Wykorzystanie skryptu w zgłoszeniach
Dzięki wykorzystaniu formularzy w zgłoszeniach, agent może zbierać informacje od klienta na podstawie kilku formularzy dostępnych
w karcie klienta. Może użyć jednego formularza z różnymi sprawami na tym samym zgłoszeniu, bądź odwrotnie, kilku formularzy na kilku zgłoszeniach w jednej kampanii. Agent może zbierać informacje niezbędne do formularza wszystkimi dostępnymi kanałami komunikacji, jakimi łączy się z klientem.
Skrypt w panelu Agenta
W ramach kampanii zgłoszeniowej, agent ma możliwość wypełnienia formularza na zgłoszeniu, odpowiedniego do typu sprawy przesłanej przez klienta.
Aby skorzystać z formularza, musisz mieć aktywną kartę zgłoszenia w oknie rekordu.
Wybierz skrypt adekwatny do sprawy zgłoszonej przez klienta. Możesz to zrobić klikając w pole Pokaż skrypt. Wyświetli się Lista formularzy dostępnych w tej kampanii.
Po wybraniu skryptu, zostaniesz przeniesiony do miejsca w historii, w którym skrypt został otwarty. Skrypt odkłada się w nowym bloczku w historii zgłoszenia. Wyświetlona jest nazwa wybranego skryptu, Data dodania, oraz przez kogo został dodany skrypt.
Jeśli administrator zmapował pola rekordu, będą one domyślnie uzupełnione danymi z karty klienta. Jeśli masz uprawnienia do ich edycji, pola te zostaną zmienione zarówno w skrypcie jak i na rekordzie.
Przykładowy skrypt:
Jeśli pomyliłeś się i wybrałeś nie ten skrypt, możesz go Usunąć i wybrać prawidłowy z listy wszystkich skryptów.
Jeśli skrypt jest poprawny, wypełnij pola niezbędnymi danymi i Zapisz formularz.
W karcie klienta wyświetli się informacja o zapisaniu skryptu.
Bloczek z wypełnionymi danymi odłoży się w Historii zgłoszenia.
Jeśli chcesz zmienić dane w skrypcie lub wypełnić brakujące dane, możesz Edytować wcześniej zapisany skrypt. Aby to zrobić, najedź kursorem myszy na bloczek ze skryptem i kliknij Edytuj.
Podczas edycji formularza, cały czas będziesz miał wgląd w dane uzupełnione wcześniej. Dane zostaną zmienione tylko w obrębie tego skryptu.
Wyjątkiem są pola zmapowane z polami rekordu - jeśli edytujesz dane zmapowane z polem rekordu, zmienią się one na edytowanym skrypcie, na rekordzie a także na nowo wybranym formularzu z listy.
Po przeedytowaniu i zapisaniu formularza, wyświetli się informacja o tym, że formularz był Edytowany a także wyświetli się Ilość edycji tego formularza.
Jeśli wybierzesz ponownie Ten sam formularz z listy skryptów, będzie on uzupełniony tylko o pola zmapowane z polami rekordu. Pozostałe pola będą puste z możliwością ich wypełnienia.
W ramach jednego zgłoszenia możesz korzystać z różnych formularzy dostępnych w kampanii, adekwatnych do sprawy zgłoszonej przez klienta.
Zgłoszenie nieobsłużone z niezapisanym skryptem
Jeśli kampania ma włączony kanał telefoniczny i czas obsługi Wrap, jest on naliczany po wykonanym połączeniu. Jeśli nie zdążysz wypełnić i zapisać formularza na zgłoszeniu, spadnie ono do Listy nieobsłużonych.
Po otwarciu z listy nieobsłużonych, niezapisany skrypt będzie oznaczony Kolorem czerwonym z informacją Niedokończony.
Aby dokończyć wypełnianie formularza, Edytuj skrypt, wypełnij puste pola i Zapisz. Skrypt zostanie Zapisany w historii zgłoszenia, a po zakończeniu pracy z tym zgłoszeniem, zniknie ono z listy nieobsłużonych.