Przypisywanie zgłoszeń do grupy (z poziomu agenta)

W platformie Welyo administrator i nadzorca mają możliwość delegowania zgłoszeń do określonych grup / działów. Dodatkowo, agenci mają możliwość oddelegowania zgłoszenia bezpośrednio z karty klienta. Funkcja daje korzyść przepięcia zgłoszenia do działu, który zajmuje się zgłoszeniami z danym typem spraw.


Delegowanie zgłoszeń do grupy

Agent ma możliwość oddelegowania zgłoszenia do innej grupy. Taka funkcja przydatna jest w sytuacji, kiedy klient przesyła zgłoszenie do nieodpowiedniego działu i trzeba przepiąć to zgłoszenie do odpowiedniego działu, który zajmuje się odpowiadającym typem zgłoszeń. Może również okazać się korzystne, gdy agent, który przegląda dane zgłoszenie, nie posiada kompetencji do jego dalszej realizacji i kieruje je do wszystkich agentów z jego działu.

1. Agent może przypisać zgłoszenie do grupy z poziomu karty klienta. Aby to zrobić, w panelu Agenta, w obszarze Informacje po prawej stronie, Zgłoś gotowość do kampanii zgłoszeniowej i kliknij Lista zgłoszeń. 

2. Jeśli posiadasz zgłoszenia przypisane do Ciebie, będą one wyświetlone, na liście zgłoszeń. Jeśli takich nie posiadasz, w oknie z listą wszystkich zgłoszeń przejdź do obszaru filtrowania

i Wyczyść nałożone filtry. Następnie kliknij Szukaj. Wyświetlone zostaną wszystkie zgłoszenia z kampanii, w których masz zgłoszoną gotowość.

3. Aby wyświetlić zgłoszenie, wybierz je z listy i dwukrotnie na nie kliknij. 

4. Jeśli zgłoszenie jest Niezidentyfikowane, wyświetli się Okno identyfikacji zgłoszenia

z rekordem. Zidentyfikuj zgłoszenie  z rekordem lub utwórz nowy rekord ze zgłoszeniem. Możesz również zignorować wiadomość jeśli okazała się wiadomością spam.

5. Jeśli zgłoszenie jest już zidentyfikowane, po wybraniu zgłoszenia z listy, wyświetli się okno rekordu ze zgłoszeniem.

6. W karcie zgłoszenia wyświetlona jest informacja, do którego użytkownika lub grupy jest przypisane dane zgłoszenie. Jeśli zgłoszenie nie jest przypisane, informacja również się wyświetla jako Przypisane do: nikogo.

7. Aby przypisać zgłoszenie do siebie, kliknij Przypisz do > Przypisz do mnie.  Po tej czynności w obszarze Przypisane do będzie widniała Twoja nazwa użytkownika

8. Jeśli okazało się, że nie potrafisz zająć się zgłoszeniem, lub zgłoszenie dotyczy innego działu, możesz oddelegować je do innego działu, który ma kompetencje w danym temacie. W tym celu kliknij Przypisz do > Grupa 

9. W wyświetlonym oknie z listy rozwijanej wybierz grupę, do której ma być przypisane zgłoszenie i kliknij Przypisz.


10. Po tych czynnościach w obszarze Przypisane do, dalej będzie wyświetlona nazwa agenta, do którego zgłoszenie jest przypisane, a na liście wszystkich zgłoszeń w kolumnie Grupa, będzie widoczna nazwa grupy, do której przypisałeś zgłoszenie.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później