Szablony odpowiedzi e-mail

Co to za funkcja?

Funkcja ta pozwala utworzyć szablony wiadomości e-mail, które agenci będą mogli wybrać z listy podczas obsługi zgłoszeń i wysłać je do klientów.

Do czego może się przydać?

Funkcja ta przyda się, jeśli zależy Ci na korzystaniu z wcześniej przygotowanych szablonów wiadomości e-mail.

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Szablony wiadomości usprawnią proces obsługi spraw, podniosą efektywność pracy agentów i wpłyną na zadowolenie klientów z poziomu obsługi.


Konfiguracja w Welyo

Po zalogowaniu do panelu administratora przechodzimy do zakładki kampanie -> kampanie -> dodaj/edytuj -> mail.

W obszarze redagowanie za pomocą przycisku dodaj tworzymy nowy szablon wiadomości.

Otworzy się okno konfiguracji, w którym wprowadzamy wymagane dane.

  1. Nazwa szablonu – wprowadzamy nazwę szablonu wiadomości, która będzie widniała na liście wszystkich szablonów.
  2. Temat – wprowadzamy w tym miejscu temat wiadomości e-mail.
  3. Dodaj pole – funkcja ta umożliwia dodanie pola rekordu w treści wiadomości, np. imienia i nazwiska klienta.
  4. Treść – w tym miejscu wprowadzamy treść wiadomości i edytujemy ją według własnych potrzeb.
  5. Stopka – wprowadzamy treść stopki, która będzie dołączana do wysyłanej wiadomości.
  6. Ankieta satysfakcji – w tym miejscu możemy dodać ankietę satysfakcji, która została wcześniej utworzona w obszarze dodatkowych ustawień w zakładce Mail.

  1. Załączniki – w tym miejscu dodajemy załączniki, które mają być wysyłane w wybranym szablonie.

Po wprowadzeniu zmian klikamy przycisk Zapisz. Pamiętaj, by zapisać też zmiany w kampanii.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później