Wallboard - zgłoszenia

W platformie Focus Contact Center istnieje możliwość wyświetlenia statystyk ze zgłoszeń z obszaru kampanii oraz agentów. Statystyki te wyświetlane są na wallboardzie dostępnym w panelu Nadzorcy.

Konfiguracja wallboard’u w panelu Nadzorcy

Aby wyświetlić konfigurację wallboard’u,  w panelu Nadzorcy przejdź do Menu Monitoring> WallboardW wyświetlonym oknie z listą zdefiniowanych wallboad’ów kliknij Dodaj lub Edytuj istniejący. Zostanie wyświetlone okno konfiguracji wallboard’u. Wpisz Nazwę i Opis. Pomoże to w łatwy sposób odnaleźć wallboard na liście wszystkich zdefiniowanych. Wybierz język, w którym chcesz wyświetlać dane na wallboardzie. Dodatkowo możesz wybrać logo, jakie będzie wyświetlało się na statystykach.

W obszarze Statystyki szczegółowe wybierz Obszar danych, z którego chcesz wybrać zliczanie statystyk. Statystyki ze zgłoszeń zliczane są z Obszaru Kampanii, w którym statystyki będą zliczane dla wybranej kampanii, lub z Obszaru Agentów, w którym statystyki będą zliczane dla wybranych agentów.

W tabeli Wyświetlane statystyki kliknij Dodaj. W obszarze Wyświetlana treść kliknij dwukrotnie na podświetlone pole. Wyświetli się lista statystyk do wyboru.  Zjedź w dół aż do kategorii Zgłoszenia.

Statystyki szczegółowe dla zgłoszeń, jakie możesz wybrać:

  •         Liczba nieprzydzielonych do agentów – liczba zgłoszeń, które nie zostały przydzielone do żadnego agenta
  •         Liczba nowych – liczba wszystkich nowych zgłoszeń ze statusem Nowy (System), których nie podjął jeszcze żaden agent
  •         Liczba przeterminowanych – liczba zgłoszeń, na których termin realizacji dobiegł końca i nie zostały jeszcze rozwiązane
  •         Liczba przydzielonych do agentów – liczba zgłoszeń, które zostały przydzielone do agentów
  •         Liczba zgłoszeń z danym statusem – liczba zgłoszeń z wybranym statusem dostępnym do wyboru w polu Parametr, który należy zdefiniować przy wyborze tej statystyki
  •         Liczba zgłoszeń z kończącym się SLA – liczba zgłoszeń, na których termin realizacji dobiega końca
  •         Średni czas obsługi zgłoszeń – średni czas jaki agenci spędzili na obsłudze zgłoszeń (liczony od momentu otwarcia zgłoszenia do zamknięcia przez agenta)

Do każdego wybranego parametru wpisz Nazwę, jaką będą się prezentować na wallboardzie zdefiniowane statystyki. Możesz to zrobić klikając dwukrotnie w polu Wyświetlana nazwa. W polu możesz wpisać maksymalnie 15 znaków.

W następnym kroku przejdź do obszaru Statystyki zliczane z i wybierz, które kampanie i agenci będą brani pod uwagę przy wyliczaniu statystyk.

Następnie zdefiniuj, co jaki czas mają się przewijać dane w przypadku dużej ilości statystyk. Statystyki dostosowują się do rozdzielczości ekranu, zatem jeśli jest mała rozdzielczość, a dużo danych do wyświetlenia, statystyki będą się przewijały o zdefiniowany czas.

W następnym kroku wybierz rozmiar wyświetlanej czcionki dla statystyk ogólnych oraz szczegółowych, czy chcesz wyświetlać dużą, normalną czy małą czcionkę.

Następnym obszarem do wyboru są Statystyki ogólne. Wyświetlane są one na wallboardzie w formie osobnych bloczków.

W tabeli Wyświetlane statystyki kliknij Dodaj. W obszarze Wyświetlana treść kliknij dwukrotnie na podświetlone pole. Wyświetli się lista statystyk do wyboru.  Zjedź w dół aż do kategorii Zgłoszenia.

Statystyki ogólne dla zgłoszeń, jakie możesz wybrać:

  •         Liczba nowych – liczba wszystkich nowych zgłoszeń ze statusem Nowe (system) z wybranej kampanii
  •         Liczba przeterminowanych – liczba wszystkich zgłoszeń, których termin realizacji dobiegł końca a nie zostały zamknięte w wybranej kampanii
  •         Liczba zamkniętych – liczba wszystkich zgłoszeń zamkniętych w wybranej kampanii

Dodatkową opcją w zgłoszeniach jest ilość agentów obsługujących dostępną do wyboru w kategorii Agenci.

Do każdego wybranego parametru wpisz Nazwę, jaką będą się prezentować na wallboardzie zdefiniowane statystyki. Możesz to zrobić klikając dwukrotnie w polu Wyświetlana nazwa. W polu możesz wpisać maksymalnie 15 znaków.

Przy każdym polu możesz zdefiniować kolor wyświetlanego bloczka na wallboardzie. Aby to zrobić, kliknij dwukrotnie w pole Kolor i wybierz kolor z listy dostępnych.

Aby zakończyć konfigurację wallboardu, kliknij Zapisz, aby zapisać ustawienia, lub Zamknij, aby wyjść z edycji wallboardu bez zapisywania wprowadzonych danych.

Aby wyświetlić zapisany wallboard, odszukaj go na liście wszystkich zdefiniowanych i kliknij Pokaż.

Po kliknięciu w ten przycisk w osobnej karcie przeglądarki wyświetli się wallboard ze zdefiniowanymi statystykami.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później