Przypisywanie i odpinanie zgłoszeń w panelu administratora i nadzorcy
Co to za funkcja?
Funkcja przypisywania i odpinania zgłoszeń umożliwia zarządzanie zgłoszeniami z poziomu panelu administratora i nadzorcy. Dzięki tej funkcji administrator czy nadzorca może dowolnie przydzielać zgłoszenia do agentów i nadzorować listę zgłoszeń.
Do czego może się przydać?
Funkcja ta przyda się, jeśli chcesz zarządzać zgłoszeniami, przypisywać je do agentów z odpowiednimi kompetencjami lub odpinać od agentów, którzy z różnych przyczyn nie mogą zająć się sprawą klienta.
Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?
Możliwość przypisywania i odpinania zgłoszeń usprawni proces zarządzania sprawami klientów, podnosząc efektywność pracy i wpływając na zadowolenie klientów z jakości świadczonych usług.
Przypisywanie zgłoszeń do agentów/grup
Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki kampanie -> lista zgłoszeń.
Otworzy się okno z listą wszystkich zgłoszeń w systemie.
W pierwszym kroku wybieramy zgłoszenia, które chcemy przypisać do agenta. Możemy zaznaczyć je ręcznie za pomocą checkboxów i przypisać agentowi tylko te wybrane lub wyfiltrować zgłoszenia i przypisać wszystkie, które pasują do ustawionego filtra.
Po zaznaczeniu lub wyszukaniu zgłoszeń klikamy przycisk przypisz do. Dostępne będą poniższe opcje.
- Agent – funkcja ta pozwoli przypisać zgłoszenia do wybranego agenta.
- Grupa – pozwoli przypisać zgłoszenia do wybranej grupy agentów.
Możliwe jest wybranie jednego agenta lub jednej grupy.
Następnie, po najechaniu na wybraną opcję, rozwinie się menu, w którym określamy, które zgłoszenia chcemy przypisać.
- Przypisz wybrane – funkcja ta pozwoli przypisać agentowi/grupie tylko te zgłoszenia, które zostały ręcznie wybrane poprzez zaznaczenie checkboxa.
- Przypisz pasujące – pozwoli przypisać agentowi/grupie wszystkie zgłoszenia, które zostały wyszukane za pomocą filtra.
Po kliknięciu wybranej opcji otworzy się okno wyboru agenta/grupy.
Po wprowadzeniu zmian klikamy przycisk przypisz.
Odpinanie zgłoszeń od agentów/grup
Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki kampanie -> lista zgłoszeń.
Otworzy się okno z listą wszystkich zgłoszeń w systemie.
W pierwszym kroku wybieramy zgłoszenia, które chcemy odpiąć od agenta. Podobnie jak w przypadku przypisywania zgłoszeń możemy zaznaczyć je ręcznie za pomocą checkboxów i przypisać agentowi tylko te wybrane lub wyfiltrować zgłoszenia i przypisać wszystkie, które pasują do ustawionego filtra.
Po zaznaczeniu lub wyszukaniu zgłoszeń klikamy przycisk odepnij. Dostępne będą poniższe opcje.
- Odepnij wybrane – funkcja ta pozwoli odpiąć od agenta/grupy tylko te zgłoszenia, które zostały ręcznie wybrane poprzez zaznaczenie checkboxa.
- Odepnij pasujące – pozwoli odpiąć od agenta/grupy wszystkie zgłoszenia, które zostały wyszukane za pomocą filtra.
Kliknięcie wybranej opcji spowoduje odpięcie zgłoszeń.