Raport ze statusów zgłoszeń
Moduł Focus Desk udostępnia raport statusów zgłoszeń. Dzięki niemu istnieje możliwość sprawdzenia liczby zgłoszeń z wybranym statusem w określonej jednostce czasu. Korzyścią jest możliwość sprawdzenia, jakie statusy są najczęściej ustawiane na zgłoszeniach, a także możliwość analizy, ile zgłoszeń jest rozwiązywane w danym przedziale czasowym. Czytelny wykres jest doskonałym rozwiązaniem porównania liczby ustawionych statusów w poszczególnych dniach.
Generowanie raportu
Aby wygenerować raport statusów zgłoszeń, w panelu Administratora lub Nadzorcy, przejdź do menu raportowanie > zgłoszenia > statusy zgłoszeń.
Wyświetlone okno zawiera filtry niezbędne do wygenerowania raportu. W filtrowaniu po lewej stronie wybierz kampanie, z których chcesz wyświetlić raport.
Przejdź do zakładki Przedział czasu i w polu Wykres czasu, z listy rozwijanej wybierz typwykresu i wyświetlania danych.
Wykres dzienny:
- obejmuje 31 dni,
- każdy dzień na wykresie jest osobno wyświetlany na osi X,
- każdy dzień w tabeli jest wyświetlany w osobnej kolumnie.
Wykres tygodniowy:
- obejmuje 12 tygodni,
- każdy tydzień na wykresie jest osobno wyświetlany na osi X,
- każdy tydzień w tabeli jest wyświetlany w osobnej kolumnie.
Wykres miesięczny:
- obejmuje 6 miesięcy,
- każdy miesiąc na wykresie jest osobno wyświetlany na osi X,
- każdy miesiąc w tabeli jest wyświetlany w osobnej kolumnie.
Wybierz zakres dat zgodny z wybranym wykresem czasu.
Przejdź do zakładki Status i zaznacz, które statusy chcesz zawrzeć w swoim raporcie.
W zakładce Źródło wybierz, jaki typ kontaktu chcesz śledzić.
Następnie wybierz użytkowników lub grupy użytkowników, których będzie dotyczył raport.
Po skonfigurowaniu wszystkich niezbędnych pól, kliknij Szukaj.
W środkowej części okna wyświetlony zostanie wykres pokazujący dane z zakresu konfiguracji wybranej w filtrowaniu. Jest to wykres liniowy pokazujący ilość zgłoszeń o danym statusie w określonej jednostce czasu.
W prawej części okna wyświetlona jest legenda. W tym obszarze wyświetlane są informacje na temat wybranych statusów w filtrowaniu.
Istnieje możliwość zaznaczenia lub odznaczenia danego statusu. Jeśli status jest zaznaczony, wyświetlany jest czarną czcionką. Jeśli jest odznaczony, status jest wyszarzany i tym samym znika z wykresu. Dodatkowo, klikając w kolor statusu, możesz wybrać swój własny z listy dostępnych.
Tabela pod wykresem pokazuje pełny wykaz danych z zakresu czasowego, jaki został wybrany w filtrowaniu. Istnieje możliwość wygenerowania danych z tabeli do pliku xlsx. W tym celu kliknij w przycisk Generuj raport – tabela. Po wygenerowaniu, plik będzie dostępny w menu Raportowanie > Pliki do pobrania. Wyszukaj raport na liście, zaznacz go i kliknij przycisk Pobierz. Plik zostanie zapisany na dysku.
Przykład raportu dziennego:
Przykład raportu tygodniowego:
Przykład raportu miesięcznego: