Tworzenie zgłoszenia z wiadomości SMS

Welyo Desk umożliwia kontakt z klientem poprzez dodatkowy kanał komunikacji, jakim jest kanał SMS. Agent może tworzyć zgłoszenia z wiadomości przychodzących SMS od klienta, może wysłać wiadomość SMS do klienta ze zgłoszenia, a także może ustawić źródło zgłoszenia jako SMS. Korzyść jaką umożliwia platforma Welyo, to wielokanałowa obsługa zgłoszeń klienta przez agenta.

Zgłoszenia z kanału SMS w panelu Agenta

Kampania zgłoszeniowa ma możliwość rejestrowania zgłoszeń z wiadomości SMS.

W ramach kampanii zgłoszeniowej z kanałem SMS, agent ma możliwość rejestrowania wiadomości SMS od klienta, w formie zgłoszenia.

Zgłoszenia SMS dostępne są na Liście wszystkich zgłoszeń, z oznaczeniem Źródła jako SMS.

Aby obsłużyć zgłoszenie, dwukrotnie na nie kliknij.

W karcie zgłoszenia z wiadomości SMS nadesłanej od klienta, tworzy się Bloczek z treścią wiadomości od klienta, numerem telefonu, z którego klient przysłał wiadomość oraz datą zarejestrowania wiadomości w bazie. Wiadomość przychodząca oznaczona jest kolorem zielonym. Dodatkowo, źródło jest oznaczone jako SMS.

Jeśli administrator w kampanii zdefiniował automatyczną odpowiedź dla wiadomości SMS, system wysyła do klienta taką wiadomość. W historii zgłoszenia odkładany jest bloczek z automatyczną wiadomością.

Aby wysłać wiadomość SMS do klienta, zjedź na sam dół historii zgłoszenia, aż do edytora tekstowego, i kliknij przycisk Typ odpowiedzi. Z pola rozwijanego wybierz Odpowiedź SMS.

Wyświetlony zostanie edytor tekstowy do wpisywania wiadomości SMS. W polu Do możesz wpisać Numer telefonu, na który chcesz wysłać wiadomość. Numer jest domyślnie wczytany z karty klienta. Możesz wpisać inny numer bądź wybrać z Książki adresowej.

Wybierz Szablon wiadomości SMS lub wpisz własną treść w polu edytora tekstowego.

Aby wysłać wiadomość, kliknij Wyślij.

Wiadomość zostanie wysłana, a w Historii zgłoszenia odłoży się Bloczek z treścią wysłanej wiadomości.

Informacje, jakie są widoczne w bloczku:

  • Nazwa agenta, który wysłał wiadomość SMS
  • Data wysłania wiadomości SMS
  • Przez kogo została wykonana czynność
  • Treść wiadomości SMS

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później