Dodawanie klasyfikatorów do skryptu

Focus Contact Center pozwala na oznaczenie wyniku kontaktu z klientem, dzięki zestawowi klasyfikatorów definiowanych w kampanii. Ustawienie klasyfikatora przez agenta umożliwi zamknięcie karty klienta.   


Po dodaniu skryptu do kampanii należy uzupełnić skrypt, tak by agent mógł swobodnie zamykać rekordy i uzupełniać pola formularzy.

Z menu po lewej stronie należy przejść w kampanie >skrypty. Rozwijamy za pomocą opcji + listę kampanii do której podpięty jest skrypt.

Po kliknięciu edytuj  otworzy nam się edycja skryptu. Celem podpięcia klasyfikatorów należy przejść na stronę kończące. W sekcji edycji treści przechodzimy do zakładki klasyfikatory 

W zakładce klasyfikatory pojawiły się klasyfikatory zdefiniowane w kampanii. Należy zaznaczyć checkboxy przy tych klasyfikatorach, które chcemy, żeby były widoczne u agentów, do podsumowania połączenia. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później