Wyświetlenie danych klienta w skrypcie
Focus Contact Center pozwala na budowanie wiedzy o klientach, którzy do Ciebie dzwonią. W jednym miejscu są gromadzone informacje przekazywane przez klienta w czasie rozmowy telefonicznej.
Z menu po lewej stronie należy przejść w Kampanie > Skrypty. Rozwijamy za pomocą opcji + listę kampanii do której podpięty jest skrypt Przejdź do zakładki pola formularza. Wybieramy opcję źródło. W oknie edycji źródła danych należy wybrać pole kampanii odpowiadające polu formularza, do którego ma zaciągać informacje.
Po wybraniu pola, klikamy zapisz. W kolumnie pole kampanii zobaczymy informacje do jakiego pola kampanii przypisane jest pole rekordu. Po uzupełnieniu wszystkich pól należy zapisać skrypt. Jeżeli w kampanii mamy dwa kanały, to samo musimy wykonać dla drugiego kanału. Inaczej tylko dla jednego, w tym przypadku wychodzącego, podpięte będą dane, w przypadku infolinii agent nie będzie mógł zamknąć rekordu.