Podgląd listy zadań utworzonych do zgłoszenia

Możesz wyświetlić listę zadań przydzielonych bezpośrednio do danego zgłoszenia. Aby to zrobić, przejdź do menu Kampanie > Lista zgłoszeń, i wyświetl wybrane zgłoszenie.

Na zgłoszeniu dostępne są dwie zakładki. Pierwsza z nich dotyczy historii zgłoszenia, a druga dotyczy wszystkich zapisanych zadań na tym zgłoszeniu. Aby je wyświetlić, kliknij na tę zakładkę.


Lista zadań jest sortowana według statusów. Na każdym z zadań widnieje informacja o ID zadania, temacie, do kogo jest przypisane zadanie, terminie realizacji oraz aktualnym statusie.

Aby wyświetlić szczegóły zadania, dwukrotnie kliknij na daną pozycję z listy.

Bezpośrednio z tego widoku możesz dodać nowe zadanie. Będzie ono domyślnie przypisane do aktualnie otwartego zgłoszenia.


Jeśli nie chcesz przypisywać nowego zadania do aktualnie otwartego zgłoszenia, wystarczy, że w polu „Powiązane z:” wybierzesz opcję „Brak”.

Uzupełnij pozostałe parametry i zapisz konfigurację. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później