Raport z kanałów komunikacji

Moduł Focus Desk udostępnia raport z kanałów komunikacji. Dzięki niemu istnieje możliwość sprawdzenia liczby zgłoszeń z danego kanału komunikacji w określonej jednostce czasu. Korzyścią jest możliwość sprawdzenia, jakim kanałem komunikacji wpływa najwięcej zgłoszeń od klientów. Czytelny wykres jest doskonałym rozwiązaniem porównania liczby zgłoszeń wpływających poszczególnymi źródłami.

Generowanie raportu  

Aby wygenerować raport z kanałów komunikacji, w panelu Administratora lub Nadzorcy, przejdź do menu raportowanie > zgłoszenia > kanały komunikacji.

Wyświetlone okno zawiera filtry niezbędne do wygenerowania raportu. W filtrowaniu po lewej stronie wybierz kampanie, z których chcesz wyświetlić raport.

Przejdź do zakładki Przedział czasu i wybierz zakres dat.

Przejdź do zakładki Wybierz źródło i zaznacz, z których kanałów komunikacji chcesz wyświetlać dane.

Po skonfigurowaniu wszystkich niezbędnych pól, kliknij Szukaj.

W środkowej części okna wyświetlony zostanie wykres pokazujący dane z zakresu konfiguracji wybranej w filtrowaniu.  Jest to wykres kołowy, który wyświetla ilość zgłoszeń zarejestrowanych przez system w poszczególnych kanałach komunikacji.

W prawej części okna wyświetlona jest legenda. W tym obszarze wyświetlane są informacje na temat wybranych źródeł w filtrowaniu.

Istnieje możliwość zaznaczenia lub odznaczenia danego źródła. Jeśli źródło jest zaznaczone, wyświetlane jest czarną czcionką. Jeśli jest odznaczone, źródło jest wyszarzane i tym samym znika z wykresu. Dodatkowo, klikając w kolor źródła, możesz wybrać swój własny z listy dostępnych.

Tabela pod wykresem pokazuje pełny wykaz danych z zakresu czasowego, jaki został wybrany w filtrowaniu. Istnieje możliwość wygenerowania danych z tabeli do pliku xlsx. W tym celu kliknij w przycisk Generuj raport – tabela. Po wygenerowaniu, plik będzie dostępny w menu Raportowanie > Pliki do pobrania. Wyszukaj raport na liście, zaznacz go i kliknij przycisk Pobierz. Plik zostanie zapisany na dysku.

Przykład raportu z kanałów komunikacji:

:

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później