SiteCall Dashboard
Odebrane przez Agenta – Ilość połączeń, które odebrał Agent w celu wydzwonienia.
Nieodebrane przez Agenta – Suma nieudanych połączeń do Agenta.
Odebranie przez Agenta + nieodebrane przez Agenta = Połączenia zamówione
Liczba wiadomości – Suma przesłanych wiadomości.
Połączenia zrealizowane – Ilość prób połączeń wychodzących (wykonanych przez Agenta).
Ilość sesji www – Ilość wyświetleń SiteCall, także bez interakcji z widgetem.
Odebrane przez Klienta – Ilość połączeń, które odebrał Klient, statystyka ta uwzględnia także połączenia o statusie nieudane.
Nieodebrane przez Klienta – Suma nieudanych połączeń od Agenta do Klienta.
Odebranie przez Klienta + nieodebrane przez Klienta = Połączenia zrealizowane
Liczba wiadomości – Suma przesłanych wiadomości.
Połączenia zrealizowane – Ilość prób połączeń wychodzących (wykonanych przez Agenta). Statystyka ta uwzględnia, także połączenia, które miały status nieudane/ nie zostały odebrane przez klienta.
Ilość sesji www – Ilość wyświetleń SiteCall, także bez interakcji z widgetem.
UWAGA! SiteCall dostaje pełne dane o połączeniu dopiero po jego zakończeniu, natomiast platforma FCC ma je od momentu rozpoczęcia połączenia. Stąd mogą pojawiać się różnice dla podglądu w czasie rzeczywistym (maksymalnie równe liczbie agentów prowadzących w danym czasie rozmowę).