Przypisywanie zgłoszeń w panelu agenta

Co to za funkcja?

Funkcja przypisywania zgłoszeń umożliwia zarządzanie zgłoszeniami z poziomu panelu agenta. Dzięki tej funkcji agent może dowolnie przydzielać zgłoszenia do innych agentów czy grup.

Do czego może się przydać?

Funkcja ta przyda się, jeśli chcesz, by agenci mogli zarządzać zgłoszeniami, przypisywać je do innych agentów z odpowiednimi kompetencjami czy przydzielać je do wybranych grup.

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Możliwość przypisywania zgłoszeń usprawni proces zarządzania sprawami klientów, podnosząc efektywność pracy i wpływając na zadowolenie klientów z jakości świadczonych usług.

Przypisywanie zgłoszeń do agentów/grup z poziomu listy zgłoszeń

Po zalogowaniu do panelu agenta zgłaszamy gotowość w kampanii i przechodzimy do listy zgłoszeń.

Otworzy się okno z listą zgłoszeń, w którym wybieramy zgłoszenia do przypisania.

! Pamiętaj, że na liście domyślnie widoczne są Twoje zgłoszenia. Jeśli chcesz widzieć wszystkie zgłoszenia, wyczyść wszystkie filtry i kliknij przycisk szukaj.

Po kliknięciu przycisku przypisz do rozwinie się menu, w którym dostępne będą dwie opcje.

  1. Agent – funkcja ta pozwoli przypisać zgłoszenia do wybranego agenta.
  2. Grupa – pozwoli przypisać zgłoszenia do wybranej grupy agentów.

Po najechaniu na wybraną opcję dostępny będzie przycisk przypisz wybrane.

Naciśnięcie wskazanego przycisku otworzy okno wyboru agenta/grupy, w którym wskazujemy, do kogo zaznaczone zgłoszenia mają zostać przypisane.

Po wybraniu agenta/grupy klikamy przycisk przypisz.

Przypisywanie zgłoszeń do agentów/grup z poziomu karty zgłoszenia

Po zalogowaniu do panelu agenta zgłaszamy gotowość w kampanii i przechodzimy do listy zgłoszeń.

Otworzy się okno z listą wszystkich zgłoszeń, z której wybieramy zgłoszenie, a następnie je otwieramy.

W karcie zgłoszenia z lewej strony okna dostępne są parametry. W tym miejscu dostępny jest obszar przypisane do, w którym możemy zmienić przypisanie zgłoszenia.

Po kliknięciu przycisku przypisz do dostępne będą trzy opcje.

  1. Przypisz do mnie – za pomocą tej funkcji agent może przypisać zgłoszenie do siebie samego.
  2. Agent – funkcja ta pozwoli przypisać zgłoszenia do wybranego agenta.
  3. Grupa – pozwoli przypisać zgłoszenia do wybranej grupy agentów.

Naciśnięcie przycisku agent/grupa otworzy okno wyboru, w którym należy wskazać, do kogo zgłoszenie ma zostać przypisane.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później