Przypisanie zgłoszenia do agenta (z poziomu panelu agenta)
Agent ma możliwość oddelegowania zgłoszenia do innego agenta. Taka funkcja przydatna jest w sytuacji, kiedy klient przesyła zgłoszenie do nieodpowiedniego działu, bądź gdy agent, który przegląda dane zgłoszenie, nie posiada kompetencji do jego dalszej realizacji.
Agent może przypisać zgłoszenie do innego agenta z poziomu karty klienta. Aby to zrobić:
1. W panelu Agenta, w obszarze Informacje po prawej stronie, Zgłoś gotowość do kampanii zgłoszeniowej i kliknij Lista zgłoszeń.
2. Jeśli posiadasz zgłoszenia przypisane do Ciebie, będą one wyświetlone, na liście zgłoszeń. Jeśli takich nie posiadasz, w oknie z listą wszystkich zgłoszeń przejdź do obszaru filtrowania i Wyczyść nałożone filtry. Następnie kliknij Szukaj. Wyświetlone zostaną wszystkie zgłoszenia z kampanii, w których masz zgłoszoną gotowość.
3. Aby wyświetlić zgłoszenie, wybierz je z listy i dwukrotnie na nie kliknij.
4. Jeśli zgłoszenie jest Niezidentyfikowane, wyświetli się Okno identyfikacji zgłoszenia z rekordem. Zidentyfikuj zgłoszenie z rekordem lub utwórz nowy rekord ze zgłoszeniem. Możesz również zignorować wiadomość jeśli okazała się wiadomością spam.
5. Jeśli zgłoszenie jest już zidentyfikowane, po wybraniu zgłoszenia z listy, wyświetli się okno rekordu ze zgłoszeniem.
6. W karcie zgłoszenia wyświetlona jest informacja, do którego użytkownika jest przypisane dane zgłoszenie. Jeśli zgłoszenie nie jest przypisane, informacja również się wyświetla jako Przypisane do: nikogo.
7. Po otworzeniu zgłoszenia zostanie ono automatycznie przypisane do agenta, który przeprowadził identyfikację
8. Jeśli okazało się, że zgłoszenie powinno zostać skierowane gdzie indziej, możesz oddelegować je do innego użytkownika. W tym celu kliknij Przypisz do > Agent.
9. W wyświetlonym oknie z listy rozwijanej wybierz agenta, do którego ma być przypisane zgłoszenie i kliknij Przypisz.
10. Po tych czynnościach w obszarze Przypisane do, będzie wyświetlona nazwa agenta, do którego przypisałeś zgłoszenie. Od tej pory zgłoszenie będzie widoczne na liście zgłoszeń agenta, do którego je przypisałeś.