Filtrowanie listy zgłoszeń

Co to za funkcja?

Filtrowanie listy zgłoszeń umożliwia wyszukiwanie zgłoszeń według określonych danych. Funkcja ta usprawnia wyszukiwanie zgłoszeń, które pasują do ustawionego filtra, dzięki czemu w prosty sposób można wyszukać większą liczbę zgłoszeń.  

Do czego może się przydać?

Filtrowanie przyda się, jeśli zależy Ci na usprawnieniu procesu wyszukiwania zgłoszeń na liście.  

Dzięki filtrowaniu możliwe jest wyszukiwanie zgłoszeń pasujących do ustawionego filtra i wykonywanie akcji jednocześnie na wielu zgłoszeniach, np. przypinanie do agenta, usuwanie czy ustalanie ponownego kontaktu. 

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Filtrowanie listy zgłoszeń usprawnia pracę agentów, zwiększając jej efektywność i jakość, co przekłada się na zadowolenie klientów z obsługi.  

Welyo

Filtrowanie listy zgłoszeń dostępne jest w panelu administratora, nadzorcy i agenta. 

Panel Administratora i Nadzorcy

Lista zgłoszeń dostępna jest w zakładce kampanie -> lista zgłoszeń

Panel Agenta

Lista zgłoszeń dostępna jest po zgłoszeniu gotowości w kampanii. Po zaznaczeniu checkboxa przy wybranej kampanii uaktywni się przycisk lista zgłoszeń.

Filtrowanie 

Domyślnie można wyfiltrować dane do 3 miesięcy wstecz (91 dni). 

Filtrowanie danych możliwe jest według określonych parametrów.

1.   ID zgłoszenia – jest to numer ID zgłoszenia w platformie Welyo.

2.   External ID zgłoszenia – jest to ID zgłoszenia z zewnętrznego systemu.

3.   ID rekordu – jest to numer ID rekordu w platformie Welyo.

4.   Pole znaczące – jest to pole rekordu, które w kampanii jest ustawione jako znaczące (ścieżka: kampanie -> kampanie -> edytuj -> pola              rekordów).

5.   Adres e-mail – opcja ta wymaga podania adresu e-mail z rekordu.

6.   Agenci – umożliwia filtrowanie danych według wybranego agenta. W tym miejscu można wybrać kilku agentów.

7.   Grupy użytkowników – pozwala filtrować dane według grup użytkowników, utworzonych w platformie Welyo.

8.   Kampanie – umożliwia filtrowanie danych z wybranej kampanii.

9.   Kolejki - umożliwia filtrowanie danych z wybranej kolejki.

10. Źródło – pozwala filtrować dane według źródła kontaktu, np. czat, mail, sms, połączenie przychodzące czy wychodzące.

11. Temat – pozwala filtrować dane według tematu zgłoszenia.

12. Typy – umożliwia filtrowanie danych według typów zgłoszeń. Możliwe jest wybranie kilku typów.

13. Statusy – umożliwia filtrowanie danych według statusów zgłoszeń. Możliwe jest wybranie kilku statusów jednocześnie.

14. Priorytety – umożliwia filtrowanie danych według priorytetów zgłoszeń. Możliwe jest wybranie kilku priorytetów jednocześnie.

15. Data dodania – umożliwia filtrowanie danych według daty dodania. Datę wybieramy z zakresów dostępnych po rozwinięciu listy. W dalszej części          instrukcji załączony jest opis każdego parametru. 

16. Data ostatniej zmiany – umożliwia filtrowanie danych według daty ostatniej zmiany na zgłoszeniu. Datę wybieramy z zakresów dostępnych po rozwinięciu listy. W dalszej części instrukcji załączony jest opis każdego parametru.

17. Zgłoszenie istnieje krócej niż – umożliwia filtrowanie zgłoszeń, które istnieją krócej niż określony w minutach czas.

18. Zgłoszenie istnieje dłużej niż – umożliwia filtrowanie zgłoszeń, które istnieją dłużej niż określony w minutach czas. 

19. Data ponownego kontaktu – umożliwia filtrowanie danych według daty ponownego kontaktu. Datę wybieramy z zakresów dostępnych po rozwinięciu listy. Poniżej załączony jest opis każdego parametru

W oknie filtrowania dat dostępne są określone parametry:

1. Dziś – filtr dotyczy dnia bieżącego, wskazuje datę dzisiejszą.

2. Wczoraj – dotyczy dnia poprzedniego, wskazuje datę wczorajszą.

3. Bieżący tydzień – dotyczy aktualnie trwającego tygodnia, wskazuje zakres dat. Tydzień liczony jest od poniedziałku do niedzieli (7 dni).

Przykład: jeśli ustawimy filtr w środę, obejmie on 3 dni: poniedziałek, wtorek i środę. Tak będzie wyglądać bieżący tydzień. 😊

4. Poprzedni tydzień – dotyczy tygodnia poprzedniego, wskazuje zakres dat od poniedziałku do niedzieli (7 dni).

Przykład: filtr poprzedni tydzień ustawiony został we wtorek 08-02-2022, więc zakres dat będzie dotyczyć poprzedniego tygodnia 31-01-2022 (poniedziałek) – 06-02-2022 (niedziela).

5. Bieżący miesiąc – dotyczy aktualnie trwającego miesiąca, wskazuje zakres dat od pierwszego dnia do bieżącego dnia miesiąca.

Przykład: jeśli filtr został ustawiony 08-02-2022, bieżący miesiąc będzie oznaczać zakres  od 1 do 8 lutego.

6. Poprzedni miesiąc – oznacza poprzedni miesiąc od jego pierwszego do ostatniego dnia.

! Przykład: jeśli filtr został ustawiony 08-02-2022, poprzedni miesiąc będzie oznaczać zakres  1-01-2022 – 31-01-2022. 

7. Ostatnie – opcja ta umożliwia filtrowanie danych do X dni wstecz.  

8. W dniu – pozwala wyfiltrować dane z jednego wybranego dnia z kalendarza.

9. Od-do – pozwala ustawić zakres dat, nie może on jednak przekraczać maksymalnej rozpiętości dat na platformie.

Po ustawieniu filtra należy kliknąć szukaj, by dane zostały wyfiltrowane.

Wybrane filtry można zapisywać, dzięki temu będą one dostępne w takiej samej formie na liście zapisanych filtrów na górze okna. 

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później