Zapisywanie filtrów na liście zgłoszeń

Co to za funkcja?

Funkcja ta umożliwia zdefiniowanie i zapisanie filtrów na liście zgłoszeń, dzięki czemu użytkownik po wejściu na listę domyślnie będzie miał dostępne zgłoszenia wyszukane według określonych parametrów.

Do czego może się przydać?

Funkcja ta przyda się, jeśli chcesz, by lista zgłoszeń automatycznie wskazywała zgłoszenia, wyfiltrowane według określonych parametrów.

Jakie korzyści płyną z jej wykorzystania?

Funkcja ta usprawni proces wyszukiwania zgłoszeń i podniesie efektywność pracy, co wpłynie na zadowolenie klientów z jakości obsługi.

Konfiguracja w Welyo

Po zalogowaniu do platformy Welyo przechodzimy do listy zgłoszeń.

W panelu administratora i nadzorcy znajdziemy ją w zakładce kampanie -> lista zgłoszeń.

W panelu agenta lista zgłoszeń dostępna będzie po zgłoszeniu gotowości w kampanii.

Otworzy się okno z listą zgłoszeń, w którym dostępny jest obszar filtrowania.

W tym miejscu definiujemy, według jakich parametrów chcemy wyszukać zgłoszenia. Dla przykładu na poniższym screenie zdefiniowane zostały cztery parametry: agenci, kampanie, statusy, daty dodania.

Jeżeli użytkownik chce, by na liście zgłoszeń automatycznie zaczytywane były zgłoszenia zgodne ze wskazanymi parametrami, wystarczy zapisać filtr. W tym celu należy nadać nazwę dla szablonu i kliknąć przycisk zapisz filtr.

Użytkownik z pomocą przycisku usuń filtr będzie mógł skasować wybrany filtr.

Czy odpowiedzieliśmy na Twoje pytanie? Dziękujemy za opinię Wystąpił problem z przesłaniem opinii. Proszę spróbować później