Przypisanie zgłoszenia do agenta (z poziomu panelu agenta)

Agent ma możliwość oddelegowania zgłoszenia do innego agenta. Taka funkcja przydatna jest w sytuacji, kiedy klient przesyła zgłoszenie do nieodpowiedniego działu, bądź gdy agent, który przegląda dane zgłoszenie, nie posiada kompetencji do jego dalszej realizacji.



Agent może przypisać zgłoszenie do innego agenta z poziomu karty klienta. Aby to zrobić:

1. W panelu Agenta, w obszarze Informacje po prawej stronie, Zgłoś gotowość do kampanii zgłoszeniowej i kliknij Lista zgłoszeń. 

2. Jeśli posiadasz zgłoszenia przypisane do Ciebie, będą one wyświetlone, na liście zgłoszeń. Jeśli takich nie posiadasz, w oknie z listą wszystkich zgłoszeń przejdź do obszaru filtrowania i Wyczyść nałożone filtry. Następnie kliknij Szukaj. Wyświetlone zostaną wszystkie zgłoszenia z kampanii, w których masz zgłoszoną gotowość.

3. Aby wyświetlić zgłoszenie, wybierz je z listy i dwukrotnie na nie kliknij. 

4. Jeśli zgłoszenie jest Niezidentyfikowane, wyświetli się Okno identyfikacji zgłoszenia z rekordem. Zidentyfikuj zgłoszenie  z rekordem lub utwórz nowy rekord ze zgłoszeniem. Możesz również zignorować wiadomość jeśli okazała się wiadomością spam.

5. Jeśli zgłoszenie jest już zidentyfikowane, po wybraniu zgłoszenia z listy, wyświetli się okno rekordu ze zgłoszeniem.

6. W karcie zgłoszenia wyświetlona jest informacja, do którego użytkownika jest przypisane dane zgłoszenie. Jeśli zgłoszenie nie jest przypisane, informacja również się wyświetla jako Przypisane do: nikogo.

7. Po otworzeniu zgłoszenia zostanie ono automatycznie przypisane do agenta, który przeprowadził identyfikację


8. Jeśli okazało się, że zgłoszenie powinno zostać skierowane gdzie indziej, możesz oddelegować je do innego użytkownika. W tym celu kliknij Przypisz do > Agent

9. W wyświetlonym oknie z listy rozwijanej wybierz agenta, do którego ma być przypisane zgłoszenie i kliknij Przypisz.


10. Po tych czynnościach w obszarze Przypisane do, będzie wyświetlona nazwa agenta, do którego przypisałeś zgłoszenie. Od tej pory zgłoszenie będzie widoczne na liście zgłoszeń agenta, do którego je przypisałeś.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później