Szablony odpowiedzi e-mail
Co to za funkcja?
Funkcja ta pozwala utworzyć szablony wiadomości e-mail, które agenci będą mogli wybrać z listy podczas obsługi zgłoszeń i wysłać je do klientów.
Do czego może się przydać?
Funkcja ta przyda się, jeśli zależy Ci na korzystaniu z wcześniej przygotowanych szablonów wiadomości e-mail.
Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?
Szablony wiadomości usprawnią proces obsługi spraw, podniosą efektywność pracy agentów i wpłyną na zadowolenie klientów z poziomu obsługi.
Konfiguracja w Welyo
Po zalogowaniu do panelu administratora przechodzimy do zakładki kampanie -> kampanie -> dodaj/edytuj -> mail.
W obszarze redagowanie za pomocą przycisku dodaj tworzymy nowy szablon wiadomości.
Otworzy się okno konfiguracji, w którym wprowadzamy wymagane dane.
- Nazwa szablonu – wprowadzamy nazwę szablonu wiadomości, która będzie widniała na liście wszystkich szablonów.
- Temat – wprowadzamy w tym miejscu temat wiadomości e-mail.
- Dodaj pole – funkcja ta umożliwia dodanie pola rekordu w treści wiadomości, np. imienia i nazwiska klienta.
- Treść – w tym miejscu wprowadzamy treść wiadomości i edytujemy ją według własnych potrzeb.
- Stopka – wprowadzamy treść stopki, która będzie dołączana do wysyłanej wiadomości.
- Ankieta satysfakcji – w tym miejscu możemy dodać ankietę satysfakcji, która została wcześniej utworzona w obszarze dodatkowych ustawień w zakładce Mail.
- Załączniki – w tym miejscu dodajemy załączniki, które mają być wysyłane w wybranym szablonie.
Po wprowadzeniu zmian klikamy przycisk Zapisz. Pamiętaj, by zapisać też zmiany w kampanii.