Przypisywanie i odpinanie zgłoszeń w panelu administratora i nadzorcy

Co to za funkcja?

Funkcja przypisywania i odpinania zgłoszeń umożliwia zarządzanie zgłoszeniami z poziomu panelu administratora i nadzorcy. Dzięki tej funkcji administrator czy nadzorca może dowolnie przydzielać zgłoszenia do agentów i nadzorować listę zgłoszeń.

Do czego może się przydać?

Funkcja ta przyda się, jeśli chcesz zarządzać zgłoszeniami, przypisywać je do agentów z odpowiednimi kompetencjami lub odpinać od agentów, którzy z różnych przyczyn nie mogą zająć się sprawą klienta.

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Możliwość przypisywania i odpinania zgłoszeń usprawni proces zarządzania sprawami klientów, podnosząc efektywność pracy i wpływając na zadowolenie klientów z jakości świadczonych usług.

Przypisywanie zgłoszeń do agentów/grup

Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki kampanie -> lista zgłoszeń.

Otworzy się okno z listą wszystkich zgłoszeń w systemie.

W pierwszym kroku wybieramy zgłoszenia, które chcemy przypisać do agenta. Możemy zaznaczyć je ręcznie za pomocą checkboxów i przypisać agentowi tylko te wybrane lub wyfiltrować zgłoszenia i przypisać wszystkie, które pasują do ustawionego filtra.

Po zaznaczeniu lub wyszukaniu zgłoszeń klikamy przycisk przypisz do. Dostępne będą poniższe opcje.

  1. Agent – funkcja ta pozwoli przypisać zgłoszenia do wybranego agenta.
  2. Grupa – pozwoli przypisać zgłoszenia do wybranej grupy agentów.

Możliwe jest wybranie jednego agenta lub jednej grupy.

Następnie, po najechaniu na wybraną opcję, rozwinie się menu, w którym określamy, które zgłoszenia chcemy przypisać.

  1. Przypisz wybrane – funkcja ta pozwoli przypisać agentowi/grupie tylko te zgłoszenia, które zostały ręcznie wybrane poprzez zaznaczenie checkboxa.
  2. Przypisz pasujące – pozwoli przypisać agentowi/grupie wszystkie zgłoszenia, które zostały wyszukane za pomocą filtra.

Po kliknięciu wybranej opcji otworzy się okno wyboru agenta/grupy.

Po wprowadzeniu zmian klikamy przycisk przypisz.

Odpinanie zgłoszeń od agentów/grup

Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do zakładki kampanie -> lista zgłoszeń.

Otworzy się okno z listą wszystkich zgłoszeń w systemie.

W pierwszym kroku wybieramy zgłoszenia, które chcemy odpiąć od agenta. Podobnie jak w przypadku przypisywania zgłoszeń możemy zaznaczyć je ręcznie za pomocą checkboxów i przypisać agentowi tylko te wybrane lub wyfiltrować zgłoszenia i przypisać wszystkie, które pasują do ustawionego filtra.


Po zaznaczeniu lub wyszukaniu zgłoszeń klikamy przycisk odepnij. Dostępne będą poniższe opcje.

  1. Odepnij wybrane – funkcja ta pozwoli odpiąć od agenta/grupy tylko te zgłoszenia, które zostały ręcznie wybrane poprzez zaznaczenie checkboxa.
  2. Odepnij pasujące – pozwoli odpiąć od agenta/grupy wszystkie zgłoszenia, które zostały wyszukane za pomocą filtra.

Kliknięcie wybranej opcji spowoduje odpięcie zgłoszeń.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później