Automatyczne przydzielanie zgłoszeń (z poziomu agenta)
Automatyczny tryb pracy ze zgłoszeniami ogranicza dostęp agenta do listy zgłoszeń. System automatycznie przydziela zgłoszenia do obsługi jedno po drugim. Zgłoszenia przydzielane są naprzemiennie w zależności od priorytetów.
Automatyczny tryb przydzielania zgłoszeń
Aby przejść do obsługi zgłoszeń, zaznacz gotowość w wybranej kampanii zgłoszeniowej.
Następnie na liście rozwijanej wybierz Podaj zgłoszenie
System wyświetli kartę zgłoszenia, które powinieneś obsłużyć w pierwszej kolejności.
Po obsłużeniu zgłoszenia kliknij przycisk Następne zgłoszenie. Po tej czynności system automatycznie wyświetli kolejne zgłoszenie do obsługi.
Jeśli pracujesz jednocześnie w kampanii zgłoszeniowej oraz w kampanii w trybie half progressive lub progressive, system będzie przydzielał naprzemiennie zgłoszenia oraz rekordy, w zależności od ustawionych priorytetów.
Aby przerwać tryb automatycznego przydzielania, kliknij przycisk Zakończ. Spowoduje to, że system przestanie wyświetlać zgłoszenia do obsługi.
W celu ponownego uruchomienia usługi, w oknie informacji ponownie kliknij Wyświetl zgłoszenia.
Ręczny tryb przydzielania zgłoszeń
Ręczny tryb obsługi zgłoszeń umożliwia korzystanie z listy zgłoszeń. Wyświetl zgłoszenia klikając w przycisk Lista zgłoszeń.
Jeśli nie posiadasz zgłoszeń przypisanych do Ciebie, przejdź do filtrowania po lewej stronie i wyczyść nałożone filtry.
Aby wyświetlić paczkę zgłoszeń, które system do Ciebie przydzielił, w filtrowaniu po lewej stronie zaznacz checkbox Wymagające mojej uwagi, a następnie Szukaj.
Na liście zostaną wyświetlone zgłoszenia, którymi powinieneś zająć się w pierwszej kolejności. Możesz również obsługiwać zgłoszenia z puli ogólnej.
W trybie ręcznym możesz również skorzystać z automatycznego przydzielania zgłoszeń. Możesz to zrobić za pomocą przycisku Wyświetl zgłoszenia a następnie w karcie zgłoszenia klikając Następne zgłoszenie. System będzie przydzielał zgłoszenia z listy według filtra Wymagające mojej uwagi.
Różnicą trybu ręcznego od automatycznego jest możliwość wyświetlenia listy zgłoszeń i pracy ze zgłoszeniem wybranym z puli ogólnej.