Raport z dodatkowych parametrów zgłoszeń

Moduł Focus Desk udostępnia raport z dodatkowych parametrów zgłoszeń. Dzięki niemu istnieje możliwość sprawdzenia liczby zdefiniowanych dodatkowych parametrów ustawionych przez agentów na zgłoszeniach. Czytelny wykres jest doskonałym rozwiązaniem porównania statystyk.

Generowanie raportu  

Aby wygenerować raport z dodatkowych parametrów zgłoszeń, w panelu Administratora lub Nadzorcy, przejdź do menu raportowanie > zgłoszenia > Parametry zgłoszeń

Wyświetlone okno zawiera filtry niezbędne do wygenerowania raportu. W filtrowaniu po lewej stronie wybierz kampanie, z których chcesz wyświetlić raport.

Przejdź do zakładki Przedział czasu i w polu Wykres czasu, z listy rozwijanej wybierz typwykresu i wyświetlania danych.

Wykres dzienny:

  • obejmuje 31 dni,
  • każdy dzień na wykresie jest osobno wyświetlany na osi X,
  • każdy dzień w tabeli jest wyświetlany w osobnej kolumnie.

Wykres tygodniowy:

  • obejmuje 12 tygodni,
  • każdy tydzień na wykresie jest osobno wyświetlany na osi X,
  • każdy tydzień w tabeli jest wyświetlany w osobnej kolumnie.

Wykres miesięczny:

  • obejmuje 6 miesięcy,
  • każdy miesiąc na wykresie jest osobno wyświetlany na osi X,
  • każdy miesiąc w tabeli jest wyświetlany w osobnej kolumnie.

Wybierz zakres dat zgodny z wybranym wykresem czasu.

Następnie przejdź do zakładki Parametry zgłoszeń i wypełnij pola tekstowe parametrów, które Cię interesują. Możesz pozostawić puste pola. Będzie to oznaczało, że wyniki w żaden sposób nie będą zawężone w wyświetlanych statystykach.

Przejdź do zakładki Wybierz źródło i zaznacz, z których kanałów komunikacji chcesz wyświetlać dane.

Następną zakładką są Użytkownicy. Zaznacz, których użytkowników ma dotyczyć raport. Jeśli wybierzesz danego użytkownika, w raporcie zostaną wyświetlone dane ze zgłoszeń, które są do niego przypisane.

Przejdź do zakładki Grupy użytkowników. Analogicznie jak w przypadku użytkowników, zaznacz daną grupę, jeśli chcesz wyświetlić statystyki z przypisanych do niej zgłoszeń.

Następną i ostatnią zakładką jest zakładka Opcje grupowania. Przejdź do tej zakładki, aby zdefiniować, w jaki sposób mają być grupowane parametry w raporcie. Wybierz przynajmniej jeden, ale maksymalnie pięć opcji grupowania. Dla przykładu zostały wybrane parametry Marka oraz Rocznik. Oznacza to, że na wykresie zostaną wyświetlone dane, ile samochodów danej marki zostało wyprodukowane w danym roku.

Po skonfigurowaniu wszystkich niezbędnych pól, kliknij Szukaj.

W środkowej części okna wyświetlony zostanie wykres pokazujący dane z zakresu konfiguracji wybranej w filtrowaniu.  Jest to wykres liniowy, który wyświetla liczbę zgłoszeń z wybranymi przez agentów dodatkowymi parametrami w określonej jednostce czasu.

W prawej części okna wyświetlona jest legenda. W tym obszarze wyświetlane są informacje na temat parametrów i wybranych opcji grupowania w filtrowaniu, oraz informacja o kolorze danych odpowiadających na wykresie.

Istnieje możliwość zaznaczenia lub odznaczenia danego parametru. Jeśli jest zaznaczony, wyświetlany jest czarną czcionką. Jeśli jest odznaczony, parametr jest wyszarzany i tym samym znika z wykresu. Dodatkowo, klikając w kolor, możesz wybrać swój własny z listy dostępnych.

Tabela pod wykresem pokazuje pełny wykaz danych z zakresu czasowego, jaki został wybrany w filtrowaniu.

Istnieje możliwość wygenerowania danych z tabeli do pliku xlsx. W tym celu kliknij w przycisk Generuj raport – tabela. Po wygenerowaniu, plik będzie dostępny w menu Raportowanie > Pliki do pobrania. Wyszukaj raport na liście, zaznacz go i kliknij przycisk Pobierz. Plik zostanie zapisany na dysku.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później