Raport ze statusów zgłoszeń

Moduł Focus Desk udostępnia raport statusów zgłoszeń. Dzięki niemu istnieje możliwość sprawdzenia liczby zgłoszeń z wybranym statusem w określonej jednostce czasu. Korzyścią jest możliwość sprawdzenia, jakie statusy są najczęściej ustawiane na zgłoszeniach, a także możliwość analizy, ile zgłoszeń jest rozwiązywane w danym przedziale czasowym. Czytelny wykres jest doskonałym rozwiązaniem porównania liczby ustawionych statusów w poszczególnych dniach.

Generowanie raportu  

Aby wygenerować raport statusów zgłoszeń, w panelu Administratora lub Nadzorcy, przejdź do menu raportowanie > zgłoszenia > statusy zgłoszeń.

Wyświetlone okno zawiera filtry niezbędne do wygenerowania raportu. W filtrowaniu po lewej stronie wybierz kampanie, z których chcesz wyświetlić raport.

Przejdź do zakładki Przedział czasu i w polu Wykres czasu, z listy rozwijanej wybierz typwykresu i wyświetlania danych.

Wykres dzienny:

  • obejmuje 31 dni,
  • każdy dzień na wykresie jest osobno wyświetlany na osi X,
  • każdy dzień w tabeli jest wyświetlany w osobnej kolumnie.

Wykres tygodniowy:

  • obejmuje 12 tygodni,
  • każdy tydzień na wykresie jest osobno wyświetlany na osi X,
  • każdy tydzień w tabeli jest wyświetlany w osobnej kolumnie.

Wykres miesięczny:

  • obejmuje 6 miesięcy,
  • każdy miesiąc na wykresie jest osobno wyświetlany na osi X,
  • każdy miesiąc w tabeli jest wyświetlany w osobnej kolumnie.

Wybierz zakres dat zgodny z wybranym wykresem czasu.

Przejdź do zakładki Status i zaznacz, które statusy chcesz zawrzeć w swoim raporcie.

W zakładce Źródło wybierz, jaki typ kontaktu chcesz śledzić.

Następnie wybierz użytkowników lub grupy użytkowników, których będzie dotyczył raport.

Po skonfigurowaniu wszystkich niezbędnych pól, kliknij Szukaj.

W środkowej części okna wyświetlony zostanie wykres pokazujący dane z zakresu konfiguracji wybranej w filtrowaniu.  Jest to wykres liniowy pokazujący ilość zgłoszeń o danym statusie w określonej jednostce czasu.

W prawej części okna wyświetlona jest legenda. W tym obszarze wyświetlane są informacje na temat wybranych statusów w filtrowaniu.

Istnieje możliwość zaznaczenia lub odznaczenia danego statusu. Jeśli status jest zaznaczony, wyświetlany jest czarną czcionką. Jeśli jest odznaczony, status jest wyszarzany i tym samym znika z wykresu. Dodatkowo, klikając w kolor statusu, możesz wybrać swój własny z listy dostępnych.

Tabela pod wykresem pokazuje pełny wykaz danych z zakresu czasowego, jaki został wybrany w filtrowaniu. Istnieje możliwość wygenerowania danych z tabeli do pliku xlsx. W tym celu kliknij w przycisk Generuj raport – tabela. Po wygenerowaniu, plik będzie dostępny w menu Raportowanie > Pliki do pobrania. Wyszukaj raport na liście, zaznacz go i kliknij przycisk Pobierz. Plik zostanie zapisany na dysku.

Przykład raportu dziennego:

Przykład raportu tygodniowego:

Przykład raportu miesięcznego:    


Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później