Raport ze statusów zgłoszeń ustawionych przez agenta

Moduł Focus Desk udostępnia raport statusów zgłoszeń, które ustawili poszczególni agenci. Korzyścią tego rozwiązania jest możliwość sprawdzenia, jakie statusy są najczęściej ustawiane na zgłoszeniach przez agentów,a także możliwość analizy, ile zgłoszeń rozwiązują agenci w danym przedziale czasowym. Czytelny wykres jest doskonałym rozwiązaniem porównania pracy poszczególnych agentów ze zgłoszeniami.

Generowanie raportu  

Aby wygenerować raport statusów zgłoszeń, w panelu Administratora lub Nadzorcy, przejdź do menu raportowanie > zgłoszenia > statusy zgłoszeń per agent.

Wyświetlone okno zawiera filtry niezbędne do wygenerowania raportu. W filtrowaniu po lewej stronie wybierz kampanie, z których chcesz wyświetlić raport.

Następnie w zakładce Przedział czasu wybierz zakres dat . Możliwy zakres do wyboru to 31 dni.

Przejdź do zakładki Status i zaznacz, które statusy chcesz zawrzeć w swoim raporcie.

W zakładce Źródło wybierz, jaki typ kontaktu chcesz śledzić.

Następnie wybierz użytkowników,  których będzie dotyczył raport.

Po skonfigurowaniu wszystkich niezbędnych pól, kliknij Szukaj.

W środkowej części okna wyświetlony zostanie wykres pokazujący dane z zakresu konfiguracji wybranej w filtrowaniu.  Jest to wykres słupkowy pokazujący ilość zgłoszeń o danym statusie, obsłużonych  przez danego agenta. Każdy kolejny status to inny kolor słupka. Dane są wyświetlane w określonym przedziale czasu, zdefiniowanym w obszarze filtrowania.

W prawej części okna wyświetlona jest legenda. W tym obszarze wyświetlane są informacje na temat wybranych statusów w filtrowaniu.

Istnieje możliwość zaznaczenia lub odznaczenia danego statusu. Jeśli status jest zaznaczony, wyświetlany jest czarną czcionką. Jeśli jest odznaczony, status jest wyszarzany i tym samym znika z wykresu. Dodatkowo, klikając w kolor statusu, możesz wybrać swój własny z listy dostępnych.

Tabela pod wykresem pokazuje pełny wykaz danych z zakresu czasowego, jaki został wybrany w filtrowaniu. W tabeli wyświetlane są dane na temat liczby poszczególnych statusów ustawionych przez danego agenta. Dodatkowo widnieje również informacja na temat łącznego czasu obsługi zgłoszeń przez agenta dla danego zakresu czasowego.

Istnieje możliwość wygenerowania danych z tabeli do pliku xlsx. W tym celu kliknij w przycisk Generuj raport – tabela. Po wygenerowaniu, plik będzie dostępny w menu Raportowanie > Pliki do pobrania. Wyszukaj raport na liście, zaznacz go i kliknij przycisk Pobierz. Plik zostanie zapisany na dysku.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później