SiteCall Dashboard


Odebrane przez Agenta – Ilość połączeń, które odebrał Agent w celu wydzwonienia.

Nieodebrane przez Agenta – Suma nieudanych połączeń do Agenta.

Odebranie przez Agenta + nieodebrane przez Agenta = Połączenia zamówione

Liczba wiadomości – Suma przesłanych wiadomości.

Połączenia zrealizowane – Ilość prób połączeń wychodzących (wykonanych przez Agenta).

Ilość sesji www – Ilość wyświetleń SiteCall, także bez interakcji z widgetem.


Odebrane przez Klienta – Ilość połączeń, które odebrał Klient, statystyka ta uwzględnia także połączenia o statusie nieudane.

Nieodebrane przez Klienta – Suma nieudanych połączeń od Agenta do Klienta.

Odebranie przez Klienta + nieodebrane przez Klienta = Połączenia zrealizowane

Liczba wiadomości – Suma przesłanych wiadomości.

Połączenia zrealizowane – Ilość prób połączeń wychodzących (wykonanych przez Agenta). Statystyka ta uwzględnia, także połączenia, które miały status nieudane/ nie zostały odebrane przez klienta.

Ilość sesji www – Ilość wyświetleń SiteCall, także bez interakcji z widgetem.

UWAGA! SiteCall dostaje pełne dane o połączeniu dopiero po jego zakończeniu, natomiast platforma FCC ma je od momentu rozpoczęcia połączenia. Stąd mogą pojawiać się różnice dla podglądu w czasie rzeczywistym (maksymalnie równe liczbie agentów prowadzących w danym czasie rozmowę).

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później