwania na wolnego agenta.
  • Zamknięcie (system) – klasyfikator ustawiany w przypadku zastosowania reguł oddzwaniania. Dla przykładu: reguła przewiduje 3 próby kontaktu z klientem, więc po 3 nieudanej próbie rekord zostanie podsumowany klasyfikatorem zamknięcie (system).
  • Zajęty (system) – klasyfikator ten nadawany jest dla połączeń ze statusem BUSY. Możliwe jest dodanie w edycji kampanii klasyfikatorów dla połączeń zajętych, by agent mógł ręcznie nadać klasyfikator. Jeżeli jednak nie zostanie utworzony taki klasyfikator, w przypadku połączenia ze statusem BUSY system automatycznie podsumuje rekord jako zajęty (system).
  • Błędny (system) – ustawiany jest domyślnie dla połączeń ze statusem FAILED. Jeżeli w edycji kampanii dodany został klasyfikator dla połączeń błędnych, agent będzie mógł nadać taki klasyfikator ręcznie. Jeśli jednak takiego klasyfikatora agent nie nada, rekord zostanie podsumowany za pomocą błędny (system).
  • Nieodebrany (system) – domyślnie nadawany dla połączeń ze statusem NO ANSWER. Jeżeli w edycji kampanii dodany został klasyfikator dla połączeń nieodebranych, agent będzie mógł nim podsumować rekord. Jeśli jednak agent nie nada wybranego klasyfikatora, automatycznie zostanie ustawiony nieodebrany (system).
  • Odebrany (system) – klasyfikator domyślny dla połączeń ze statusem ANSWERED. Ustawiany jest np. dla połączeń kierowanych bezpośrednio na numer miejski agenta. Nie wyświetla się wtedy karta rekordu, więc agent nie będzie mógł ręcznie wybrać klasyfikatora. Takie połączenie w raporcie kontakty będzie widoczny z klasyfikatorem odebrany (system).
! Domyślnie nadawany jest dla wszystkich połączeń odebranych. Połączenia w kanale INBOUND zawsze są odebrane, ponieważ kierowane są według schematu IVR. Oznacza to, że są odbierane automatycznie na samym początku schematu i wszystkie mają nadany klasyfikator odebrane (system), nawet jeśli nie dotrą do agenta. Wyjątkiem są połączenia przychodzące do agenta zewnętrznego, w tym przypadku jest możliwość nadania klasyfikatora.
  • Vmd (system) – jest  to klasyfikator dla modułu VoiceMail Detection, który odpowiada za wykrywanie poczty głosowej w połączeniach wychodzących. Jeśli system podczas wydzwaniania rekordu wykryje pocztę głosową, zostanie ustawiony klasyfikator vmd (system).
  • Nieobsłużony (system) – nadawany jest jedynie dla połączeń w ramach kampanii, które nie zostały podsumowane klasyfikatorem podczas czasu WRAP.
  • Pominięty (system) klasyfikator nadawany jest dla połączeń, które nie zostały zidentyfikowane, tj. połączone z żadnym rekordem.
  • Przekierowanie (system) – nadawany dla połączeń przekierowanych na inny numer za pomocą funkcji CF. Dla użytkownika PBX dostępna jest opcja Call Forwarding (CF), która przekierowuje połączenie na inny numer, w zależności od wybranego statusu użytkownika.

Klasyfikatory transferu i konsultacji

  • Konsultacja na zewnątrz (system) – klasyfikator nadawany dla połączeń-konsultacji. Jeśli w oknie rekordu wykonana zostanie akcja konsultacji na numer spoza platformy, dla takiego połączenia zostanie nadany klasyfikator konsultacja na zewnątrz (system).
! Konsultacja jest osobnym połączeniem wykonywanym w trakcie trwającego połączenia z klientem. Oznacza to, że dla pierwotnego połączenia ustawiony będzie klasyfikator nadany przez agenta, a dla konsultacji na numer spoza platformy systemowy klasyfikator konsultacja na zewnątrz (system).
  • Konsultacja (system) – klasyfikator nadawany dla połączeń-konsultacji, gdy w oknie rekordu wykonana będzie akcja konsultacji. Opcja ta dotyczy konsultacji z innym użytkownikiem pracującym w platformie (agentem lub nadzorcą).
! Konsultacja jest osobnym połączeniem wykonywanym w trakcie trwającego połączenia z klientem. Oznacza to, że dla pierwotnego połączenia ustawiony będzie klasyfikator nadany przez agenta, a dla konsultacji systemowy klasyfikator konsultacja (system).
  • Transfer na zewnątrz (system) – klasyfikator nadawany dla połączeń transferowanych na numer spoza platformy.
  • Transfer (system) – klasyfikator nadawany dla połączeń transferowanych do innego użytkownika z platformy. Użytkownik ten wybierany jest z listy.
  • Ankiety automatyczne (system) – nadawany w kanale ankiet automatycznych po odebraniu połączenia przez stronę docelową. 

Edycja/Usunięcie klasyfikatora w edycji kampanii

  • Recall (system, edycja klasyfikatora) – klasyfikator ten ustawiany jest dla połączeń z klasyfikatorem, który już po nadaniu został zmieniony w edycji kampanii (np. zmiana nazwy). Edytowany klasyfikator musiał być w tym przypadku recallem.
  • Recall (system, usunięcie klasyfikatora) – nadawany jest dla połączeń z klasyfikatorem, który już po nadaniu został usunięty w edycji kampanii. Usunięty klasyfikator musiał być recallem.
  • Zamknięcie (system, edycja klasyfikatora) – klasyfikator ten ustawiany jest dla połączeń z klasyfikatorem, który już po nadaniu został zmieniony w edycji kampanii (np. zmiana nazwy). Edytowany klasyfikator musiał być w tym przypadku zamykający
  • Zamknięcie (system, usunięcie klasyfikatora) – nadawany jest dla połączeń z klasyfikatorem, który już po nadaniu został usunięty w edycji kampanii. Usunięty klasyfikator musiał być zamykający.

Pozostałe klasyfikatory systemowe

  • Zamknięcie (system, hlr) – klasyfikator ten przeznaczony jest dla połączeń z modułu HLR, który wykrywa aktywne numery. Jeżeli dany numer będzie nieaktywny, zostanie nadany klasyfikator zamknięcie (system, hlr).
  • Zamknięcie (system, czarna lista) – klasyfikator ten ustawiany jest przy próbie wykonania połączenia na numer znajdujący się na czarnej liście.
  • Zamknięcie (system, limit połączeń) – klasyfikator nadawany automatycznie przez regułę oddzwaniania, gdy osiągnięta zostanie maksymalna liczba udanych kontaktów
  • Zamknięcie (system, predictive) – nadawany dla połączeń na numery spoza cennika.  
  • Oczekujące nieodebrane (system) – nadawany dla nieodebranych połączeń użytkowników PBX, gdy występuje sygnał zajętości.
  • Recall ticket (system) – klasyfikator powiązany z kanałem zgłoszeniowym. Pozwala ustawić przypomnienie o kontakcie.  
  • pds odmowa (system) – klasyfikator ten przeznaczony jest dla trybu predictive. Nadawany jest dla połączeń na numery, które nie pozwalają na połączenia typu predictive. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później